Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan får jeg åpnet en side i IE nå som jeg har installert Firefox?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvordan får jeg åpnet en side i IE nå som jeg har installert Firefox?

Instaler et tilegg som heter IE-wiew. Da kan du legge til en knapp på menylinjen, eller velge åpne som IE når du trykker med høyre musknapp.

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Jeg liker IE tab bedre fordi den kan kjøre explorer i enne tab i firefox.

--------------

Men IE ligger i menyene fortsatt, hvis det var det du mente.

Skrevet
Jeg liker IE tab bedre fordi den kan kjøre explorer i enne  tab i firefox.

--------------

Men IE ligger i menyene fortsatt, hvis det var det du mente.

Hm. Nettop. Var den jeg mente... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...