Gå til innhold

Fine gutter

Diana

Anbefalte innlegg

Åh, jeg vet om mange flotte gutter, men dessverre utenfor min rekkevidde. Så jeg kan vel egentlig ikke gi deg noe godt svar, virker som jeg finner disse karene på de merkeligste steder. :roll: Skal jeg være ærlig kan jeg ikke si konkret hvor de befinner seg, det er noe jeg rett og slett bare prøver å glemme - jeg har jo ikke sjans uansett. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, takk. :rodme: Det var ikke meningen å fiske etter komplimenter her, men jeg har aldri vært populær med gutta for å si det sånn, så da føler jeg at det er ingen vits å ha urealistiske mål, hvis du skjønner hva jeg mener.(..) Og det gjelder vel egentlig gutter generelt, uansett hvordan de ser ut (det spiller i grunn liten rolle).

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er homo de fineste gutta.

Det er jo helt klart fordi du bare syns at femigutter er fine!!

Jeg veit jævli godt at det ikke fins fine gutter... Har aldri i hele livet mitt sett en fin gutt! De har små rumper og flate pupper, 0 fødehovter, også er de breiskuldra... Det er ikke mye fint! Det vokser hår overalt på dem, også lukter dem vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet en jeg ;) og han fant jeg på en måte gjennom en venninne i hjembygden til foreldrene mine :) Venner først, og så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Fine menn? De er gift og lever det trauste passive ekteskapets glade dager med middelmådig sex maks en gang i uken, og ungemas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter her. Du vet hvor du kan finne meg...

Og jeg er ifra Rogaland.... :sjarmor:

Endret av Brusboks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt klart fordi du bare syns at femigutter er fine!!

Jeg veit jævli godt at det ikke fins fine gutter... Har aldri i hele livet mitt sett en fin gutt! De har små rumper og flate pupper, 0 fødehovter, også er de breiskuldra... Det er ikke mye fint! Det vokser hår overalt på dem, også lukter dem vondt!

Det er da virkelig bra at de ikke har store pupper og rumper :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...