Gå til innhold

anonymas

anonyma

Anbefalte innlegg

Endelig! Gardin sydd og hengt opp. Ble fint da. Men jeg huska brått hvorfor jeg ikke

1. Har symaskin

2. Kan sy

3. Noen gang tenker at: det kan jeg jo bare sy.... :forvirret:

Det ligger ikke helt for meg det her. Fiklete og knotete og som regel skeivt og rart. Det gjorde ikke så mye her da, så det gikk bra. Og maskinen er like hel, atta, jeg har ikke herpa'n.

Og nå er det påskeferie! :hoppe: Fikk unna en sak i dag, så da starter jeg på ny frisk etter påske, det er ganske greit.

Håper det blir fint vær i morgen......

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesten

Sying e ikkje så lett nei, eg gjer det sjelden eg og. Tommestokken din er like heil også, er ikkje dette fantastisk! Og om du har litt plass i ei bod, så hadde det vore kjekt å få låne nåken kvadrat der og, så sprer eg mine saker over alle vidder, sånn at eg får dei eg vil i kåken min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camelia

Håper det blir fint vær i morgen......

Da bør du ikke nærme deg hvor jeg er, for å si det sånn... :forvirret:

Ha uansett en gul påske! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sying e ikkje så lett nei, eg gjer det sjelden eg og. Tommestokken din er like heil også, er ikkje dette fantastisk! Og om du har litt plass i ei bod, så hadde det vore kjekt å få låne nåken kvadrat der og, så sprer eg mine saker over alle vidder, sånn at eg får dei eg vil i kåken min...

Hehe, jeg kan jo begynne med å sette symaskinen i boden. :ler: Men joda, når jeg tenker meg om litt er den ene boden ikke så full av masserart. Det går vel an å rydde plass der.

Da bør du ikke nærme deg hvor jeg er, for å si det sånn...  :forvirret:

Ha uansett en gul påske!  :)

Takk i like måte. Det er visst noe ruskete der du er ja. Og dit skal du flytte? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camelia
Takk i like måte.  Det er visst noe ruskete der du er ja.  Og dit skal du flytte?  :ler:

:sjenert:

Men jeg skal reise langt bort og tine meg opp minst to ganger i året... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesten
Hehe, jeg kan jo begynne med å sette symaskinen i boden.  :ler:  Men joda, når jeg tenker meg om litt er den ene boden ikke så full av masserart.  Det går vel an å rydde plass der.

Meine du det?? Det hadde vore fantastisk!! Eg har fått nåken kvadrat hos ei anna venninne også, så det ser ut som om eg vil få plass. Det ordne seg jo jammen! Kem hadde trudd det... Og ja, berre begynn med symaskina du :ler: eg har tom fått ordna bil og sånn til å køyre alt rundt, men ka ska eg bekymre meg for no? Detta blir ikkje lett gitt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtidig får jeg et spark i baken til å få rydda litt mer der nede. Jeg rydda endel etter gubben, men så har jeg bare slengt ting ned litt ukritisk etterhvert. :sjenert:

Men sofaen din tror jeg nok ikke går inn der altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Nei, den får seg nok ein ny heim, sammen med stovebordet. Det er"berre"masse esker med bøker. Det er berre å låne altså ;) Og ein del vinterkle og sånne saker. Alt ska ligge i boksa, så det ska vere greit å stable. Ska sjekke med nåken unge menneske eg kjenner om dei treng sofa når dei flyttar for seg sjølve no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj :overrasket: så fint vær det var i dag da. Kjenner i hele kroppen at jeg må utenfor døra ja. Men hvor?

Opphavet er på hytta, men jeg føler egentlig ikke noe behov for å dra dit når jeg tenker etter. :ler: Elskern er opptatt med unger, ellers så hadde en elvevandringsdag vært passe. Har lyst å finne meg et sted hvor jeg kan sette meg i sola og bare nyte, annet enn på verandaen min. Det bør være i enten gå-tur-avstand eller en kort biltur-avstand. Hmm, står litt stille akkurat nå, men det er jo enda tidlig. Må vel ordne meg frokost og sånt først. Og tenke litt på saken. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djeeeez, som det blåser da gitt. :forvirret: Bevega meg utafor døra for å gå en tur, men snudde etterhvert. Tenkte å finne meg et lunt sted i sola, men det får bli på verandaen tror jeg. :sjarmor: Føler jeg har håret og nesa fullt av sand i og med at ikke alle veiene her oppe er feid ennå.

Snakka så vidt med mamma i sta, lurte jo selvfølgelig på om jeg kom utover på hytta. Søs og nevø skal utover i morra så kankskje... Sa jeg fikk se det an, men når de er der også er det litt koseligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaaa, vet ikke helt hva det blir til. Hadde en slags avtale om å gå tur med elskern i morra, men så har jeg litt lyst å dra på hytta og. Vanskelig å velge. Og særlig når jeg spurte ham om han hadde ungene i morgen eller hva. Og får til svar når de blir henta. Betyr det at vi kan gå tur og at han vil det,? Eller?

Dagen ellers har vært relativt rolig ja. Bare slappa av, gjort bittelitt husting. Gyvd løs på badet, hadde tenkt å få limt ordentlig på plass den flisa som sprakk i jula, den har selvfølgelig sprukket litt opp igjen. Men da ser jeg jo at fugen langsmed hele er sprukket opp. Hælvette! :sur: Og det har sikkert kommet vann innunder og jeg aner ikke hvordan det ser ut under nei... Må innrømme at jeg banna stygt, men jeg har vaska over og så får det tørke og så skal jeg fuge og tette alt jeg kan. Forhåpentligvis holder det litt lenger. :roll: Må innrømme at jeg sjekka i banken i dag hvordan det vil være å ta opp litt mer lån evt kontokreditt for å fikse bad, samt titta litt på noen baderomsrørleggerfiksefirmaer. Kanskje jeg skulle få noen til å se på faenskapen og gi meg et overslag? :klø: Ikke akkurat lystig tenking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig dag. Var på hytta sammen med opphavet og søs og nevø. Tålegrensa for muttern når jeg raskt, men jeg har kanskje blitt noe flinkere til å ikke la det gå innpå meg. :klø: Har i hvertfall gått lang tur og sittet i sola, det var deilig.

Nå har jeg akkurat tatt steika ut av plasten, nesten helt tint. Lurer veldig på hva slags stykningsdel jeg har fått. Det står steik uten bein, men jeg kan liksom ikke se hvor det har vært noe bein her. :klø: Spiller forsåvidt ingen rolle. Vanligvis har vi stappa masse urter og hvitløk inni en utbeina steik og så surra dem sammen, men det går ikke her. Det blir sikkert bra uansett.

Jeg har en snikende følelse av at det er noe jeg har glemt eller ikke gjort. Men sannsynligvis er det ikke det. :ler: Huset er sånn nogenlunne presentabelt, har lagt på duk på bordet, har (mer eller mindre) alt jeg trenger til middagen, skal handle litt i morgen. Jeg har kaffe i huset. Det kan da ikke være noe annet da?

Blir uansett endel å gjøre i morgen, dekke bord og lage mat, men det er bare hyggelig. Og så kommer det mange hyggelige folk og gode venner. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, masse å gjøre i dag. Glemmer mellom hver gang hvor mye jobb det egentlig er. :forvirret: Kameraten min er syk, så han kommer ikke, det var litt leit, for jeg hadde virkelig lyst å treffe ham i dag. Men er man syk så er man syk. Håper folk er i stemning ellers i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så er maten så klar som den bør være på denne tida, bordet er dekket, resten av måltide er påbegynt eller klargjort, gjestene kommer snart og vertinna har fått seg en GT, så da er vi der vi skal være. Og det kjennes bra.

GOD PÅSKE alle. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jadda, det ble en super fest, vi var ikke så mange, men det var veldig hyggelig. Steika var dessverre ikke så mør og god som jeg hadde håpa, men den gikk da ned. :ler: De som alltid blir veldig fulle, ble veldig fulle og kverulantene kverulerte. De siste gutta tassa herfra i 5-tida og elskern og jeg sovna rett før og etter 6. Så det ble en litt sein morgen og rimelig sløv dag i dag. Elskern har jeg ikke blitt kvitt i dag så han ligger henslengt på sofaen og er "mann i huset" og ser på actionfilm. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så har vi sett "Breakfast at Tiffany's" i dag. Elsker Audreys stil. Har dessverre ikke helt figuren selv. :sur: Men det går jo an å la seg inspirere. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: Litt sigen i dag. Deilig å ha elskern på besøk men godt å sende ham hjem og. Han er ikke no' vanskelig å ha i hus altså men allikevel. Har kosa oss masse i helga, både med fest og på tomannshånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...