Gå til innhold

Knerten og overraskelsene

magnhild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan fortelle at det føles som et dobbelt under å få to på en gang. Totalt og fullstendig ubeskrivelig fantastisk :sjarmor:

Gled deg masse, mine kom på 3 timer, med epidural, det var bare moro :sjarmor: Og jeg var på bena etter to timer. Krysser fingrene for at du får samme opplevelsen.

Det å se to små knøtt i samme seng som ligger og holder hverandre i hendene, det er sååååå utrolig nydelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å se to små knøtt i samme seng som ligger og holder hverandre i hendene, det er sååååå utrolig nydelig

JEG VIL HA TVILLINGER!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å se to små knøtt i samme seng som ligger og holder hverandre i hendene, det er sååååå utrolig nydelig  :)

:hjerter_rundt::hjerter_rundt:

JEG VIL HA TVILLINGER!!!!

:ler::hoho::icon_lol::ler2::Hehe:

Utrolig morsomt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Culumlus: Kan ikke du snart fikse litt høst her??

Det er uutholdelig varmt!!! :frustrert:

og jaaa jeg skylder på deg!!! :sjenert:

Trenger ikke så mye regn, men litt mindrre plussgrader... :sjarmor:

god natt alle!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Sender noen gråværsskyer fra øst til vest for å dekke til solen for deg*

Hvordan er formen din, Magnhild? Må være mye liv inni magen din!! Synes dete r så mye liv med bare en inni her, og lurer fælt på hvordan det føles med to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Epona!!!

Joda det er MYYYE bevegelse i magen. Vanskelig å skille de to fra hverandre da, men dte gjør ikke så masse. til tider er det helt sprøtt. Hele magen flytter på seg og armer og bein i alle mulige og umulige vinkler. :hjerter: Ikke spesielt behagelig å ilgge inntil mannen om natten, for da blir de "sinte" og sparker i vei for å få plass. Det er jo ikke noe de har for mye av i magen nå.

Ellers så går dagene med til å sove og sove og sove litt til. Deilig det altså, men jeg blir ikke spesielt sosial av det da. Men i dag skal jeg ut med tvillingmødre og spise middag. Spennende... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

magnhild har visst reist til KK...frykter svangerskapsforgiftning. Hååååper det er falsk alarm vennen. Masse lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sniker litt jeg.

De tar godt vare på meg. Alle prøver ser bra ut.

kommer tilbake med mer i morgen.

sov godt alle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sniker litt jeg.

De tar godt vare på meg. Alle prøver ser bra ut.

kommer tilbake med mer i morgen.

sov godt alle...

Det heter da ikke å snike når du er i din egen dagbok :ler:

Bra prøvene ser bra ut. Lykke til med å sove i natt og lykke til imorra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hår: :klem:

Huff fikk helt hjertet i halsen her... Bare innom en liten tur for aa se hvordan det gaar med dere, ikke helt slik jeg hadde haapet :klem:

Godt de tar godt vare paa dere!

Masse hilsener fra meg, mannen og jorgen!! Tenker paa dere :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her fortsatt og blir vel her en stund tenker jeg.

Jeg er visst et mysterium for legene. De klarer ikke helt å finne ut hva som skjer.

Blodprøver ser grei ut, urin er grumsete med L+2 og +1 på proteiner. Blodtrykk hopper opp og ned som det ønsker. Men samtidig så har jeg mye vondt. hele høyre side av magen er vond. I tillegg er området rundt mellomgulvet vondt og rundt ryggen. Det kan være så mye. Kanskje en UVI som har satt seg høt oppe? Gallestein? HELLP? Ja det er mye greier. så så lenge jeg ikke er bra, så blir jeg her...

er i alle fall trygg her da.

Og de har gitt beskjed at om de mener det er på tide å hente de ut, så drøyer de det ikke. Guttene er fine og store til tross for 33+1 uker. heldigvis...

men KK er kjedelig altså!!! :stønn: :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...