Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #61 Skrevet 2. juni 2006 Sånne sanger de må du *avinstallere* ← Er så vanskelig å finne ordentlige versjoner...
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #62 Skrevet 2. juni 2006 Sniker meg inn med et spørsmål siden jeg også har dette problemet. Prøvde å følge oppskriften for å innstallere lydkortet på nytt, men får da denne beskjeden: Maskinvaren ble ikke installert fordi veiviseren ikke finner den nødvendige programvaren. Klikk Tilbake hvis du har et installasjonsmedium som for eksempel en CD-ROM eller hvis du kjenner plasseringen til programvaren.
Gjest Tyr Skrevet 2. juni 2006 #63 Skrevet 2. juni 2006 Hei gjest har du lastet ned ny driver til lydkortet ditt ?
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #64 Skrevet 2. juni 2006 Hei gjest har du lastet ned ny driver til lydkortet ditt ? ← Det gjorde jeg i går! Tror jeg :klø:
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #65 Skrevet 2. juni 2006 Lastet ned ny driver nå, men jeg tror har skjedd noe veldig galt her. Tror jeg må fortsette med dette i morgen.
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #66 Skrevet 2. juni 2006 Næh, avinnstallerte den gamle driveren og lastet ned en ny, men får fremdeles den samme feilmeldingen. Må jeg ha en CD da?
Gjest Tyr Skrevet 2. juni 2006 #67 Skrevet 2. juni 2006 Nei det trenger du ikke. Når du har avinstallert den gamle driveren så start/dobbelklikk.. på den nye driveren..
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #68 Skrevet 3. juni 2006 Finner den ikke.... Går inn på kontrollpanel - system - maskinvare - enhetsbehandling - lydkontroller for multimedia. Da står dette: "Driverne for denne enheten er ikke installert. (Kode 28) Klikk Installer driver på nytt for å installere driverne for denne enheten på nytt." Jeg trykker der det står Installer driver på nytt, men får bare feimelding hver gang.
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #69 Skrevet 3. juni 2006 Og når jeg prøver å legge inn den driverdingsen (altså trykker på den der den ligger plassert), kommer det opp feilmelding da også om at denne ikke kan installeres eller et eller annet.
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #71 Skrevet 3. juni 2006 Hvordan vet jeg hva som er riktig driver da?
Gjest Tyr Skrevet 3. juni 2006 #72 Skrevet 3. juni 2006 Når du har funnet ut hvilket lydkort du har..
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2006 #73 Skrevet 4. juni 2006 Og det finner jeg ut hvordan? :domm såm ett brø:
copernicus Skrevet 4. juni 2006 #74 Skrevet 4. juni 2006 Dersom du laster ned og installerer denne: http://www.majorgeeks.com/download4181.html ..så vil den gi deg en fullstendig oversikt over maskinvaren din.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå