Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #41 Skrevet 2. juni 2006 Nei farlig er det ikke. ← Hva trykker jeg på da?
Hu i Svingen Skrevet 2. juni 2006 #42 Skrevet 2. juni 2006 Må bare spørre om du har to plugger på høyttalerene dine? Og to innganger?
Gjest Tyr Skrevet 2. juni 2006 #43 Skrevet 2. juni 2006 Hva trykker jeg på da? ← Gå tilbake til enhetsbehandling - høyreklikk på lydkortet - velg egenskap - velg driver - der finner du en boks hvor det står -avinstaller- Klikk på den og da starter avinstalleringen av driveren. Det er mulig du da må ta en omstart, og etter det installerer du den nye driveren... puh.
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #44 Skrevet 2. juni 2006 Gå tilbake til enhetsbehandling - høyreklikk på lydkortet - velg egenskap - velg driver - der finner du en boks hvor det står -avinstaller- Klikk på den og da starter avinstalleringen av driveren. Det er mulig du da må ta en omstart, og etter det installerer du den nye driveren... puh. ← *Prøver å holde tungen rett i munnen nå...*
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #45 Skrevet 2. juni 2006 Må bare spørre om du har to plugger på høyttalerene dine? Og to innganger? ← Ja. Den ene går inn i den lille boksen, den andre har to ledninger som går inn i... Eh, husker ikke...
Gjest Tyr Skrevet 2. juni 2006 #46 Skrevet 2. juni 2006 Ja. Den ene går inn i den lille boksen, den andre har to ledninger som går inn i... Eh, husker ikke... ← Dobbeltsjekk
Hu i Svingen Skrevet 2. juni 2006 #47 Skrevet 2. juni 2006 Tenker på om du har to plugger som skal inn i maskinen jeg da. Om du i tillegg har to innganger i maskinen kan det hende du må bytte om på dem. *pc-smart*
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #48 Skrevet 2. juni 2006 Da har jeg avinstallert. Omstarter nå, og så laster jeg inn den du linket til i sted?
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #49 Skrevet 2. juni 2006 Dobbeltsjekk ← Jeg sjekket det i sted, og alt så normalt ut da Tenker på om du har to plugger som skal inn i maskinen jeg da. Om du i tillegg har to innganger i maskinen kan det hende du må bytte om på dem. *pc-smart* ← Skjønner tankegangen, men maskinen har hatt lyd helt til for litt siden, og jeg har ikke rørt en eneste ledning. Ingen andre heller, for jeg bor alene
Gjest Tyr Skrevet 2. juni 2006 #51 Skrevet 2. juni 2006 Kan være lurt å ta ut pluggene og sette de på plass igjenn. Bare for å ha gjort det...
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #52 Skrevet 2. juni 2006 (endret) JEG HAR LYYYYYYYYYYYYYYYY YYYYYYYYYYYYYYYYD!!!!! Tuuuuuusen takk kjære, søte, snille Tyr!!! Hva skulle jeg gjort uten deg????? Endret 2. juni 2006 av Frysepulver
Gjest Tyr Skrevet 2. juni 2006 #53 Skrevet 2. juni 2006 Fortell meg hva som hjalp .. ny driver eller en ledning som ikke var på plass..
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #54 Skrevet 2. juni 2006 Fortell meg hva som hjalp .. ny driver eller en ledning som ikke var på plass.. ← Drivergreier. Gadd ikke sjekke ledningene, for jeg har jo sjekket at de er på plass! Ah, nå hører jeg på en sinnsykt bra sang her!
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #57 Skrevet 2. juni 2006 Jeg vet!!! Eneste minuset nå er at sangen er sladdet, alt som minner om "fuck" og "weed" er erstattet med et tomrom
Hu i Svingen Skrevet 2. juni 2006 #58 Skrevet 2. juni 2006 Jeg vet!!! Eneste minuset nå er at sangen er sladdet, alt som minner om "fuck" og "weed" er erstattet med et tomrom ← Ballefaen!
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #59 Skrevet 2. juni 2006 Ballefaen! ← Jepp... Jeg blir da hverken narkoman eller nymfoman av å høre det... :klø:
Gjest Tyr Skrevet 2. juni 2006 #60 Skrevet 2. juni 2006 Jeg vet!!! Eneste minuset nå er at sangen er sladdet, alt som minner om "fuck" og "weed" er erstattet med et tomrom ← Sånne sanger de må du *avinstallere*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå