Skrållan Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #1301 Del Skrevet 11. juni 2008 Kunne omtrent drept for litt jordbær nå altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 11. juni 2008 #1302 Del Skrevet 11. juni 2008 Det var da forferdli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #1303 Del Skrevet 11. juni 2008 har den gravide lyst på jordbær, så har hun det NÅÅÅÅÅ! sambo skal kjøpe med til meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 11. juni 2008 #1304 Del Skrevet 11. juni 2008 der var du heldig! det er bare å høre etter!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #1305 Del Skrevet 11. juni 2008 javisst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #1306 Del Skrevet 12. juni 2008 Ikke helt i form i dag altså... småkvalm, fryktelig sliten og trøtt... Håper ikke jeg brygger på noe, det blir ikke så bra til helga. Planer for dagen er å gå ut finskoene til lørdag! Også skal jeg ta fotbad, og stelle underståttene litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #1307 Del Skrevet 13. juni 2008 27 uker! I dag har jeg masse å gjøre... måtte ta en liten pause nå, for jeg kjenner det allerede i bekkenet. Og enda har jeg ikke begynt på det hardeste jeg må gjøre.. Jaja. I verste fall får jeg ringe sambo og klage min nød, så han kommer tidligere hjem fra jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #1308 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Da var helga over gitt! Vært en slitsom helg for en gravid kropp, men det har jo vært kjempehyggelig da! Fredag suste vi til hjemstedet på ettermiddagen, slengte fra oss Ida som skulle være med mamma og pappa på hytta, før vi dro for å handle inn det siste til bryllupet. Resten av kvelden ble brukt til å gå igjennom taler, slappe av og jabbe med kjentfolk! Skulle liksom legge oss tidlig den kvelden, så vi var uthvilte til den o'store dagen.. men sånn ble det ikke. I tillegg våkna jeg kl 3 av en snorkende sambo, så det ble bare 3 timers søvn på meg den natta.. Var så sliten i kroppen da klokka nærma seg 8 at jeg ikke visste hvilken fot jeg skulle stå på! Men jeg kom meg til frisøren til rett tid, og da ble alt så mye bedre! Vi forloverne og bruden fikk satt opp hår og sminka oss, før vi fikk på oss finstasen. Så dro vi til kirken. Vielsen gikk kjempefint, bestis var så fiiiin der hun kom opp til alteret att! :rosasmil: Jeg fikk jo så klart et skikkelig blodtrykksfall midt under vielsen da... var så ille at jeg måtte sette meg ned, ellers gikk jeg rett i dørkenen.. men det gikk heldigvis over etterhvert! Jeg og sambo har faktisk spøka med det, at enn om jeg fikk blodtrykksfall i kirka eller under talen min, enn så typisk det hadde vært! Etter vielsen ble det fotografering, før vi tok oss en liten matpause før middagen. Vi forlovere var så nervøse for talen at vi ikke klarte å spise noe særlig under middagen.. Men selve talen gikk da greit, og det var såååå godt å være ferdig etterpå! Bruden holdt en vakker tale til sin mann hun også, så vakker at han ble rørt! Etter middag var det på tide med kaker og fest! Vi storkosa oss, men litt over midnatt var jeg så sliten at vi måtte bare dra hjem... i tillegg til trøttheten, så hadde jeg så innmari vondt i magen at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg! Spilene i kjolen hadde gått inn i magen, og det var skikkelig ubehagelig. Da vi kom hjem, og jeg fikk av meg kjolen, så var det tydelige merker etter hvor spilene hadde gått inn. Har faktisk fremdeles vondt i magen når jeg står. Søndag dro vi på felles frokost/lunsj i festlokalet sammen med de fleste bryllupsgjestene, kjempekoselig! Brudeparet var storfornøyde over gårdagen og natta () og alle sammen kosa seg med god mat - igjen! Etter lunsjen dro vi hjem til mamma og pappa, og det varte ikke lenge før Ida kom ned fra fjellet! Hun hadde kosa seg masse, men savna mamma og pappa litt ja... vi savna henne masse og, var jo første helga hun var borte fra oss. Sambo var i allefall glad for å se lillejenta si igjen, han har nesten fått tårer i øya av å tenke på henne i helga! Var godt å komme hjem til Trondheim også, selv om vi ikke har vært lenge borte. I dag har vi bare slappa av her hjemme. Vi jentene kunne heldigvis sove litt uttpå, stakkars sambo måtte på jobb til 7. Ida var kjempetrøtt i formiddag, faktisk så trøtt at hun sovna på sofaen! Jeg bærte henne til sengs, men da våkna hun så klart.. så da fikk hun litt mer mat og ga meg ei drittbleie, så la hun seg i gjen. Og da sov hun i nærmere 3 timer!! Så det er tydelig at helga har tatt på! I morgen skal jeg og Ida på cafe med flere gravide flickor som også har termin i september! Noen av dem har barn som er jevngamle med Ida og, så det blir stas for både store og små! Endret 16. juni 2008 av Skrållan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #1309 Del Skrevet 18. juni 2008 Nå har jeg så klart strekt en muskel i ryggen. Er helt invalid, bør helst ligge hele tiden. Måtte faktisk få sambo til å komme hjem tidligere fra jobb i dag, for jeg klarte ikke å ta meg av Ida... Håper jeg er bedre innen i morgen, for dette er smertefullt og slitsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #1310 Del Skrevet 19. juni 2008 Litt bedre i ryggen i dag. Fikk husarbeidsforbud av sambo, så jeg har bare kosa meg med Ida hele dagen! Hun var snill frøken og sov helt til kl 9 i dag! Sånn kan jeg like! Hun var litt uheldig i formiddag da, og ramla ned fra sofaen... første gang på leeeeenge hun har gjort det. Stoltheten hennes fikk seg en knekk, og hodet fikk seg et lite dunk - men ellers gikk det fint. Men hun var kjapp med å fortelle pappan sin at hun hadde ramla da han kom hjem fra jobb! I dag har jeg så lyst på sjokolade.. Aner ikke hvorfor, jeg har jo knapt spist sjokolade siden januar. Har helt fått avsmak på det dette svangerskapet - men det skal sies at jeg spiste nok sjokolade for flere svangerskap da jeg gikk med Ida! Så sambo kom hjem med litt sjokkis i dag, samt mer jordbær! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #1311 Del Skrevet 20. juni 2008 28 uker! Jeg begynner å bli litt småstressa når jeg innser at det er bare 12 uker igjen til termin, og bare 10 uker igjen til jeg er innenfor termin! Men det ordner seg sikkert... Har funnet en kjempesøt kjole på nettet i dag, som jeg tror jeg skal dra og se på i morgen. Må ha et antrekk til en 70-årsdag i slutten av juli, og det er like greit å begynne jakten allerede nå! Skal jo til Sverige rett før kalaset, men jeg kan nesten ikke satse på å finne noe der... greit å ha noe i bakhand! Veide meg i dag, for første gang på maaaaange uker... Har gått opp akkurat så mye jeg trodde jeg hadde, selv om det er mer enn jeg skulle ønske! Men men, da jeg var ca like langt på vei med Ida, så hadde jeg gått opp mer. Trøster meg litt med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #1312 Del Skrevet 21. juni 2008 De hadde ikke kjolen jeg ville ha... de hadde ikke noe godt alternativ heller, så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Er heldigvis en stund til 70-årsdagen, men det er jo ikke bare bare å finne antrekk som passer over denne magen. Jeg fikk kjøpt flere sokker til Ida da, og en kul My little Pony t-skjorte til henne, så turen ble ikke helt bortkasta! Ellers har jeg og Ida bakt boller i dag, og vasket litt. Det trengtes! Tror jeg skal hive meg rundt og vaske dusjhjørnet i morgen. Orka ikke ta det i dag. Vi har hatt hyggelig besøk av bestis og mannen hennes (åj, det var uvant å skrive! ) i kveld, og nå sitter sambo og glor på tv. Jeg synes ikke det er noe å se på, så jeg gidder ikke å joine han... har mest lyst til å krype til køys egentlig! Lillebror har hatt det gøy med å sparke meg konstant i den ene sida i kveld! Begynner å bli litt småekkelt, men han hører ikke etter når jeg ber han flytte på seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #1313 Del Skrevet 22. juni 2008 Ida våkna i 7-tida i dag, så jeg har vært skikkelig trøtt hele dagen! Så det blir ikke noe senkveld i kveld, for å si det sånn... Har hatt besøk av mamma og pappa i dag, Ida ble kjempeglad da de kom! Hun har kosa seg skikkelig, og ble veldig lei seg da de dro. Men men, det gikk fort over - som det pleier å gjøre! Tror jeg holder på å bli litt dårlig. Sambo kjente på meg tidligere i kveld, da var jeg varm. Også er jeg litt bomull i hodet og slapp... hadde vært typisk om jeg ble dårlig nå da, føler jeg ikke har vært helt i form siden januar jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 23. juni 2008 #1314 Del Skrevet 23. juni 2008 Tror nesten det er noe som går nå jeg..begynner å få vondt i hals jeg..det gjør vondt å svelge :gråte: Synes samboern din virker veldig snill jeg! Han kommer hjem når du spør og gir deg nekter deg å gjøre noe i huset! Det er rett det Barna elsker som regel at besteforeldrene kommer, eller at vi er på besøk til de, men når vi skal dra blir det som regel litt grining. Sånn er det bare tror jeg, men det er ikke særlig trivelig. Særlig eldstejenta mi er helt grusom når farmora er på besøk (og det er hver dag forresten...). Hun kan bli sikkelig ille og fornadre helt humør når hun kommer. Jeg sier det til farmora at hun blir slik. Farmora sier at hun er en engel når de har barna alene. Så jeg vet ikke jeg.. Begynner å bli litt lei av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #1315 Del Skrevet 26. juni 2008 Tror nesten det er noe som går nå jeg..begynner å få vondt i hals jeg..det gjør vondt å svelge :gråte: Synes samboern din virker veldig snill jeg! Han kommer hjem når du spør og gir deg nekter deg å gjøre noe i huset! Det er rett det Barna elsker som regel at besteforeldrene kommer, eller at vi er på besøk til de, men når vi skal dra blir det som regel litt grining. Sånn er det bare tror jeg, men det er ikke særlig trivelig. Særlig eldstejenta mi er helt grusom når farmora er på besøk (og det er hver dag forresten...). Hun kan bli sikkelig ille og fornadre helt humør når hun kommer. Jeg sier det til farmora at hun blir slik. Farmora sier at hun er en engel når de har barna alene. Så jeg vet ikke jeg.. Begynner å bli litt lei av det Hvordan går det med halsen din? Jeg er i bedre form igjen, håper du og er det! Sambo er en kjernekar! Men sant, det gagner jo ikke han å ha en utslitt samboer! Så han stiller opp når han må, heldigvis! Ida slutta heldigvis å gråte ganske fort etter at mamma og pappa dro da, da er det jo ikke så ille. Så kjedelig at jenta di blir så annerledes når farmor kommer på besøk... og særlig siden hun kommer hver dag! Skjønner godt du blir lei, er jo ikke så lett å vite hva man skal gjøre heller med sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #1316 Del Skrevet 26. juni 2008 Dagene går. Jeg aner ikke hva vi gjør om dagene siden de går så fort, men noe må det være! I går kom tvillingsøs innom tiiiidlig på morgenen, på vei hjem fra Oslo-tur! Det satte Ida pris på, særlig da vi bestemte oss for å lage brownies! Ellers har vi ikke gjort stort denne uka. Magen vokser seg stooor, og lillebror er glad i å si fra om at han er i live! Nå har han begynt å dytte ut kroppsdeler i hytt og pine, er ikke bestandig like behagelig! Formen min er rimelig bra om dagen. Bekkenet er mer stabilt enn det har vært på lenge! Det er faktisk sånn at jeg har tenkt å dra på trening på lørdag, det blir i såfall første gang siden januar.. Håper virkelig jeg får til å trene regelmessig resten av svangerskapet, jeg savner skikkelig å røre på meg! Veide meg forrige uke, har gått opp 10 kg så langt. Var det jeg trodde jeg hadde gått opp, så det var ikke noen overraskelse sånn sett. På nesten samme tid med Ida, så hadde jeg gått opp 13 kg. Håper jeg slipper å gå opp like mye som jeg gjorde med Ida denne gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #1317 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) I dusjen istad merka jeg at melkefabrikken har åpna! Må huske å kjøpe ammeinnlegg, kjekt å ha liggende om det begynner å lekke! Endret 26. juni 2008 av Skrållan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 27. juni 2008 #1318 Del Skrevet 27. juni 2008 Har det begynt å lekke allerede? Jøssenavn, det var tidlig! Eller? Du vet nå iallfall at du har litt melk da 10 kg opp er helt passe det! Ikke for mye og ikke for lite Men du ser da så fin og slank ut likevel du! Her må jeg streve for å bli kvitt mine kg.. Er det "enkelt" for deg å gå ned i vekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #1319 Del Skrevet 27. juni 2008 Har det begynt å lekke allerede? Jøssenavn, det var tidlig! Eller? Du vet nå iallfall at du har litt melk da 10 kg opp er helt passe det! Ikke for mye og ikke for lite Men du ser da så fin og slank ut likevel du! Her må jeg streve for å bli kvitt mine kg.. Er det "enkelt" for deg å gå ned i vekt? Det lekker ikke enda nei, men det kan jo begynne å gjøre det! eller, jeg har ikke merka at det lekker i allefall... kan godt hende det kommer litt om natta, om jeg ligger på sida og skviser puppestellet litt... Synes det er tidlig jeg og, men det er sikkert fordi jeg ikke rakk å bli kvitt all melka etter Ida før jeg ble gravid igjen! 10 kg er ganske perfekt ja, skal være fornøyd med det! Synes det er litt smårart da, siden jeg ikke spiser så mye. Men det er vel litt vann og andre saker som gjør det tenker jeg! pøh, sååå fin og slank ser jeg vel ikke ut? Men takk for det! Satt og så på profilbildet ditt på facebook i dag, det nye, og jeg synes du har blitt kjempeslank nå! Ser godt at du har gått ned, i allefall i ansiktet (ser jo ikke så mye mer enn ansiktet på bildet, hehe). Jeg sliter ikke så veldig mye med å gå ned om jeg vil ned nei... Bare jeg har energi, så blir jeg kvitt de kiloene jeg vil! Er ganske heldig sånn sett da... er litt spent på hvordan det blir etter fødselen, om jeg har energi til å trene såpass at jeg går ned det jeg vil! Sunne matvaner er ikke noe problem, så lenge jeg har Ida hjemme kan jeg jo ikke spise junk og godis mens hun er våken uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #1320 Del Skrevet 27. juni 2008 I dag skulle jeg egentlig til frisøren og klippe av det meste av håret, men så spydde Ida litt i morges... så da ringte jeg og fikk ny time i morgen istedet. Ida var i grei form, så vi tok bussen ned til byen og møtte lillesøs istedet! Så i dag har vi shoppa litt! Ida og babyen fikk seg noen nye klær (jeg har jo ikke sjans til å gå forbi Exit, hehe), også kjøpte jeg meg en lilla topp på Vero Moda! :rosasmil: Den er i stretch, så den passer forhåpentligvis en stund! Solbriller ble det på meg og, mine gamle finner jeg ikke lengre så... Tror jeg skal "tvinge" med meg sambo og Ida til frisøren i morgen, så kan vi tusle litt på Solsiden etterpå! Kanskje titte litt på stellevesker på Bebito, og hente apotekpakka? Har litt lyst til å ta dem med på Pirbadet og, lenge siden sist nå.... og Ida har jo fått sånn dilla på å bade for tiden. Vi får se Søndag drar vi til hjemstedet. Vi skal på visning på en kjempefin leilighet! Den ligger litt for nærme svigers da, men ellers er den perfekt! Jeg og Ida skal være igjen på hjemstedet til mandag, siden jeg skal til legen der på formiddagen da. Er en stund siden jeg var på kontroll nå, det er vel på tide med en ny rhesus-prøve og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå