Gå til innhold

Nurket er på vei til oss...

Fremhevede innlegg

Gjest Epona
Skrevet

Innom med en goooooooood klem til gravide Iroim! Formen svinger, det er helt vanlig. Kvalme og andre plager svinger med dagsformen. Ville bare trøste deg med det! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 dager til UL

Har fortalt en del om graviditeten nå.... Litt vanskelig å sjule ettersom formen er relativt dårlig....

Skrevet

:vinke:

Tror jeg må begynne å fortelle det, jeg også. Jeg skal til legen imorgen og siden jeg ikke tror det går an å bli mere kvalm og dårlig enn jeg er nå, så regner jeg med at jeg blir sykemeldt imorgen. Og da greier jeg ikke å spille skuespill ovenfor venninnene mine lenger...

Skrevet

Jeg orket ikke flere hvite løgner jeg.. Blir fort litt mange av dem, siden jeg til vanlig er ganske så sosial.... Ikke komme til grilling 3 ganger etterhverandre osv... Ikke likt meg altså! Jeg elesker mat :ler:

Skrevet

Jeg er bare så redd for at det skal gå galt, selv om jeg prøver å ikke tenke på det. Men våre nærmeste venner kan være gode å ha der dersom det skjer også... hvis man ser det på den måten...

Sambo mener at hvis noen får vite det så må alle få vite det, mens jeg mener at våre nærmeste venner kan få beskjed om å holde det for seg selv inntil videre.

Skrevet

Jeg har erfart at om det går galt er det fint at folk vet det, da slipper jeg å sjule at jeg er kjempe lei meg... Har jo opplevd å miste før, og synes den sorgen var tung å bære.

Skrevet

Ååååå... En arbeidskolega av meg fikk en gutt i går:=)

Ellers er formen dårlig. Veldig vondt i korsryggen, og opp mot lungene... Hatt mørk gul utflod, kvalm tidlig på morgnen og på kvelden, trøtt, ømme pupper er tilbake.... Gale meg tok en graviditetstest i dag, den slo ut rimlig sterkt og fort.... Lurer på om jeg er i ferd med å bli kokko her.

Drømte i natt at jeg mistet.... Helt jævlig.. Men samtidig har jeg en kjempe god følelse nå. Har jo til og med begynt å fortelle folk nyheten!

Og lurer på hvordan jeg skal få tak i klær framover...... Puppene blir nok veldig store.. Kommer ikke inn i L lenger jeg...... Pga puppa:(

UL til torsdag... Håper og tror på et dunkende hjerte og ca 21 mm:)

Gjest Epona
Skrevet

Høres ut som kroppen din er riktig så gravid, med uvelhet og voksende, ømme pupper og plassproblemer i klærne! Dette er gode tegn, Iroim! :Nikke: Skjønner deg godt i forhold til testen du tok likevel, men er det ikke godt å se positive tegn lyse imot deg! :-D

Jeg har også drømt at jeg har mistet, lenge siden jeg har drømt det nå. Nå for tiden drømmer jeg om fødselen og babyen. :)

Ikke lenge igjen til UL nå!!! :hoppe: Gleder meg med deg! :hoppe:

Skrevet

Spennende med UL rett rundt hjørnet! :hoppe:

(Jeg skal også på UL til torsdag, faktisk...)

Skrevet

At det går ann å bli så ta fatt.. Orker ingenting jeg.... Andre som har mye vondt i magen??? Jeg har hatt det de tre siste dagene, skikkelig irriterende :frustrert:

Men nå er det kun 2 dager igjen til UL... Gleder meg veldig!! (Så gruer jeg meg litt, men sånn kommer det vel alltid til å være...)

Gjest gjesta
Skrevet

Uff stakkars :klem: Feel better!!

2 dager bare !! :hoppe:

Ikke noooe å grue seg til!! ;)

Gjest Epona
Skrevet

Hadde mye smerter a la menssmerter i starten, og en del drag/stikninger i lyskene innimellom. Livmoren vokser vet du, og drag i livmoren gir murrende smerter. Helt normalt. :)

2 dager til UL!!!

Skrevet

:vinke:

Heia, ser ut som du har skikkelige graviditetsymptomer ja! Spennende med UL om bare noen få korte dager da! Håper formen blir bedre og at du kommer inn i klærne dine igjen. :klem: (puppene mine vokste voldsomt til å begynne med, og de var så ømme at det var veldig begrenset hva jeg klarte å ha på meg, men nå har det bedret seg veldig, og det håper jeg det gjør for deg også!!)

Skrevet

Hei alle.

I dag er det legebesøk som står på plakaten. Lurer på om jeg har fått UVI, men får jo sjekket det ut hos legen. Ellers er jeg ganske så stresset for i morgen, men det skal gå bra!

Må få legen til å ta toxoplasmose prøve på meg, og lingeria.. Er det ikke det det heter?

Ellers er formen egentlig grei. Ikke så mye kvalm om dagene, brekker meg 3-4 ganger på en dag, og det kan jeg ikke klage på. Flyr på do natta gjennom da, holder jo på å klikke for meg. Men er glad i de symptomene jeg har. Puppene varierer i ømhet, men er vel alltid litt ømme. Og blodårene på overkroppen er så tydlige at jeg er nødt til å få meg mer sol på kroppen før jeg i det hele tatt vurderer å gå med noe som er litt utringet.... (Hadde vært pent det nå, siden jeg har "kasakas baboobas") :ler:

Så har jeg merket at jeg har humør som skifter ofte... HAr vel egentlig det fra før, men nå er det verre.. Mye verre!

Ha en kjempe fin dag alle sammen!

Skrevet
Må få legen til å ta toxoplasmose prøve på meg, og lingeria.. Er det ikke det det heter?

Listeria är det nog...

Skrevet

Gikk vel egentlig ikke helt bra hos legen i dag, fikk beskjed om at grunnen til at jeg skal på ny UL i morgen er fordi GU er usikker på om hjertet slår som det skal... Det var det Gu hadde skrevet til legen i alle fall.

Klamrer meg til et lite håp nå da, om at alt er som det skal. GU var jo udelt positiv på at dette skulle gå bra, men at jeg ikke var like langt i svangerskapet som det jeg trodde. Men det får jeg ikke til å stemme. Så nå er nervene på høyspenn til i morgen.

Har vondt i magen om dagen, stikker skikkelig til under navelen hele tiden.... Så lurer selvsagt på hva det er. Det har holdt meg oppe i natt også....

Ellers var alle prøver bra hos legen, men den graviditetstesten jeg tok i dag slo svakere ut enn den i går. Stresser som bare det her, og vet ikke om jeg skal le eller gråte.

Nå skal jeg finne meg en ukes sydentur, og om det ikke går bra i morgen. Ja, da tar jeg med meg mannen på tur. Orker rett og slett ikke annet. I dag har jeg bonkret meg inne i huset, orker ikke folk, ikke mat, ingenting... Vil bare sove.

Håper nurket har det som det skal, og at jeg snart kan få slippe disse evige opp og nedturene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...