Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Du får holde utkikk  ;)

*setter seg i vinduskarmen* :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Tror vi jenter ofte putter de ålreite og snille guttene i "venneskuffen", så dater vi heller drittsekkene... Bruk litt tid på de mer stille og forsiktige gutta, så finner du deg kanskje en kjempegutt. Det gjorde ihvertfall jeg :sjarmor:

Skrevet
Tror vi jenter ofte putter de ålreite og snille guttene i "venneskuffen", så dater vi heller drittsekkene... Bruk litt tid på de mer stille og forsiktige gutta, så finner du deg kanskje en kjempegutt. Det gjorde ihvertfall jeg :sjarmor:

Det vil jeg også prøve. Traff en super nydelig litt engstelig fyr på lørdag. Bestevennen til en venninne av meg. Han virket ganske så sjenert. Håper jeg treffer ham igjen veldig snart. Skal prøve å ikek skremme ham bort :klappe::ler:

Skrevet
Det vil jeg også prøve. Traff en super nydelig litt engstelig fyr på lørdag. Bestevennen til en venninne av meg. Han virket ganske så sjenert. Håper jeg treffer ham igjen veldig snart. Skal prøve å ikek skremme ham bort  :klappe:  :ler:

er litt svak for sånne, jeg også :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Definer fin for meg!

Den som er fin for en er utsenemessig utfordret for andre :forvirret:

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Jeg bryr meg ***** om hvor de pene/fine guttene er., Nei.. Gi meg en player mæ store hender/armer, breie skuldre, sprettrumpe, deilige lepper og glimt i øye. Nam, nam.... ;):frustrert::grine:

Det er så jævlig synd at det bare er slike gutter jeg faller for... Skulle ønske jeg kunne falle for en snill, gogutt, men nei.. det blir for kjedelig for snupplupp. Trenger større utfordring..

Nei, alle superguttene er opptatt, eller rett og slett borte borte piiiiip.....

Endret av Snupplupp
Skrevet

Fineste gutten er nå min mann. Så jeg vet ikke om noen andre! *blafrer*

Gjest splæsj
Skrevet
Ja på jobb! :) Er en nyansatt der som virkelig er nydelig. Hadde ikke gjort meg noe å bli sjekket opp av ham.  ;)

Kan ikke du sjekke opp han?

Gjest Gjest_sam_*
Skrevet

Her LOL

Er VELDIG fin og søt hyggelig og grei omtenksom osv osv

Jeg er vel DET kuppet (HeHe)

Skrevet

Hehe, det må være langt borte fra mitt bosted! Jeg finner dem jo aaaaldri :grine:

Skrevet
Emne sier vel sitt. Det jeg lurer på er vel enkelt å greit hvor alle de fine guttene holder til. Noen som vet noe om dette?

Tja, på dagtid er jeg stort sett på jobb.

Skrevet

Jeg jobber faktisk på en fotballstadion, og der er det mange mannfolk som dukker opp....

Skrevet
Jeg jobber faktisk på en fotballstadion, og der er det mange mannfolk som dukker opp....

merkelig nok... ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg så en flott fyr på pub for litt siden! Unormalt fra min side å falle for store menn (han er ganske "rund" - men åååh så sjarmerende, og med like intereser som jeg har) Og vi prata litt, helt til stengetid, og så dro vi hver til vårt. Og nå klarer jeg ikke glemme ham!!! Hvordan i huleste treffer man på samme fyren to ganger i en by? Jeg har gått tilbake til den samme puben mange ganger, men han er tydeligvis ikke stamkunde der...

:sur: og det var så perfekt.... men hvordan treffer jeg ham igjen? Sukksukksukk Har selvfølgelig googla ham, men det står ikke noe der om hvor han jobber el.l. :tristbla: Egentlig skulle man bodd i en bitteliten landsby, der man var NØDT til å treffe hverandre på gata / i butikken.....

Men det er over to år siden sist jeg så en interessant mann, så jeg fikk i det minste bevist at det finnes noen der ute...

Gjest Betty Boop
Skrevet
Definer fin for meg!

Den som er fin for en er utsenemessig utfordret for andre  :forvirret:

:ler::klappe: Sant. Og det er godt det finnes noe for en hver smak. :)

Skrevet

Den fineste mannen jeg vet om er ute å klipper plenen nå.

Og han ligger i sengen min vær kveld og. Deilig.

Eller ikke i helgene da. Når han er hjemme men sin sønn.

Men ellers hvor det er fine gutter??

De er vel og hjemme med kjærestene sine de

Gjest Hallo...
Skrevet

Dere som svarer her har jo ikke skjønt poenget - dere skryter og sier "jeg har ham allerede". Ja, fint, men hvor FANT DU HAM? Det er det vi andre lurer på. Hvor finner man dem? Er de venners venner, er de kolleger, er de på puben, hvor møttes dere og hvordan ble det dere?

Jeg er så drittlei sjekkinga som skjer på byen, for det virker som det da er underforstått at man bare roter for å rote og ikke noe mer, og det gidder jeg ikke. Så jeg ender opp med å være en smule avmålt. Men det ville jo være typisk om 1 av 100 er en ok fyr, og jeg ikke skjønner det, seff :sjenert:

Skrevet

Ok. Jeg fant min på et møte i en klubb jeg er medlem av. Han var ny der. Jeg hadde vært medlem der en stund. Men jeg så han ikke igjen før leeenge etterpå. På det årlige treffet vi har da. Vi flørta og etter det har det bare vært oss.

Så kanskje det hjelper å være medlem av en bil klubb :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...