Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 Høyttalerne lyser, altså må ledningene være i... Skrur opp volumet, men det kommer ingen lyd. Pappa sa at det kunne være lydkortet. Hvor sjekker jeg om det er det?
Gjest Tyr Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 Har du ikke ordnet dette enda Frysepulver ? Tror lydkortet ditt er integrert i hovedkortet. Men driver til lydkortet er en god start. Prøv å installere driveren på nytt.
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 Har du ikke ordnet dette enda Frysepulver ? Tror lydkortet ditt er integrert i hovedkortet. Men driver til lydkortet er en god start. Prøv å installere driveren på nytt. ← :klø: Det der var gresk for meg...
Gjest Tyr Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 Hmm da tar vi en kontroll i *enhetsbehandling* først. Gå til kontrollpanel - system - maskinvare - og velg enhetsbehandling. Det vil du finne: lyd, video og spillkontrollere. Klikk på + tegnet og fortell hva du finner..
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #5 Skrevet 1. juni 2006 Hmm da tar vi en kontroll i *enhetsbehandling* først. Gå til kontrollpanel - system - maskinvare - og velg enhetsbehandling. Det vil du finne: lyd, video og spillkontrollere. Klikk på + tegnet og fortell hva du finner.. ← Jeg finner ikke "system" Har Windows XP...
Gjest Tyr Skrevet 1. juni 2006 #6 Skrevet 1. juni 2006 Jeg finner ikke "system" Har Windows XP... ← Har også XP.. kan du bytte til klassisk visning ?
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #7 Skrevet 1. juni 2006 Hm, ok, is done... Er mange rubrikker nedover... Hva skal jeg se etter?
Gjest Tyr Skrevet 1. juni 2006 #8 Skrevet 1. juni 2006 Det du ikke bør ha er gule spørsmål eller utropstegn, i eller etter en linje.. Så blir det å lokalisere lydkortet. Har du ei linje hvor det står AC97 ?
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #9 Skrevet 1. juni 2006 Det du ikke bør ha er gule spørsmål eller utropstegn, i eller etter en linje.. Så blir det å lokalisere lydkortet. Har du ei linje hvor det står AC97 ? ← Øverst er det en datamaskin hvor det står D5GG8L1J Under der er det mange alternativer, hvor skal jeg gå?
Gjest Tyr Skrevet 1. juni 2006 #10 Skrevet 1. juni 2006 Øverst er det en datamaskin hvor det står D5GG8L1J Under der er det mange alternativer, hvor skal jeg gå? ← Let nedover til: lyd, video og spillkontrollere. Klikk på + tegnet og fortell hva du finner..
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #11 Skrevet 1. juni 2006 Eldre lyddrivere Eldre videoinnspillingsenheter Lydkodeker Mediekontrollenheter SoundMAX Integrated Digital Audio Videokodeker
Gjest Tyr Skrevet 1. juni 2006 #12 Skrevet 1. juni 2006 Da tror jeg at, SoundMAX Integrated Digital Audio, er lydkortet ditt. Men ingen gule varseltegn ?
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #13 Skrevet 1. juni 2006 Da tror jeg at, SoundMAX Integrated Digital Audio, er lydkortet ditt. Men ingen gule varseltegn ? ← Nei, ingen varsler... Står at det fungerer som notmalt...
Gjest Tyr Skrevet 1. juni 2006 #14 Skrevet 1. juni 2006 Fungerer som normalt ok. Bare en sjekk Frysepulver, du har sjekka at ledningene er på plass bak på maskina di ? Dobbeltsjekk...
Gjest Tyr Skrevet 1. juni 2006 #17 Skrevet 1. juni 2006 dobbeltsjekket. Alle ledninger er i ← Og de er på riktig plass ? Bruker å være fargekode...
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #18 Skrevet 1. juni 2006 Og de er på riktig plass ? Bruker å være fargekode... ← Er bare jeg som bor her og har tilgang, så da måtte jeg evt ha byttet de i grisefylla En ting er jo om de faller ut, men at jeg skulle ha dyttet de inn igjen (når jeg sjekket i dag at de var inne) er nok svært lite sannsynlig... Jeg skal laste ned den greia antar jeg?
Gjest Tyr Skrevet 1. juni 2006 #19 Skrevet 1. juni 2006 Ta en titt HER ← Eller bruk Google.. (SoundMAX Integrated Digital Audio) Kansje DENNE er den beste.
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #20 Skrevet 1. juni 2006 Lastet ned den siste du linket til, fikk til slutt beskjed om at det ikke var funnet noen drivere, og at jeg skulle restarte maskinen og prøve på nytt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå