Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #21 Del Skrevet 26. mai 2006 Han ligna på Jennifer Aniston. ← Ja, litt. Og David Beckham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2006 #22 Del Skrevet 26. mai 2006 Men, kjekk og lavere enn henne ser det ut til, sånn som hun tydeligvis liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varg-Menja Skrevet 26. mai 2006 #23 Del Skrevet 26. mai 2006 Han ligna på Jennifer Aniston. ← Der sa du det... Jeg reagerte på at han så litt for femi ut etter min smak, men absolutt bedre enn Tom Cruise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chantal Skrevet 26. mai 2006 #24 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg syns ikke han var noe særlig, men bedre enn Tom Cruise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
India Skrevet 26. mai 2006 #25 Del Skrevet 26. mai 2006 Så bra ut han,får håpe de blir lykkelige da.. Tom Cruise virker jo helt gal. Nicole er sikkert bare glad hun er kvitt han når hun ser hvordan han har blitt de siste årene... Og han var liksom så "bra" på 80-tallet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest camillo Skrevet 26. mai 2006 #26 Del Skrevet 26. mai 2006 Mener dere seriøst at han var skikkelig bra? Jeg trodde det var ironisk først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #27 Del Skrevet 26. mai 2006 Her slåss han mot Oprah! ← Haha, genialt og skremmende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 27. mai 2006 #28 Del Skrevet 27. mai 2006 Her slåss han mot Oprah! ← så faktisk litt realitisk ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 27. mai 2006 #29 Del Skrevet 27. mai 2006 Hva er det som er så galt med Tom Cruise? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 28. mai 2006 #30 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Tror kanskje han har blitt litt for full av seg sjæl og scientologien. Det er jo en elsk-deg-selv-religion så vidt jeg husker fra den gangen jeg leste boken Dianetikk, skrevet av han der Hubbard-fyren. ← Jeg husker at han og Opera var verter for fredspriskonserten i 2004 (Wangari Maathai). Jeg så et program med de to dagen før. Opera kunne ikke få rost han nok, hun fortalte at han var et flott menneske. At han jobbet masse med veldedighet og brukte virkelig mye tid på dette. Han har hjulpet mange mennesker. Hun sa at grunnen til at hun ville fortelle dette var fordi mange ikke var klar over hva han holdt på med. Jeg lurte nesten på om hun var forelsket i han eller noe, siden hun bare ville snakke om han og hvilket flott menneske han er. Hun ville nesten ikke snakke om Wangari Maathai i det hele tatt Endret 28. mai 2006 av Chrizzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss P Skrevet 29. mai 2006 #31 Del Skrevet 29. mai 2006 For min del kunne hun ha giftet seg med Kermit, og det ville vært en stor forbedring fra den forrige gærningen hun var gift med ← Det kunne hun såvisst IKKE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå