Gå til innhold

Hva skal du ha på deg på 17.mai?


KG-spøkelset

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

17 mai kom litt prlutselig for meg, hadde egentlig ikke tenkt å feire, men så har en tante av meg flyttet hit og hun ville jeg skulle feire med henne.

Så nå blir det hjem å hente frem bunaden, stryke skjorta og pusse sølvet.. Så finner jeg en stooor golfparaply slik at jeg ikke væter ut finstasen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal bare til søs en tur og så være hjemme, så blir nok ingen stivpynting. Blir en pen topp og en fin bukse, tenker jeg. Også har jeg 17. mai-sløyfe for første gang på flere år!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hvit kjole, litt gammeldags og romantisk; hvit jakke, litt mer offwhite kanskje er den vel, hvite sko og hvit veske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Bunad, hvis jeg da ikke omkommer av raserianfall når skjorta skal strykes. :forvirret:

Hvis været bestemmer, ifører jeg meg sambos dun-sovepose i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bamsemums

Det er jo meldt så grått og kaldt vær her i Oslo imorgen, men planen var å ha på en svart kort kjole med matchende tilbehør i rosa.... :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal jobbe fra 3-9 i morgen, men skal ha bunad på. (Skal jobbe på en mix-kiosk)

Endret av Little sister
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Opprinnelig var joggebukse bankers siden jeg bare skulle være hjemme. Nå derimot, har jeg plutselig fått planer om hva jeg skal gjøre- men hva jeg skal ha på meg... det kommer jeg vel til å bruke hele dagen på i morgen til å finne ut. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om morgenen blir det bunad! (da blir bestemor glad! :sjarmor: )..litt senere på dagen skal jeg ha en rød "mini"kjole med hvite pumps og hvit liten veske til..på kvelden blir det 17-mai fest og bursdagsfest tile n veninnne, skifter derfor til en rosa kort kjole(den er super lekker..bar rygg og ganske kort!!!håper det ikke regner!! :grine: )..kommer nok til å ha pensko/sandaler til..har ikke helt bestemt meg for hvilken farge på sko og veske...

Ellers har jeg vært hos frisøren idag og fått nye striper i håret..og "nye" negler..alt er klart nå! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...