magnhild Skrevet 3. september 2006 Forfatter #301 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg er trøtt og vil sove!! Men i magen danser to gutter!! Jeg blir helt sprø jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 3. september 2006 #302 Del Skrevet 3. september 2006 Håper du har fått litt søvn i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 3. september 2006 #303 Del Skrevet 3. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 3. september 2006 Forfatter #304 Del Skrevet 3. september 2006 Litt søvn ble det, men langt fra nok. vil så gjerne sove mer... Jeg sover hele tiden jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 4. september 2006 Forfatter #305 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg er fortsatt hjemme. Slapp innleggelse, men med fortsatt strenge krav på selvdisiplin... BT: 150/100 Urin. Sukker+1 Vekt: 1 kg opp Ødem: 1 Begge guttene er fine. Tv2 var litt treg, men pustet litt og bevegelet seg bittelitt på kommando, men hjerteslag på CTG var kjempefin. Ok, sukker innebærer at jeg må gjennom sukkerbelasting på onsdag. På torsdag skal jeg på røndken av bekkenet for å sjekke at det er stort nok til setefødsel. Tv1 er nå ca 2500 og kan om to uker være 3000gr. Gruer meg til setefødsel jeg... Og senere på torsdag skal jeg da på ny kontroll på KK, og der får jeg vite om det er stort nok bekken til fødsel. jess, så her skjer det lite. men guttene koser seg, selv om jeg er trøtt og sliten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 4. september 2006 #306 Del Skrevet 4. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. september 2006 #307 Del Skrevet 4. september 2006 Ikke ta sorgene på forskudd. Hvis de måler bekkenet ditt til å være stort nok, så kan jeg berolige deg med at for meg var det ikke verre enn vanlig fødsel. Og du får vel epidural eller noe tilsvarende, vil jeg tro. Fantastisk oppfinnelse Og bare tenk på hvor god oppfølging du får i forhold til en vanlig fødende . Dette går så fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 8. september 2006 #308 Del Skrevet 8. september 2006 Hva skjer'a bagera eller noe sånt???? Har du det (etter forholdene) bra? Er på jobb. Sukk. Kjedelig. Fredags kveld uten gullrekken og rødvin. . Må få meg ny jobb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cumulus (noe sur) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 8. september 2006 Forfatter #309 Del Skrevet 8. september 2006 jeg har det etter forholdene bra. har vært Naprapathrine og blitt knekket og knadd litt. alltid behagelig. i alle fall etterpå. Og etter det gikk mannen og jeg på Fridays. Da tenker jeg alltid på gjengen deres Cumulus. Litt rart å tenke på... Ny jobb?? Jeg som trodde jobben var så grei med tanke på skift og slikt. men kjedelig å være på jobb fredag kveld da... ellers så savner jeg BigSis om dagen. på søndag er det 6 mnd siden hun døde. Tenk at tiden går så fort. Men det å være gravid og vente spent og glede seg er rart uten henne. Det var så godt forrige gang, nå er det litt tomt... kanskje guttene venter til søndag eller den 26. sept medå komme? Kan jo være... Det virker i alle fall ikke som om de har tenkt seg ut med det første i alle fal... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 8. september 2006 Forfatter #310 Del Skrevet 8. september 2006 Hva skjer'a bagera eller noe sånt???? ← Ingen ting, Tingeling!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 8. september 2006 #311 Del Skrevet 8. september 2006 Ny jobb?? Jeg som trodde jobben var så grei med tanke på skift og slikt. men kjedelig å være på jobb fredag kveld da... ← Jeg liker ikke å jobbe skift lenger, ikke etter at jeg fikk barn. Liker ikke å ha dårlig samvittighet for å være på jobb. Selv om Mannen aldri klager, og koser seg med jentene. Jeg har kveldsvakt minst 2 ganger pr uke, og gjerne en nattevakt også. Kjedelig. ellers så savner jeg BigSis om dagen. på søndag er det 6 mnd siden hun døde. Tenk at tiden går så fort. Men det å være gravid og vente spent og glede seg er rart uten henne. Det var så godt forrige gang, nå er det litt tomt... kanskje guttene venter til søndag eller den 26. sept medå komme? Kan jo være... Det virker i alle fall ikke som om de har tenkt seg ut med det første i alle fal... Savner henne jeg og. Lenge siden jeg har vært på graven nå, skal ta en tur med S (fortsatt med gips forresten..) for hun vil gjerne gi en tegning. Vi så på video fra da S var baby her forleden, da dukket CD opp stadig vekk. Så frisk og sunn og pen. Men det var veldig fint å se også. Skal kopiere til CD-Mannen. Ha en god helg, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 8. september 2006 Forfatter #312 Del Skrevet 8. september 2006 Har du fått vite at gravsteinen er på plass? Har ikke klart å komme meg bort der enda for å se på den, men M er veldig fornøyd. Nå er det snart tid for gullrekken og pizza!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 10. september 2006 #313 Del Skrevet 10. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 10. september 2006 #314 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Tenker på dere Når det gjelder tvillingfødsel i sete må jeg bare fortelle at jeg har en god venninne som har vært igjennom det på KK - med epidural (selvfølgelig) -og var veldig førnøyd med det. Tror ikke det er noe å grue seg for (sier jeg som vistt jeg blir gravid igjen en gang tror jeg vil kreve keisersnitt... ) Håper du har bedre netter om dagene Klem herfra Endret 10. september 2006 av ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 10. september 2006 Forfatter #315 Del Skrevet 10. september 2006 jeg ha begynt å roe meg litt med tanke på setefødsel... Nå gruer jeg meg mer til evt igangsetting. Kan ikke noen bare gi beskjed til disse guttene at de må komme ut av seg selv?? Orker ikke de teite hormonene de putter i meg ved igangsetting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 10. september 2006 #316 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg ramlet visst litt av denne graviditeten, jeg. Skal du føde snart?! Vææ. Jeg orker ikke å lese meg opp nå, men all mulig lykke for framtid og fødsel og overveldende følelser og alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marilyn Skrevet 11. september 2006 #317 Del Skrevet 11. september 2006 eh hæ??? flere som har ramlet av?? er du gravid? gisp? skal du ha TOOOO????? åh så gøy,, eh tror jeg .. gratulerer,, har ikke vært her inne på en gooood stund.. marilyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 11. september 2006 Forfatter #318 Del Skrevet 11. september 2006 Det var da fælt som dere har ramlet av da jenter!! Joda, det er to og de har vært i magen leeenge nå! snart komme ut nå ja!! men kanskje et par uker til hadde vært greit?? Koselig å se dere igjen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 12. september 2006 #319 Del Skrevet 12. september 2006 Like spent på action hver gang du ligger øverst på mine innlegg igjen, jeg nå Tenker på dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 12. september 2006 #320 Del Skrevet 12. september 2006 Magnhild er på KK nå, og er vist ikke no særlig i form. Jeg venter spent på oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå