lillen Skrevet 21. august 2006 #241 Del Skrevet 21. august 2006 Lurer på hvilke kilo du egentlig har mistet, når guttene veier 1 kg mer enn sist, og du har 2 i ødem, men fortsatt er minus 2 kg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 21. august 2006 Forfatter #242 Del Skrevet 21. august 2006 Lurer på hvilke kilo du egentlig har mistet, når guttene veier 1 kg mer enn sist, og du har 2 i ødem, men fortsatt er minus 2 kg! ← Lurte på det samme!! Hvor blir kiloene av? Jaja, så lenge guttene vokser så skal jeg vel være fornøyd?? Eller?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 21. august 2006 #243 Del Skrevet 21. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 21. august 2006 #244 Del Skrevet 21. august 2006 Er du på minus på ant kg når du er i uke 32 med tvillinger???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 21. august 2006 #245 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Det er vel ikke TOTALminus du mener, Magnhild??? Bare to uker ja? Endret 21. august 2006 av lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 21. august 2006 Forfatter #246 Del Skrevet 21. august 2006 Neineinei. det er bare siden sist måling. og da var jeg minus 1, og tilsammen er jeg +14... Nok det altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. august 2006 #247 Del Skrevet 21. august 2006 Tenk om det skjer noe snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. august 2006 #248 Del Skrevet 21. august 2006 Spørsmål: Blir det keisersnitt eller vanlig fødsel tror du? For det går vel an å føde tvillinger vanlig selvom keisersnitt kanskje er vanligst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 21. august 2006 Forfatter #249 Del Skrevet 21. august 2006 Tenk om det skjer noe snart ← Det kan skje akkurat når som helst sier legene... Spørsmål: Blir det keisersnitt eller vanlig fødsel tror du? For det går vel an å føde tvillinger vanlig selvom keisersnitt kanskje er vanligst? ← Det kan bli begge deler. Haukeland er veldig restriktive på keisersnitt, så om det ikke er absolutt nødvendig med keisersnitt pga forgiftning eller annet farlig, så blir det vanlig fødsel... lurer fælt på hvordan det egentlig er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 21. august 2006 Forfatter #250 Del Skrevet 21. august 2006 ← Heisann!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. august 2006 #251 Del Skrevet 21. august 2006 Masse mennesker, masse overvåking, epidural, kuvøser. Men du blir ekstra godt passet på, og kommer til å føle deg ganske spesiell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 21. august 2006 Forfatter #252 Del Skrevet 21. august 2006 Masse mennesker, masse overvåking, epidural, kuvøser. Men du blir ekstra godt passet på, og kommer til å føle deg ganske spesiell ← :klø: Hmmm høres spennende ut da. Håper bare småen snur seg, så slipper jeg å tenke på setefødsel oppi alt dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 22. august 2006 #253 Del Skrevet 22. august 2006 lurer fælt på hvordan det egentlig er... ← Jeg har bare født en om gangen jeg da. Men en fødsel uten komplikasjoner er bare ..... FANTASTISK! Jeg skulle gjerne gjort det igjen jeg! (Husker vel rett at det ble litt vanskelig fødsel sist, endte i keisersnitt?) Jeg ELSKER å føde!!! Cumulus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 22. august 2006 #254 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg har bare født en om gangen jeg da. Men en fødsel uten komplikasjoner er bare ..... FANTASTISK! Jeg skulle gjerne gjort det igjen jeg! (Husker vel rett at det ble litt vanskelig fødsel sist, endte i keisersnitt?) Jeg ELSKER å føde!!! Cumulus ← Elsker også å føde, men bare etterpå! Mens det pågår hater jeg det... Ok, et "hat" ispedd en sinnsyk forventning som slår til i klare øyeblikk, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 22. august 2006 #255 Del Skrevet 22. august 2006 Men for et kick!!! Husker etter andre fødsel, jeg ble fulgt på badet for å dusje. Skravla gikk i ett sett, jeg klarte ikke stoppe å snakke. "Herlighet, det var jo ingensak jo jeg er jo ikke svett en gang tror ikke jeg trenger å vaske håret, himmel og hav og jeg som spurte etter epidural og så bare poff så var hun ute, hvordan kunne du vite at det kom til å gå så fort, nei dette var helt utrolig jeg føler meg jo helt pigg jo kunne nesten tatt en tur på byen nå hahahahaaaaaaaa!!!" Det var tidenes drømmefødsel ja! Synes nesten det er verre etterpå jeg. Husker jeg sa til Mannen: "Nå går jeg på do, du må passe ungene. Hvis du hører noen hyl så er det bare fordi jeg driter. " Kropp er gøy! Cumulus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 22. august 2006 #256 Del Skrevet 22. august 2006 Men for et kick!!! Husker etter andre fødsel, jeg ble fulgt på badet for å dusje. Skravla gikk i ett sett, jeg klarte ikke stoppe å snakke. "Herlighet, det var jo ingensak jo jeg er jo ikke svett en gang tror ikke jeg trenger å vaske håret, himmel og hav og jeg som spurte etter epidural og så bare poff så var hun ute, hvordan kunne du vite at det kom til å gå så fort, nei dette var helt utrolig jeg føler meg jo helt pigg jo kunne nesten tatt en tur på byen nå hahahahaaaaaaaa!!!" Det var tidenes drømmefødsel ja! Synes nesten det er verre etterpå jeg. Husker jeg sa til Mannen: "Nå går jeg på do, du må passe ungene. Hvis du hører noen hyl så er det bare fordi jeg driter. " Kropp er gøy! Cumulus ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 22. august 2006 Forfatter #257 Del Skrevet 22. august 2006 :hår: Jaja, vi får ta det som det kommer. Og forrige gang var tre dager med igangsettting som endte i hastesnitt... Ikke spesielt morsomt. Så det skal litt til for at det blir værre, men tankene mine er der og jeg VET at det KAN gå værre denne gang. Det er TO!! :hår: Jaja, Bra at dere damer hadde fine fødsler. Jeg har ETT håp Cumulus... Det er å gå ned like fort og bli i bra form like fort som deg. Du så jo flott ut bare etter noen uker jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 22. august 2006 #258 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Ulempen er at man blir vant til å leve det gode cafèliv med kaffe mocca og det som verre er. Og når man slutter å amme så blir det så som så. Men jeg var veldig heldig ja, gikk rett inn i buksene mine da jeg kom hjem fra barselloftet. Men noe skal man jo ha igjen for å spy hver dag i ni måneder... Husker forresten veldig godt første frokost på hotellet, bare noen timer etter fødselen. Jeg var fortsatt høy på adrenalin og spiste napoleonskake og drakk kaffe, noe som hadde vært utenkelig i ni måneder. Det var magisk, Magnhild, helt magisk! Endret 22. august 2006 av Cumulus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 22. august 2006 #259 Del Skrevet 22. august 2006 JEG VIL HA NY BABY!!!!!!!!! Slå meg i hodet med noe hardt, vær så snill..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 22. august 2006 Forfatter #260 Del Skrevet 22. august 2006 JEG VIL HA NY BABY!!!!!!!!! Slå meg i hodet med noe hardt, vær så snill..... ← Jeg vet hvem som skal bli overflommet med babybilder om noen uker!! Jeg er sikker på at jentene kunne tenkt seg en lillebror!! Jeg vet i hvilken himmelretning de blir laget!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå