Gå til innhold

Jeg tror jeg kjenner liv! Kanskje!


Gjest Epona

Anbefalte innlegg

Gjest Epona

Jeg tror jeg kjenner liv! Og hvis jeg gjør det, så har jeg egentlig kjent det en liten stund, en ukes tid kanskje. Men jeg er jo ikke helt sikker da..

Jeg er 16+4 i dag, og det jeg kjenner er noe som kjennes ut som "muskelrykninger" i livmoren, sånn som når det rykker under øyet.. Det kommer av og til i korte perioder, kanskje et par ganger om dagen, men har ikke kjent det hver dag.

Kan det være liv jeg kjenenr?? Jeg er veldig sikker på at det ikke er fra tarmene, det er i livmorområdet, det kan jeg kjenne hvis jeg legger hånden over så jeg vet nøyaktig hvor livmoren stopper.

Er litt usikker, men jeg tror!! Dere som har barn fra før eller kjenenr liv helt sikkert, hva synes dere det høres ut som??

Er litt giret, for jeg har gledet meg sånn til å kjenne det! :hoppe: Men helt sikker er jeg altså ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Epona

Har snakket med en venninne i dag, og hun kjente igjen beskrivelsen min i hvertfall!! :hoppe: :grine2:

Ikke lenge til du kjenner det også, Epica!! Føler du tar meg igjen jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok den lille du kjenner :)

Det kjennes ut som lemus eller bobler - herlig! Gled deg til den begynner å hikke - det er gøy det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du kjenner noe i magen som du ikke har kjent før så er det nok babyen ja.... Koselig, sant?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Leste om det her:

What does it feel like?

Women have described the sensation as being like popcorn popping, a goldfish swimming around, or butterflies fluttering. You'll probably chalk up those first gentle taps or swishes in your belly to gas or hunger pains, but once you start feeling them more regularly, you'll recognize the difference. You're more likely to feel these early movements when you're sitting or lying quietly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Kjenner det som små bump, den beskrivelsen av bobler som sprekker er ganske dekkende. Har også kjent at noe har strøket meg på innsiden, under symfysen!

Ganske utrolig og veldig herlig å kjenne liv! :hjerte:

Men enda så klarer jeg ikke skjønne at det er babyen jeg kjenner, jeg vet det men jeg klarer liksom ikke fatte det! :ler: Håper jeg skjønenr det den dagen jeg har babyen i armene! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...