Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest BagLady
Skrevet

For min del kunne hun ha giftet seg med Kermit, og det ville vært en stor forbedring fra den forrige gærningen hun var gift med :ler:

Stakkar, stakkar Katie Holmes :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet

Fint for henne det...men synes ærlig talt ikke mannen er kjekk. Han virker useriøs og careless.

Skrevet

Det må jo hvertfall kalles et step opp (selv om det ikke skulle så mye til)

Gjest Gjest
Skrevet
For min del kunne hun ha giftet seg med Kermit, og det ville vært en stor forbedring fra den forrige gærningen hun var gift med :ler:

:ler:
Gjest Piper
Skrevet

Så ut i fra utseende, så er hun heldig? Skal man gifte seg med et menneske, bare fordi han er fin å se på?

Om hun savner Tom eller ikke, er det nok ingen av oss som noen gang vil få vite. Hun levde tross alt sammen med Tom i mange år, så jeg regner med at han ikke var så gale som det mange tror han er. Vi får jo informasjonen vår gjennom "sladrepressen", og den er nok ikke akkurat den beste kilden.

Men for all del, dere må jo få synes at mannen er fin, men jeg tror nok ikke hun har valgt han på grunn av utseende.

Skrevet
Men for all del, dere må jo få synes at mannen er fin, men jeg tror nok ikke hun har valgt han på grunn av utseende.

Ja la oss nå få synes at mann nr. to er kjekkere enn mann nr. en - selv om jeg vel er rimelig sikker på at det at vi på KG synes det er grunn for henne til å velge mannen :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Så ut i fra utseende, så er hun heldig? Skal man gifte seg med et menneske, bare fordi han er fin å se på?

Om hun savner Tom eller ikke, er det nok ingen av oss som noen gang vil få vite. Hun levde tross alt sammen med Tom i mange år, så jeg regner med at han ikke var så gale som det mange tror han er. Vi får jo informasjonen vår gjennom "sladrepressen", og den er nok ikke akkurat den beste kilden.

Si meg Piper, bruker du klipp og lim eller skriver du faktisk det samme snerpete innlegget på nytt hele tiden?

Gjest gjesta
Skrevet

Eg velge alltid menn på grunn av utsjånad!!

ka e vitsen med å være smarte??

ve heller ha nåke deilig å sjå på resten av livet isteden for en akademiker som

berre prata vas :ler::ler:

Lucky Nicole, han va nice!!

Gjest gjesta
Skrevet
Si meg Piper, bruker du klipp og lim eller skriver du faktisk det samme snerpete innlegget på nytt hele tiden?

KG hadde aldri vore det samme uten innlegga til Piper ;)

Gjest Piper
Skrevet

Du får sjekke innleggene mine, om jeg klipper og limer :ler:

Gjest Piper
Skrevet
KG hadde aldri vore det samme uten innlegga til Piper ;)

Takk skal du ha :kys_2:

Gjest Piper
Skrevet (endret)
Eg velge alltid menn på grunn av utsjånad!!

ka e vitsen med å være smarte??

ve heller ha nåke deilig å sjå på resten av livet isteden for en akademiker som

berre prata vas :ler:  :ler:

Lucky Nicole, han va nice!!

Jeg syns jo ikke han var noe særlig da, så jeg vet nå ikke om en akademiker ville vært bedre her :ler:

Endret av Piper
Gjest gjesta
Skrevet
Jeg syns jo ikke han var noe særlig da, så jeg vet nå ikke om en akademiker ville vært bedre her  :ler:

:ler::ler:

kanskje ikkje!

men bra du ikkje syns han va so bra, da kan eg få æren av å ta over

etter at Nicole har dumpa han.. .om sånn 10-20år.. DA hadde det kanskje vore

greit om han hadde litt i topplokket og..

nei, no surra det rundt oppi topplokket, på tide å legge seg ;)

Gjest Piper
Skrevet

Bare ta han du, når hun er ferdig med han :ler:

Natta, sove godt ;)

Skrevet

Synes ikke han var SÅ fin jeg. Munnen ser litt liten ut, og øynene er for tett sammen.

Men en forbedring fra han forrige typen er det uansett. Og han er garantert smartere også! :blunke:

Gjest Gjest
Skrevet

Kermit kan da ikke sammenlignes med Tom Cruise! :frustrert: Kermit er jo både søt, kjekk, kul og tøff..

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...