Gjest gjesta Skrevet 24. juni 2006 #61 Skrevet 24. juni 2006 (endret) Nå har jeg hatt pause fra treninga med to dager... Mest antakelig så vil jeg nok ikke trene i dag. Blir som regel bare stress på lørdager pga. korte åpningstider. Jeg er nok litt lei av å prøve å spise riktig hele tiden ettersom vektnåla har stått så stille. Er nesten så jeg skulle ha gått til anskaffelse av en som måler fettprosenten i steden. Fordi jeg er iallefal blitt strammere i kroppen ettersom jeg trener så ofte. Hvordan er det med dere jenter? Får dere til å spise riktig? Ønsker dere en fin helg! ← Jeg var på trening i går, og siden det ikke var så lummert og det ikke var så sent, følte jeg meg i god form! Klarte høyere intensitet og rakk til og med bittelitt styrketrening. Tja, om jeg klarer å spise riktig. Jeg merker at jeg har vært mer sugen på usunne ting i det siste, men jeg forsøker å begrense det. Hvis jeg har lyst på is, spise en liten en uten sjokolade, f.eks. Sammenligner litt kaloriinnholdet i de usunne tingene og velger det med minst kalorier. Spiser du ofte nok? Jeg merker at jeg er mer sugen de dagene jeg glemmer å spise nok etter frokost. Selv merker jeg at jeg har gått ned bra ved å øke utholdenhetstreningen. Før trente jeg mer halvparten utholdenhet og halvparten styrke, men for en stund siden økte jeg andelen utholdenhet for å forbrenne flere kalorier på samme tid. Kanskje du kan prøve det? Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg har ikke tid til å bli så mye lengre på treningsstudioet, så da måtte jeg prioritere litt annerledes. Jeg kom meg heller ikke på treningi dag. Synd de ikke har så lenge åpent på lørdager. Vi har bestemt oss for å trene i morgen, men det betyr at vi må trene tidlig for vi skal på besøk hos svigers rundt middagstiden. Er ikke helt overbevist om at jeg klarer å forlate dyna tidlig nok, men skal i alle fall stille vekkerklokka! Alatariel, snart går nok vekta nedover. Det er jo flott bare å merke at kroppen blir i bedre form! Synes du er flink, jeg! Og Ulva: god bedring! Ikke ta det for hardt så lenge du er syk. Kroppen trenger å konsentere seg om å jage ut basseluskene! Endret 26. juni 2006 av Sabine
Alatariel Skrevet 24. juni 2006 #62 Skrevet 24. juni 2006 Takk for gode råd Sabine! Jeg trener som regel høyintensiv trening i en times tid... Men kanskje jeg skal satse på litt løping på tredemølla i tilegg . Nå på sommeren så har de skikkelige dumme åpningstider, skulle ikke vært lov, arrg. Det er stengt både på fredag, lørdag og søndag! Men jeg skal se om jeg ikke får kommet meg ut å løpe i tilegg i skogen. er jo herlig med frisk luft.
Gjest gjesta Skrevet 26. juni 2006 #63 Skrevet 26. juni 2006 (endret) Takk for gode råd Sabine! Jeg trener som regel høyintensiv trening i en times tid... Men kanskje jeg skal satse på litt løping på tredemølla i tilegg . Nå på sommeren så har de skikkelige dumme åpningstider, skulle ikke vært lov, arrg. Det er stengt både på fredag, lørdag og søndag! Men jeg skal se om jeg ikke får kommet meg ut å løpe i tilegg i skogen. er jo herlig med frisk luft. ← Oj, det høres ut som om du trener veldig mye allerede. Invester i ei vekt med fettprosentmåling du. Det er sikkert veldig motiverende når man trener vså mye og får mer muskler. Løpe i skogen høres også ut som en god ide. Har også lurt på å kjøpe meg et par billige joggesko til utebruk. Billige fordi jeg vet at jeg ikke kommer til å bruke dem så ofte. Verken mannen eller jeg er så glad i å jogge, men det fine med jogging er jo at man kan gjøre det når som helst. Og nå som det er så varmt og lummert og altfor varmt i garderoben på treningssenteret hadde det kanskje vært fint om kvelden en gang i blant eller i helgene. Betaler du mindre om sommeren? De åpningstidene høres jo forferdelige ut! Og så over til ukas veiing: 60,7 kg, dvs. ned 800 gram. Prøvde noen klær i helga, og selv om flere passer ganske bra igjen, lurer jeg på om målet mitt på 60 er nok til å få den tidligere yndlingsbuksa mi til å sitte pent. Mulig jeg kommer til å justere målet mitt etterhvert. Klarte forresten å stå opp for å trene i går. Det var hardt å komme i gang, men når jeg først var blitt varm, gikk det veldig bra. Endret 26. juni 2006 av Sabine
Alatariel Skrevet 26. juni 2006 #64 Skrevet 26. juni 2006 Hei kjære treningsvenner! Takk for din stadige oppmuntring Sabine. Jeg tror faktisk jeg skal investere i en sånn vekt med fettmåler... Tror dessverre ikke jeg betaler noe mindre om sommeren, men det burde jo vært slik! Har forresten trent i dag også, det var bare helt herlig . Angående vekta mi så står den stille ja. Jeg tror jeg gir opp å veie meg og heller bruker målebånd. For jeg blir så lite motivert av all den veiinga. Kan heller komme tilbake til det, dersom jeg skulle begynne å gå ned... Fortsatt en fin kveld og en herlig natt
Gjest gjesta Skrevet 29. juni 2006 #65 Skrevet 29. juni 2006 I går fikk jeg endelig trent igjen! Om kvelden var vi ute en tur, men utskeielsen begrenset seg til et glass hvitvin, og i tillegg danset vi mye, så det er absolutt til å leve med. Hadde på meg en kjole som endelig sitter ganske pent igjen, men den ene buksa som jeg så gjerne skulle ha brukt, sitter fortsatt ikke så pent. Men, men. Jeg synes det går saktere framover nå. Lurer på om forbrenningen min er blitt litt treigere? Hvordan går det med dere jenter?
Alatariel Skrevet 29. juni 2006 #66 Skrevet 29. juni 2006 Her går det bare bra! Har litt vanskeligheter for å spise til faste tider...Og klarer ikke styre unna sommer isen. Men i dag skal jeg trene! Skal notere litt hva jeg spiser. Kanskje det hjelper hvis jeg legger det ut her på KG.. I dag har jeg spist: * 1 skive lindberg brød med egg og skinke kl 10.00
Gjest gjesta Skrevet 30. juni 2006 #67 Skrevet 30. juni 2006 Jeg håpet ikke det var alt du spiste i går, Alatariel! Jeg var på trening i går, men det gikk dårlig. Følte meg ikke bra, og fikk derfor ikke trent så lenge. Får trøste meg med at jeg var flink med maten. Kanskje rekker jeg et nytt forsøk i dag. Du trenger jo ikke styre unna sommerisen helt, men forsøke å velge en som har færre kalorier og ta en litt mindre porsjon? Eventuelt lage fruktis selv?
Alatariel Skrevet 30. juni 2006 #68 Skrevet 30. juni 2006 Jeg håpet ikke det var alt du spiste i går, Alatariel! Jeg var på trening i går, men det gikk dårlig. Følte meg ikke bra, og fikk derfor ikke trent så lenge. Får trøste meg med at jeg var flink med maten. Kanskje rekker jeg et nytt forsøk i dag. Du trenger jo ikke styre unna sommerisen helt, men forsøke å velge en som har færre kalorier og ta en litt mindre porsjon? Eventuelt lage fruktis selv? ← Hihi, jeg spiste nok litt mer enn det ! Fikk ikke skrevet ned resten, et dårlig forsøk på å registrere hva jeg spiste. Og isen er vanskelig å styre unna om sommeren, hm. Men jeg prøver å holde meg unna de kraftigste isene som du sier. Fikk ikke trent i går, men jeg fikk kjøpt meg nye treningsklær. Trengte det virkelig! Også er det mer gøy å trene! Ja, ja da er det snart 20 dager igjen til målet skal være nådd. Så jeg er nødt til å skjerpe meg kraftig. Sabine du gjør en virkelig bra jobb, du kan virkelig være fonøyd! Ulva hvor er du?
Gjest gjesta Skrevet 2. juli 2006 #69 Skrevet 2. juli 2006 Fikk ikke trent i går, men jeg fikk kjøpt meg nye treningsklær. Trengte det virkelig! Også er det mer gøy å trene! Ja, ja da er det snart 20 dager igjen til målet skal være nådd. Så jeg er nødt til å skjerpe meg kraftig. ? ← Nye treningsklær høres deilig ut. Tror jeg må ta en handletur selv. Det hadde vært fint med noen nye treningstopper, synes jeg vasker dem hele tiden. Lurer litt på å kjøpe med noen joggesko også, men det må være noen billige, for jeg kommer nok ikke til å jogge så ofte.Vi får se om det blir tid til en handletur snart.
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #70 Skrevet 3. juli 2006 Jeg har ikke gått ned en damn shit! Har vært og sett på sånn vekt med fettprosentmåler, og det blir nok til at jeg investerer i en sånn en. Jeg trener jo blant annet med vekter, og det gjør at jeg får muskelmasse der det før har vært fett. Og som de fleste vet så veier muskler mer enn fett. Herved så slutter jeg å måle meg i kg. Fordi det gjør meg bare trist og lei. Mulig jeg kommer med det mot slutten av målet vårt. I dag blir det trening!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå