Gå til innhold

Solpudder


BlackBerry

Anbefalte innlegg

Noen som har et bra solpudder å anbefale? Hva er forskjellen på den lille og store solpudderet til Isadora?

Endret av Aliana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her finner du en ganske ny tråd om akkurat det emnet.

Jeg anbefaler fremdelers Guerlain sitt Terracotta-pudder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Anbefaler også Guerlain sitt solpudder. Men det viktigste er uansett at du finner et solpudder som har en fargetone som matcher din hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg må bare spørre...hvor godt ser dere solpudderet? Jeg er usikker på om pudderet mitt er for lyst (nr 2 fra Guerlain) eller om det faktisk synes veldig lite (på en god måte..).

Jeg er ikke spesielt mørk, og 2 burde vært mørkt nok i massevis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Solpudderet skal ikke ses, bare gi glød til huden. For farge kan du bruke litt rouge i tillegg. Jeg har selv medium hud, og bruker Guerlain nr 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker estee lauder fortiden..

Spørsmålet ditt om Isadora..det store som er på markedet nå er bare kampanjepudder..altså det finnes i tre nye farger..det er ikke fargene Isadora operer med til vanlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg har aldri hatt solpudder, og vet egentlig ikke helt hva det gjør. Stemmer det at det ikke skal gi farge, men bare glød? Jeg har hvit hud og vil heller ikke bli mørkere, men ønsker meg derimot mer glød. Kan solpudder da være noe for meg? De jeg har sett i butikkene (ok, på HM :kgblunk:) ser jo så mørke ut alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg har aldri hatt solpudder, og vet egentlig ikke helt hva det gjør. Stemmer det at det ikke skal gi farge, men bare glød? Jeg har hvit hud og vil heller ikke bli mørkere, men ønsker meg derimot mer glød. Kan solpudder da være noe for meg? De jeg har sett i butikkene (ok, på HM :kgblunk:) ser jo så mørke ut alle sammen...

Solpudder gir glød og litt friskere farge. Puddrene ser mørke ut i boksen, men de skal brukes med stor kost, og da blir det ikke så mye på kosten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Jeg anbefaler fremdelers Guerlain sitt Terracotta-pudder!

Terrakotta; betyr det at solpudderet er brent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terracotta er navnet på en en hel serie av ulike prod fra Guerlain,deriblant solpudder,øyenskygge mm.Om det er brent vet jeg dessv ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Terracotta er navnet på en en hel serie av ulike prod fra Guerlain,deriblant solpudder,øyenskygge mm.Om det er brent vet jeg dessv ikke..

Jeg vet hvertfall at de fleste solpuddere og rouger fra parfymeriet er keramisk brendt. Da vare de mye lengre enn "billigslagene". Stor forskjell på et solpudder som varer i 3 mnd og et som hvertfall holder et år, når mengden er lik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Vet heller ikke om det er brendt. Kanskje det står noe om det på nettsiden deres? Pudderet varer i alle fall lenge, så fremt du ikke er glepphendt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...