Gå til innhold

anonymas

anonyma

Anbefalte innlegg

Puh, vasking er god trim. :ler: Siden jeg var så godt i siget fra i går tok jeg liksågodt kriker og kroker på arbeidsrommet. Burde egentlig rydda i bokhyller og garderoben samtidig, men det er litt over dagens ambisjonsnivå... :sjenert: Men steike hvor mye støv det blir rundt omkring ja. Planen er vel å ta alle rom godt etterhvert. En slags vårrengjøring.

Starta dagen med frokost på verandaen i dag, ganske deilig egentlig. Så nå gjenstår bare å bestemme meg for hva jeg vil med resten av den. Dagen altså, ikke frokosten.

Var sammen med kameraten min og en venninne på kino i går og avtalte løselig at jeg skulle komme nedover i løpet av helga om været holdt, men jeg vet ikke om jeg orker i dag. I morgen er det jo ikke meldt så fint, men jeg føler ikke den helt store utfartstrangen i dag. Må tenke litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og etter å ha tenkt litt og sovet bittelitt dro jeg på hagesenteret. Jeg og alle de andre... Djeez så mye folk, og unger. Har kjøpt espalier til drueplanten jeg har skaffet meg, så nå kan den vokse fint oppover veggen. Vanligvis greier jeg å drfa med meg planter og ting jeg ikke har tenkt å handle, men denne gangen var jeg flink.

Er litt rastløs og giddaløs i dag, slækk og litt deppa. Ingen helt god dag altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært en utrolig kjip helg. :tristbla: Typisk "feriesyndrom". Har vært helt alene, det har vært helt stille og jeg har blitt mer og mer trist etterhvert. Vet jo at jeg har masse å finne på her, men ingen tiltakslyst (foruten at jeg begynte på nytt design på hjemmesiden min seint i går kveld og dermed har snudd døgnet :roll:). Vet at jeg kunne tatt kontakt med både den ene og den andre, men føler at jeg trenger meg på.

Tenker framover, sommertid er alltid kjipt, andre har planer, men ingen planer inkluderer meg, uten at jeg aktivt gjør noe for det selv. Skal det alltid være sånn? Tenker på ting jeg har lyst å gjøre, men ikke alene.

Faen heller. :grine:

Joda jeg vet at dette er ting som kommer og går, særlig i forbindelse med ferier og fridager og sånt, og det kommer til å gå over denne gangen også. Men det er så føkkings trist og ensomt i livet mitt akkurat nå. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Du, atte eg kjem heim fredag, finne på nåke i helga? Eg har lyst til å leve i byen no, etter tre veker på bygda. Kjenne lukter og smakar og nyte det å rusle og kikke og skravle. Bli med? Og så må du huske at du ska besøke meg på ekstraferie, og det er det ikkje alle som får ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg er klar til helga.

Det er jo ikke sånn at det egentlig er noe synd på meg, men en og annen dag innimellom er litt lang og litt blå og litt sånn. Jeg vet det jo av erfaring etterhvert. Og jeg vet jo at jeg ikke er helt viggo venneløs heller, og jeg har ting som skjer framover, men det hjelper så lite der og da. Når jeg ikke klarer å finne roen og kose meg på egenhånd.

Men som sagt, helga. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Kjenner meg igjen eg altså, ikkje nåke problem der. Og spes det at når ein verkeleg har behov for at nåken skal ringe, så er telefonen død, men når ein er såpass ovanpå at ein klarar seg fint sjølv, så vil alle leike på ein gong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp, sånn er det innimellom.

Men nå er det tilbake i hverdagen igjen og det er helt greit. Fikk snakka lenge med elskern på MSN i går og får besøk i kveld.

Og arbeidsuka er kort, det er snart helg igjen. Og så er det mange helger på rad hvor det skjer noe, i uka innimellom og. Så vips, er det St. hans og sommer. :overrasket:

Må purre litt på noen av sommerplanene tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerplaner fikses og ordnes, men plutselig burde jeg visst ikke ha sommerferie i det hele tatt. :sprettoy: Har hatt bilen på service i dag og fikk melding om at den var ferdig og at det kosta nesten 4600 kroner. Litt mer enn jeg hadde sett for meg gitt. Vet ikke helt hva de har gjort ennå, skal hente den i morgen tidlig.

I dag har jeg vært på studioprosjekt igjen, litt lenge siden sist. Skulle synge sammen med en av de yngre i koret som "synger såååå fint". My ass. Hele tiden litt surt og ikke særlig pent, det var ganske slitsomt. Slitsomt også å ha to "fjortis" der, føler meg som ei gammel tante, får flust av pigger.

Og så skal "in-gjengen" på hyttetur i helga, og typisk nok var jeg den eneste tilstede som ikke skal. Jeg ville nok ikke vært bedt med om jeg hadde vært i koret for tida, det er nå så. Men det blir jo litt snakk om hva som skal skje når alle andre tilstede skal, og jeg er rimelig lei av å alltid være den som ikke skal. :tristbla:

Jaja, jeg har jo andre planer i helga jeg da. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiin helg så langt ja, og ting tyder på at dagen i dag ikke blir noe værre. Det væromslaget kom som bestilt. :tommel:

I går var det musikkens dag og en perfekt dag å rusle rundt, høre litt her, og litt der og ta en øl. Avslutta forholdsvis tidlig, så formen er bra. Nå er snart frokostkaffen inntatt og bikinien funnet fram, så da er det bare å sette nesa mot sola. Tror nok det blir stranda i dag.

Jeg ser jo, som jeg hadde frykta at den ny verandaen ikke duger til soling, det kommer ikke sol ned sånn at man kan ligge der. Jeg kan godt sitte i godstolen min og så sol i ansiktet og overkroppen, men ordentlig soling, som før, kan jeg bare glemme. Så da blir det nok en sommer med strandflying. Hadde vært så deilig å bare kunne krype ut på verandaen, før fikk jeg noe ut av litt halvgode dager og, for det er litt mer pes å dra ut.

Jeg har jo noen parker i nærheten, men ikke helt nærme. Det er en kjempediger rett ovenfor jobben, på veien hjem, hvor jeg har skumle planer om å kræsje litt etter jobb når dagene er gode. Tenker å ha med meg bikini og underlag i sekken og få litt ut av ettermiddagstimene.

Men i dag altså, stranda. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O deilige dag i solaaaaa.

Kjempefin dag på stranda, tok det litt rolig med solinga i og med at jeg ikke har særlig underlag, men når man glemmer å smøre armene med solfaktor hjelper jo ikke det. :roll: Resultat: griserosa armer og ellers bittelitt farge. Men helt OK til å være første ordentlige soldag.

Sovna glætt på sofaen da jeg kom hjem og nå pusler jeg bare rundt her litt. En helt super helg. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så skal "in-gjengen" på hyttetur i helga, og typisk nok var jeg den eneste tilstede som ikke skal. Jeg ville nok ikke vært bedt med om jeg hadde vært i koret for tida, det er nå så. Men det blir jo litt snakk om hva som skal skje når alle andre tilstede skal, og jeg er rimelig lei av å alltid være den som ikke skal. :tristbla:

Strengt tatt synes jeg det er lite fint og utidig å snakke om slikt når noen ikke er bedt. Da burde man heller snakke om andre ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg luna, det er en uting. Men på den annen side, de gjør det alltid, så hvorfor er jeg overrasket?

I kveld var jeg og teaterkameraten min på "Spellemann på taket". Herlig forestilling, kosa meg masse. Er litt gira nå, har ikke lyst å gå og legge meg men det må jeg for jeg skal på kurs i morgen igjen så da så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puh, varmt jo. Det finnes liksom ingen mellomting mellom 8 grader og regn og 28 grader og steikende sol? Eller? :klø: Men det er deilig så jeg skal ikke klage.

I dag var jeg helt gjennomvåt da jeg hadde gått hjem, jeg må seriøst tenke litt på væskebalansen og ha med meg noe vann når jeg går i solsteika.

I morgen er jeg tilbake i vanlig arbeidgjenge igjen, kurset var bra det, men det holder med to dager. Jeg har endel ting å gjøre framover, mitt fagområde har selvfølgelig kommet litt i søkelyset akkurat nå og vi må gjøre oss opp en mening og finne ut en praksis. Litt spennende, men litt scary også. Jeg må liksom mene noe på kvalifisert grunnlag og kunne stå for det. Da gjelder det å være sikker.

Resten av kvelden da? Har vært og handla endel, fylt opp lagrene, og nå frister det bare å sløve på sofaen.

Det jeg vet jeg skal er å lage litt mat og pakke en sekk til i morgen etter jobb, antar jo at været er sånn høvelig likt i dag. Og så skal jeg gå i parken etter jobben, få med meg etpar timer i sola før jeg setter nesa hjemover. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den har jeg ikke sett. Er ikke den litt... eh, voldsom?

I dag var jeg etpar timer i parken etter jobb, utrolig deilig i sola. Var jo selvfølgelig helt slakt da jeg seig hjemover, men allikvel var det ikke så seint at kvelden var helt over. Så jeg får sløva litt på sofaen og sett på tv og. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Voldsom? Nei, det syntes jeg ikke. Jeg likte stykket kjempegodt! Og jeg liker egentlig ikke Hamsun engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da forveksler jeg nok med et annet stykke.

I går var det et helt annet stykke, korkonsert/show/kall-det-hva-du-vil sammen med en venninne og hennes rølpesøster (fryktelig hyggelig dame, men blir fryktelig fort litt veldig på en snurr og litt veldig slitsom :forvirret: ). Men vi hadde det stort sett hyggelig da. Showet var morsomt, og det var ulidelig varmt.

Og i dag er det meg som skal synge. Har meldt meg på et korprosjekt sammen med brodern og så presterer han å reise bort akkurat denne helga. Eneste helga det passa å gjøre det, men han tenkte jo ikke å gi meg beskjed, snakka med ham i går og fikk vite det. Men jeg drar uansett da, greit å få med seg en øvelse før sommeren. Ellers ville jeg nok dratt på stranda, det blir nok det i morgen tenker jeg. Hadde jo planer om å bli over hos bror til i morgen, men det går jo ikke. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojoj, sliten jo. Har øvet i hele dag, heldigvis inne i en sval kirke, men bilturen opp og ned var jo ganske varm. Så varm at jeg måtte innta litt væske i horisontalen da jeg kom hjem.

Bedre nå da, men absolutt ikke i modus til å gjøre noe. Har planer om å få rydda bittelitt og kanskje tatt litt oppvask i løpet av helga for da blir det koseligere her til uka. :-D

Driver fortsatt og vurderer det derre fjesbokgreiene. Jeg har jo ikke lagt til gud og hvermann selv om jeg jo vet om flere fra KG og jobben som er der, samt fra koret. Og det skjer jo ikke så mye annet der. Folk jeg har kontakt med har jeg jo uansett kontakt med og gamle venner finnes jo ikke. Bilder av meg og sånt har jeg ikke lyst å legge ut og artige "ting" og events er det dårlig med her i gården. Men, jeg blir nok der en liten stund til. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Vi ska ta nåken øl i bakgården min, berre kom om du vil. Så rusle vi nok ut etter kvart, ned til området der du jobbe tenke eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...