Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hva er Body-Jam? Burde ha prøvd noe nytt selv, men må ofte trene til rare tider hvor de ikke har noen timer, bare vanlig åpent.

Body Jam er en litt mer funky dansing. Består av artige kombinasjoner, med litt heftige rytmer til. Jeg har prøvd det i dag og det var kjempegøy. Også får du virkelig svetta ut skikkelig!

Løp og prøv :legrine: .

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Huff og huff.

Avslutningene i går var veldig koselige, men dessverre ikke så sunne. Hadde bestemt meg for å spise et lite kakestykke på hver avslutning, og den første gikk bra: et tynt stykke rullekake og frukt.

Så kom den andre. En hadde kjøpt is til oss alle og vi hadde ingen kjølemuligheter, så alle måtte spise opp. Stor is med masse sjokolade. Tre stykker hadde laget middag til oss alle. Kjempegod mat, og ikke så usunn, tror jeg, så det var ok. Dessverre fikk jeg også der et stykke kake i hånda (ikke noe spørsmål, nei...) I dag MÅ jeg på trening, men dagen er så fullpakket. Håper jeg klarer det.

Men nå er det slutt på utskeielsene. Ingen flere slike (koselige) kaloririke festligheter i sikte. Heldigvis!

Ulva, hvor er du????

Så flink du var, Alatariel! Jeg må også prøve å rekke en eller annen time snart og ikke bare trene på elipsemaskinen.

Skrevet

heihei jenter!

Standbye for meg denne uka...kan ha noe med drikko eg helte i meg på lørdag :sjenert: merke da godt på vekto en 2-3 dager etter..

ellers så har eg store pc problem, så eg kjem meg ikkje på nett så ofte, og gjere eg da går da 5 min så klikker pcn igjen...dritt lei!!

I dag har eg gått ein tur på ca 40 min, e så hardt å trene i denne varmen, men i morgen tidlig er det spinning...så ønsk meg lykke til ;) håper da ikkje blir for varmt

Gjest gjesta
Skrevet

Hei jenter!

Jeg rakk å trene i går, men det var VARMT! Holdt ut i 55 minutter likevel, så jeg er ganske fornøyd. Med maten var jeg også flink, så jeg håper det går bedre nå framover.

Satser på å trene i morgen også.

Skrevet

Dere er flinke jenter :klem: ! Jeg trente i går også, prøvde noe som hette body attac. Kjempe bra og intensiv trening! Men etterpå dro jeg på kino og da skeia jeg ut med popcorn og en pose sukkerfri godteri. Klarte ikke å dy meg... Blir vel litt trening i dag også. Begynner virkelig å like å trene. Om jeg ikke går ned i kilo blir jeg iallefal mye fastere i fisken og formen.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg fikk et gavekort på hudpleie i gave til fødselsdagen min, og i dag løste jeg det inn. Gud så kjedelig det var å ligge på det avlukket i tjue minutter med ansiktsmaske og ingenting å lese. Ikke engang musikk kunne man høre, bare trafikken utenfor. Begynte til slutt å gjøre mageøvelser, en slags sit-ups i denne stolen som ligner på dem som de har hos tannlegen.

Hva GJØR folk som går til hudpleie oftere for ikke å kjede seg ihjel? Vel, det var dagens trening! :ler: (Gikk til og fra da, nesten en halvtime en vei).

Skrevet

Hei! Nå er det lenge siden jeg har skrevet her. Jeg har faktisk trent alle dager i denne uken. Maten jeg spiser er ikke så veloverveid alltid og dette tror jeg resulterer i at jeg ikke går ned :forvirret: . Jeg har jo selvfølgelig fått større matlyst etter at jeg har begynt å trene, og det gjør det ikke lettere. I dag har jeg spist 2 brødskiver. ja jeg må innrømme det, jeg spiser brød nå. Er blitt veldig lei egg til frokost :ler: . Men jeg holder det på et minimum, også spiser jeg brød med lavt hvete innhold. Ellers så føler jeg meg i bedre form enn på lenge, treninga gjør underverker :klappe: .

Hei Sabine, må kommentere innlegget ditt. Skal ikke være sånn at man skal være nødt til å ligge sånn mutters aleine mens man har maske på i 20 miutter! Det er jo galskap! Man får jo gjerne litt oppvarting allikevel... F.eks. håndmassasje eller lignende. Nei, bytt hudpleier sier jeg!

Og hvordan går det med Ulva :) ?

Ønsker dere en fin dag!

:klem:

Gjest gjesta
Skrevet
Hei! Nå er det lenge siden jeg har skrevet her. Jeg har faktisk trent alle dager i denne uken. Maten jeg spiser er ikke så veloverveid alltid og dette tror jeg resulterer i at jeg ikke går ned :forvirret: . Jeg har jo selvfølgelig fått større matlyst etter at jeg har begynt å trene, og det gjør det ikke lettere. I dag har jeg spist 2 brødskiver. ja jeg må innrømme det, jeg spiser brød nå. Er blitt veldig lei egg til frokost :ler: . Men jeg holder det på et minimum, også spiser jeg brød med lavt hvete innhold. Ellers så føler jeg meg i bedre form enn på lenge, treninga gjør underverker :klappe: .

Hei Sabine, må kommentere innlegget ditt. Skal ikke være sånn at man skal være nødt til å ligge sånn mutters aleine mens man har maske på i 20 miutter! Det er jo galskap! Man får jo gjerne litt oppvarting allikevel... F.eks. håndmassasje eller lignende. Nei, bytt hudpleier sier jeg!

Og hvordan går det med Ulva  :) ?

Ønsker dere en fin dag!

:klem:

Du har kanskje rett i at det var en ikke så altfor bra hudpleier. Men, men, fikk i alle fall trent magen litt. :ler: Det var et gavekort, så jeg kunne ikke velge selv hvem jeg skulle gå til, men jeg kommer nok ikke til å gjenta det der.

Så flink du er som trener hver dag! Jeg trente på søndag, tirsdag og i går, i tillegg til den lille magetreningen min. Men i går klarte jeg ikke så mye. Lufta var elendig på treningssenteret og jeg hadde akkurat fått mensen (endelig) og følte meg elendig. Har alltid veldig sterke smerter 1-2 dager da. I dag rakk jeg det ikke, men i morgen skal jeg på trening. Har ikke vært så sunn i dag og i går. Har dessverre alltid lyst på masse når mensen kommer, men nå er smertene endelig borte, så da går det nok lettere i morgen både med rening og kosthold. Men jeg frykter det ikke blir noe særlig vektnedgang på mandag.

Ulva, hvor er du? ;)

Skrevet

hei hei jenter:)

har fortsatt store roblem med pcn, ein strømkabel som ikkje er heilt i vater som gjer at pcn bare skrur seg av når det passer den.

Eg e nettopp komheim fra fest...nesten litt flau, var ikkje meininga at eg skule være så lenge, men vips var kl 6...:P

I går(lørdag) har eg gått til og fra jobb 40minX2, pluss at eg gjekk samme strekningen heim no i natt, så eg har gått ganske hurtig i 2 timer i dag...ellers så var eg på ein kjempe tung spinning time på fredag morgen.

akuratt no føler eg alt går bra, var ute i kveld og selv om alle spiste kebab klarte eg å holde meg langt unna *stolt* kebab e nesten da besta eg veit :sjenert:

men no skal eg i senga og sove, forhåentligvis virker pcn i morgen og, skal komme med ein betre oppdatering då :)

Gjest gjesta
Skrevet

God morgen!

Vekta viste 61,5 i dag, så jeg har gått ned 0,5 kg. Det er jeg fornøyd med, for jeg hadde ikke trodd at jeg skulle gå ned i hele tatt denne uka.

I kveld skal jeg på trening!

Skrevet (endret)

Hallo! Jeg har ikke gått noe ned denne gangen. Så slik er det... Skal ha perioden min snart og da står vektnåla stille. Jeg skal også trene i dag :) .

Fortsatt en fin dag!

Endret av Alatariel
Skrevet

hehe...måtte le når eg gjekk på vekta i dag...dette er jo bare latterlig...ned 100g...

men men, 10 kg til sammen...men hallo...100g :forvirret:

Gjest gjesta
Skrevet

Ulva: ned er ned! :) Jeg tror kroppen stoppet litt opp når man allerede har gått ned en del, så 100 g er da ok. Denne uka forsvinner sikkert litt mer!

Alatariel: vann i kroppen er noe herk. Neste uka viser vektnåla sikkert noe helt annet!

Var på trening i går. Huff, så varmt det var. Er det noe jeg hater, så er det å komme ut av dusjen og ikke bli tørr. Alle klærne klistrer seg til kroppen. Grusomt. Men jeg fikk da trent. Skal forsøke å trene i morgen etter jobb. Jobber tidlig, så da blir det på dagtid, når det ikke er så fullt.

Skrevet

10 kg er mega bra Ulva! Og Sabine du er så flink som trener dog den varmen. I dag har jeg selv trent, trente i går også. Og jeg ser tydelig at kroppen min har blitt fastere. Rumpa har fått mer "Bounce" og humøret er så mye bedre for tiden. Kondisjonen min er totalt forandret i fra første gangen jeg satte i gang. Jeg har nå satt meg som mål å trene hver dag forutenom en dag! Er jeg veldig sliten dropper jeg treninga. Vil ikke gå alftor mye på tæringa.

I dag har jeg spist balansert, og jeg velger å avslutte spisingen nå. Og heller legge meg tidlig. har så lett for å spise for mye på kvelden, ikke noe bra!

Gjest gjesta
Skrevet

Nå er både jobb og trening unnagjort. Ganske greit å begynne dagen tidlig, egentlig, det er bare så grusomt i det øyeblikket vekkerklokka ringer. Nå skal jeg spise et lite mellommåltid og så venter uhorvelige mengder husarbeid! ;)

Skrevet

nå har eg vert ute å gått en tur med ein kompis, vi gjekk i 2,5 timer ganske hurtig, i eit vær som ikkje kan beskrives, regn, sol, vind, varmt, overskya...da va kje måte på:P

Føler eg ikkje har så me å bidra med for tio, men eg synst dåke er utrolig flinke!! Stå på, vi snakkes:)

Gjest gjesta
Skrevet

Det var da en lang tur, Ulva! Så flink du er!

I går ble det en liten tur ut, så jeg skeiet ut med en swimmingpool uten fløte (liker ikke fløte), men etterpå drakk jeg vann. I dag skal vi forsøke å komme oss på trening igjen.

Gjest gjesta
Skrevet
Det var da en lang tur, Ulva! Så flink du er!

I går ble det en liten tur ut, så jeg skeiet ut med en swimmingpool uten fløte (liker ikke fløte), men etterpå drakk jeg vann. I dag skal vi forsøke å komme oss på trening igjen.

Rakk ikke trening i går og var også litt sløv med å spise ofte nok, så jeg spiste litt usunt i går. :sur:

Men i dag SKAL jeg på trening. Mannen henter meg etter :sur: jobb i dag og da drar vi rett på trening. Og jeg skal spise mange sunne mellommåltider i dag og velge sunne alternativ i kveld.

God helg, Ulva og Alatariel!

Skrevet

blæææh, når har eg fått influensan, eg som trodde eg slapp unna i år :sur:

har hatt feber i natt og i går, kjempe vondt i halsen og tett nase..woho :sur:

Å da blir ikkje mye trening på meg i løpet av helga, ska prøve meg på ein tur så fort feberen e ute av systemet, for eg blir rastlaus :forvirret:

Skrevet

Nå har jeg hatt pause fra treninga med to dager... Mest antakelig så vil jeg nok ikke trene i dag. Blir som regel bare stress på lørdager pga. korte åpningstider. Jeg er nok litt lei av å prøve å spise riktig hele tiden ettersom vektnåla har stått så stille. Er nesten så jeg skulle ha gått til anskaffelse av en som måler fettprosenten i steden. Fordi jeg er iallefal blitt strammere i kroppen ettersom jeg trener så ofte. Hvordan er det med dere jenter? Får dere til å spise riktig?

Ønsker dere en fin helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...