Gjest gjesta Skrevet 3. juni 2006 #21 Skrevet 3. juni 2006 Hei igjen Alatariel og Ulva! Det ble faktisk ingen Mojitos, men to glass rødvin. Vi gikk først på kino, og det var litt vanskelig å holde seg unna søtsaker, for den ene venninna mi snakket om sjokolade hele tiden. Men bortsett fra en kjeks ble det ingen søtsaker i går heller. Bare bittelitt sukker i en espresso, var veldig trøtt! Lurer på hva som er verst, mojito eller rødvin? Vel, vel. I dag skal vi på en liten tur sammen med ei venninne og hennes aktive snart femåring, så da får jeg vel også litt bevegelse. I går var vi på trening, og det skal vi i morgen også. Ulva, flott at du har klart så mye alt! Selv begynte jeg på 66 kg, og veide på onsdag 63,5. Målet mitt er det samme som Alatariels, 60 kg. Ha en fin helg jenter, og ikke glem at vi skal veie oss på mandag!
Ulva Skrevet 4. juni 2006 #22 Skrevet 4. juni 2006 I dag har eg vert ordentlig sporty...har til og med jogget litt Gjekk først ein tur på 1 time, jogget ca 10-15 min av denne turen(stolt) selv om eg kjem til å angre i morgen Så no i kveld gjekk eg ein tur som varte i 1 og 40 min, hurtig gange sammen med ho mor. Kjenner det gått i både hofter og rumpe at eg ikkje er vandt med å jogge og kjem nok til å svi litt i morgen. kostholds messigt har da gått heilt fint i dag, har ikkje juksa og spist noe ulovligt...men i går.. gjekk ikkje allt etter planen..
Gjest gjesta Skrevet 5. juni 2006 #23 Skrevet 5. juni 2006 Flott Ulva! Det er alltid bra å prøve å øke litt med treningen. Mitt tips er at hvis du er støl i dag, bør du forsøke å jogge bittelitt i dag også. Litt lett trening hjelper best for min del. Hvordan er ukesbilansen, da, Alatariel og Ulva? Selv har jeg trent fire ganger. Og i dag viste vekta 62 kg! Jeg veide meg flere ganger, fordi jeg ikke kunne tro det. Sist uke gikk vekta opp og ned som en jo-jo. På mandag veide jeg 63,5 kg, på torsdag (vår første veiedag) det samme, men på tirsdag 63,1. Litt mer om kosthold, har hele tiden glemt å skrive det. Jeg forsøker å holde meg unna hvitt mel. Siden jeg baker selv, er det ikke så vanskelig. Sist lagde jeg rundstykker av sammalt hvete fin, havregryn og litt kli uten fint hvetemel. Jeg spiser ikke mye brød, men til frokost må jeg ha et slikt rundstykke og av og til blir det også lunsjen min. Ellers spiser jeg mye grønnsaker og frukt, og litt av alt ellers.
Ulva Skrevet 5. juni 2006 #24 Skrevet 5. juni 2006 (endret) 9,5 kg - 1,8kg =7,7kg 7,7kg+2,2 =9,9kg til sammen:D Va nok vann som gjordet da dårligt på torsdag, holde meg unna salt no:P satsa på at da går bedre denne uka Endret 5. juni 2006 av Ulva
Alatariel Skrevet 5. juni 2006 #25 Skrevet 5. juni 2006 Hei jenter! Da har jeg veid meg i dag rundt kl 12.00. Og jeg veier nå 62.6 kg. Denne uken blir det trening i morgen, onsdag og fredag. Summa sumarum jeg har gått ned fra 63 til 62,6 = 400 gram . Synes dere gjør en utolig bra jobb! Sabine, grattis med 1,5 kg vektnedgang . Ulva grattis med dine 9,9 kg ned, det er helt utrolig ! Ja angående mitt kosthold... Så spiser jeg litt av alt, men holder meg konsekvent unna brød og pasta. (Unner meg en sjokoladebit/ is i ny og ne.) Også spiser jeg små porsjoner av gangen. Spiser ca . 4-5 måltider per dag. Spiser mye frukt og grønt slik som deg Sabine. Også har jeg begynt og spise nøtter av forskjellig slag istedenfor snop.
Gjest gjesta Skrevet 6. juni 2006 #26 Skrevet 6. juni 2006 Så motiverende! Vi har vært flinke alle tre! Var på trening i går, og jammen gikk vi ikke en liten tur senere på kvelden også. I dag blir det ikke trening, men jeg håper jeg rekker det i morgen. Ble du egentlig støl av joggingen, Ulva? Det virker som om du er veldig flink med å spise mange, men små måltider, Alatariel. I helga ble det ikke så mange måltider på meg, snudde nok døgnet litt med så mange fridager. I dag kommer jeg nok til å spise ofte, sto opp klokka seks, så om ikke lenge er jeg nok sulten igjen. Må handle i dag, slik at jeg har mange sunne, fristende ting liggende, og ikke blir fristet til å spise opp sjokoladen til mannen min.
Ulva Skrevet 6. juni 2006 #27 Skrevet 6. juni 2006 stiv og støl e jo bare forbokstaven på ka eg va;) eg har faktisk litt vondt selv om eg gjekk tur i går og i dag.. 80 min blei da i dag:) i måro skal eg på spinning, gleda meg sånn:D Lykke til i morgen jenter, vi snakkes
Alatariel Skrevet 6. juni 2006 #28 Skrevet 6. juni 2006 En sein nattehilsen fra meg! Jeg blir veldig motivert av å lese hva dere skriver . Selv har jeg trent i dag( eller blir vel i går tirsdag). Trente 20 minutter kondisjon og deretter styrke alá sirkel trening. Angående små måltider Sabine så er jeg flink som regel. Men etter trening i dag sklei det litt ut med alt for stor middag . Trigga visst matlysten min noe veldig, så der må jeg være litt mer obs neste gang. "Still going strong!"
Gjest gjesta Skrevet 7. juni 2006 #29 Skrevet 7. juni 2006 Angående små måltider Sabine så er jeg flink som regel. Men etter trening i dag sklei det litt ut med alt for stor middag . Trigga visst matlysten min noe veldig, så der må jeg være litt mer obs neste gang. "Still going strong!" ← Fint å høre at man ikke er helt alene om slike lyster! Selv skulle jeg bare spise en godbit i går til kaffen, men det ble fem. Da tok jeg til fornuft og begynte å spise et eple. Problemet mitt er at begynner jeg å spise søtsaker, spiser jeg for mye. I går klarte jeg å stoppe (om enn senere enn planlagt), men hvem vet neste gang. Syntes jeg spiste hele tiden i går (mensen nærmer seg nok), men vekta var snill mot meg i dag da jeg snikveide meg. Og i dag har jeg tenkt meg på trening. Litt travelt i dag, men jeg håper jeg rekker det. Går det bedre med stølheten i dag, Ulva? Ha en fin dag!
Gjest gjesta Skrevet 8. juni 2006 #30 Skrevet 8. juni 2006 Har hatt en sunn dag så langt, uten trening, men den rakk jeg i går. Skal prøve å dra på trening i morgen igjen.
Alatariel Skrevet 8. juni 2006 #31 Skrevet 8. juni 2006 Hei igjen jenter! Sabine du ser ut til å gjøre en fabelaktig jobb. Når det gjelder meg selv, har jeg sklidd ut. Skulle ha trent i går men rakk ikke. I dag har jeg vært helt slått ut derfor legger jeg meg tidlig for å sove. I håp om å få ladet batteriene... Jeg trenger virkelig å skjerpe meg, ellers så kommer ikke jeg til å miste noen kilo. Fortsatten fin kveld .
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2006 #32 Skrevet 9. juni 2006 Hei jenter! I går kveld var jeg ikke noe flink, men jeg har avtalt med mannen min at vi skal trene i kveld. Forhåpentligvis kommer han hjem tidsnok så vi rekker det. Skal være barnevakt i dag, og sist snakket vi om å lage vafler sammen, så det blir nok en utskeielse i dag. Er litt lite motivert akkurat nå. Fikk en trist beskjed i går, og er ikke i så godt humør. I tillegg nærmer mensen seg, og da går vekta opp. Ikke helt min dag i dag.
Alatariel Skrevet 9. juni 2006 #33 Skrevet 9. juni 2006 Kort info: Vært og trent i dag. Håper på å bli i bedre form snart, så jeg kan ta i litt mer! Sabine du kommer nok over kneika snart . Mensen er ikke noe og tulle med, man går gjerne både opp noe i kilo, og blir i mer fysen form.
Alatariel Skrevet 10. juni 2006 #34 Skrevet 10. juni 2006 Hei Sabine, lurer på hvordan det går med deg? Håper at du kommer med noen flere innlegg snart, ellers er jeg redd for at jeg blir helt aleine med opplegget . Ulva hvordan er det med deg, er du fortsatt med? Jeg har i dag vært og trent kondisjon 2o miutter + situps. Også har jeg spist nogenlunde normal kost. Har spist grillmat og frukt, youghurt o.l. Har ikke drukket nok vann, så det må jeg skjerpe meg med! Håper dere fortsatt henger på jenter!
Alatariel Skrevet 11. juni 2006 #35 Skrevet 11. juni 2006 Hei Sabine og Ulva! I dag har jeg notert alt jeg har spist. Og spist hver tredje time. Har ikke trent i dag, men har holdt på med effektiv rydding i huset. Også har jeg drukket masse iskaldt vann. Kaldt vann skal visst hjelpe på forbrenninga. Ellers så lurer jeg på hvordan det går med dere... Sabine håper å høre fra deg snart, regner med at du kun har tatt deg litt "fri". I morgen blir det trening igjen, også på onsdag og fredag. Nå har jeg bestemt meg for å bli tynn! Er så lei av å kjenne på de ekstra kiloene hele tiden. Alle som ønsker må gjerne slenge seg med på denne tråden . Som sagt så trenger vi flere pådragsgivere. Her kan vi være til inspirasjon og støtte for hverandre. Vi er heller ikke så mange her, så da er det fint om vi blir flere som går sammen om et felles mål. Jeg vet jeg trenger all den oppmuntring jeg kan få iallefall... Hva med dere?
Ulva Skrevet 11. juni 2006 #36 Skrevet 11. juni 2006 hei begge to:) helga har vert heilt topp, fint vær og varm, synd eg ikkje orker å trene så mye når det er så varmt, men eg har no fått bevegd meg litt, i form av hagearbeid og gange. maten har gått heilt greit, skeia litt ut i går og drakk litt, så eg rekner med eg kjem til å holde på litt vann i morgen, men eg tok eit valg og då må eg leve med da:) Alatariel og Sabine! dåke gjer da kjempe bra, blir så motivert av å lese om dåke, dåke er til utrolig bra hjelp!!
Alatariel Skrevet 11. juni 2006 #37 Skrevet 11. juni 2006 Hei Ulva, så glad for at du er tilbake og skriver. Blir litt ensomt her en gang i blant.Men man blir gjerne litt opptatt når solen stikker frem og det er forståelig . Ja, da er det veiing i morgen... Og jeg har nok ikke tapt så mange grammene. Men jeg gir ikke opp av den grunn. Det sies det at dersom man bare holder på en diett eller omlagtt livsstil lenge nok, så vil man oppnå vekttap. Da sees vi her igjen i morgen! "Never ever give up!"
Gjest gjesta Skrevet 12. juni 2006 #38 Skrevet 12. juni 2006 (endret) Hei! Her er jeg igjen. Sleit en del i slutten av sist uke, så i stedenfor å gå rundt med dårlig samvittighet hele tiden og føle meg enda verre, bestemte jeg meg for å gi meg selv noen "deppe- og skeie-ut"-dager. Målet var at jeg skulle være ferdig med dem på mandag, og begynne for fullt igjen på tirsdag. I dag må jeg nemlig på to avslutninger, og da kommer jeg nok til å spise litt mer enn tillatt. Men i morgen er jeg tilbake for fullt! Veide meg i går og da viste vekta 61,5. I dag viste den 62. Vet ikke helt hva jeg skal tro, men neste uke skal den vise mindre. Mensen har ikke kommet ennå, har bare hatt menssmerter i dagevis allerede (det har skjedd noen ganger før, også), så sannsynligvis har jeg begynt å samle litt vann i kroppen også. Trente tre ganger sist uke. Glad for å ha dere, Alatariel og Ulva! Riktignok bestemte jeg meg for noen dagers pause, men det var lettere å motivere seg til å gjøre den begrenset når dere "ventet" på meg! Endret 12. juni 2006 av Sabine
Alatariel Skrevet 12. juni 2006 #39 Skrevet 12. juni 2006 Glad for å ha dere, Alatariel og Ulva! Riktignok bestemte jeg meg for noen dagers pause, men det var lettere å motivere seg til å gjøre den begrenset når dere "ventet" på meg! ← Hei Sabine! Så glad for at du valgte å begrense oppholdet, glad for å ha deg tilbake! Vedrørende meg selv veide 62.4 i går, men 62.8 i dag. Jeg fortviler ikke av den grunn, bedre sakte men sikkert, enn for fort og gæli... I dag blir det trening- Body Jam., tenkte jeg skulle prøve meg på det. Skal bli gøy å prøve noe nytt! "En ny dag med nye muligheter"
Gjest gjesta Skrevet 12. juni 2006 #40 Skrevet 12. juni 2006 Hva er Body-Jam? Burde ha prøvd noe nytt selv, men må ofte trene til rare tider hvor de ikke har noen timer, bare vanlig åpent.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå