Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #41 Skrevet 7. juni 2006 Hvordan får jeg åpnet en side i IE nå som jeg har installert Firefox?
T.S Skrevet 7. juni 2006 #42 Skrevet 7. juni 2006 Hvordan får jeg åpnet en side i IE nå som jeg har installert Firefox? ← Instaler et tilegg som heter IE-wiew. Da kan du legge til en knapp på menylinjen, eller velge åpne som IE når du trykker med høyre musknapp.
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 7. juni 2006 #43 Skrevet 7. juni 2006 Jeg liker IE tab bedre fordi den kan kjøre explorer i enne tab i firefox. -------------- Men IE ligger i menyene fortsatt, hvis det var det du mente.
T.S Skrevet 7. juni 2006 #44 Skrevet 7. juni 2006 Jeg liker IE tab bedre fordi den kan kjøre explorer i enne tab i firefox. -------------- Men IE ligger i menyene fortsatt, hvis det var det du mente. ← Hm. Nettop. Var den jeg mente...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå