iss Skrevet 15. juli 2006 #261 Del Skrevet 15. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 15. juli 2006 Forfatter #262 Del Skrevet 15. juli 2006 Nå gir jeg nesten opp.... Blir så sliten av disse opp og nedturene.. Sitter å venter på at det enten skal bli verre eller bedre. Ringer ikke sykehuser før det evnt blir verre..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. juli 2006 #263 Del Skrevet 15. juli 2006 Huff da, vennen... Håper det går bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 15. juli 2006 #264 Del Skrevet 15. juli 2006 Uff, det er visst ikke meningen at dette skal være enkelt for deg! Synes du fortjener at alt roer seg og blir bra nå jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #265 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Ringte sykeuset i går. Fikk beskjed om at om jeg spontanaborterte i uke 13 ville det være en meget kraftig blødning. Og det var det ikke, men det var friskt blod, litt slimente og en liten klump med mørkt blod..... Men ikke antydninger til blod i dag, Gyn er på ferie, lege er på ferie, sykehus er ikke veldig villig til å ta meg inn siden nurket hadde det helt fint i uke 11, og jeg har jo hatt en del blødninger.... Så det blir nok privat ul om ikke alt for lenge. Blir fryktelig sliten av dette, men har troen på at ting stabiliserer seg etterhvert nå. Endret 16. juli 2006 av Iroim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2006 #266 Del Skrevet 16. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 17. juli 2006 #267 Del Skrevet 17. juli 2006 Uff, så vondt at du ikke får noe ordentlig oppfølging. Skjønner godt at du blir nervøs og oppgitt når du opplever så mye småblødninger som du gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. juli 2006 #268 Del Skrevet 17. juli 2006 Ånei, dette var kjipt å lese!! Ta vare på deg selv nå!! kan du ikke komme til en annen lege, evt høre etter på hjertet, få UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #269 Del Skrevet 17. juli 2006 Nå har mannen kjøpt gravidbelte til å ha i bilen til meg, jeg har sovet og jeg har nesten fått kommet meg på do.... Nr 2 har stoppet opp helt her.... Men har positive nyheter også... Min elskede mann gir seg ikke så lett når det gjelder å få tak i noen som kan hjelpe hans gravide kone... Så i dag tidlig ringte han sin lege, de kunne dessverre ikke hjelpe før etter kl 16 i dag, og da vet legevakten... (Overbelastet allerede pga stor ferieaktivitet blant legene her i byen..) Min lege har ferie,og jammen har ikke alle 5 vikarene til legen min ferie også... (Utrolig flott opplegg....) Som jeg har skrevet tidligere har også gyn jeg bruker ferie også, og her i byen er hun den eneste... Så mannen ringte nok en gang til sykehuset, fikk snakke med samme lege som på lørdag, og denne gangen syntes legen at vi burde komme inn... Ikke bare pga blødningene, men også fordi dette går ut over min helse tilstand.. (Lite søvn og mye bekymringer, og kvalme som rett og slett kommer av stress...) Vi kjørte inn til sykehuset, ventet en time så var det min tur.. Nervene i høyspenn hos meg, og et lite kontor med to leger og en sykepleier. Men alt var bra med nurket. De tok først utvendig ultralyd, deretter en innvindig undersøkelse og en innvendig ultralyd. De var nøye, og firklarte hele tiden hva de gjorde. (Assistentlegen var nok under opplæring, og hun gjorde alle undersøkelsene på meg.. Var litt vondt, men gikk greit..) Forklaringen på blødningener nok at de kommer fra morkaken. Den ligger fortsatt litt langt nede, så det kunne være en såkalt kantblødning...(Ikke vet jeg helt hva det betyr...) Men jeg kunne regne med at jeg ville få flere blødninger, og at dette er noe som er naturlig for meg. Men legen presiserte at fikk jeg kraftige blødninger måtte jeg komme inn igjen. Nurket hadde fin størrelse for et nurk på 13 uker... (Fikk hverken se eller høre jeg da, siden den ene legen hadde opplæring.. Men siden dette var min 5 UL syntes jeg det var greit....) Nurket sitt hjerte slo og det hadde spontane bevegelser.... Jeg er lettet og glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 17. juli 2006 #270 Del Skrevet 17. juli 2006 Håper du får til å slappe av bedre nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. juli 2006 #271 Del Skrevet 18. juli 2006 Søt og snill mann du har! Godt å høre det er pga morkaken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #272 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) 13 uker i dag.... Og jeg har ikke følt meg så lite gravid som nå tidligere i svangerskapet, akkurat som om jeg er i ferd med å få tilbake meg selv Endret 19. juli 2006 av Iroim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juli 2006 #273 Del Skrevet 19. juli 2006 for 13 uker!! Ååå, så godt å høre at formen er fin igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 19. juli 2006 #274 Del Skrevet 19. juli 2006 Begynt å bli deg selv igjen... Deilig følelse, ikke sant? Syntes det var helt herlig å kunne ha et liv utenom å være gravid og være kvalm og sove! Og så 13 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #275 Del Skrevet 21. juli 2006 Deilig altså.. Sol og sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. juli 2006 #276 Del Skrevet 21. juli 2006 for mannen som ikke gir seg! Deilig å ha en forklaring på blødningene, og vite at du kan blø igjen uten at det bør være farlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 22. juli 2006 #277 Del Skrevet 22. juli 2006 Så bra at mannen din tar tak i ting og ordner opp, og så så utrolig deilig å få vite at alt står bra til med bittelille! Håper du får en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #278 Del Skrevet 28. juli 2006 Hjemme fra litt ferie... 14+2 i dag, og alt har vært veldig bra. Rent bortsett fra at nr 2 har stoppet helt opp... Ser fortsatt bare tykk ut, men noen mammaklær har det blitt gitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #279 Del Skrevet 30. juli 2006 Bare to dager til jeg skal til legen, og da satser jeg på å få høre hjertelyden og se babyen med Ul igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. juli 2006 #280 Del Skrevet 30. juli 2006 Åh, så deilig!! Jeg skal på tidlig UL den 8. august og venter bare på det... Må jo se om det er noe inni magen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå