Iroim Skrevet 11. juli 2006 Forfatter #241 Del Skrevet 11. juli 2006 Æsj, nå brekker jeg meg og er grusomt kvalm igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. juli 2006 #242 Del Skrevet 11. juli 2006 Æsj, nå brekker jeg meg og er grusomt kvalm igjen.... ← Off då... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 11. juli 2006 #243 Del Skrevet 11. juli 2006 Og gratulerer med... ja, omtrent 12 uker! :hoppe: Men vi vil da bli kvitt kvalmen når det har gått 12 uker! Jeg tror det kan være lurt å snakke med legen din om ryggen, ja. Det er ikke sikkert det er så lurt å gå så mye, du belaster ryggen og bekkenet en god del da. Svømming eller vannaerobic hadde sikkert vært genialt. Jeg har planer om å gå på vannaerobic etter hvert. Det er kjempegøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 11. juli 2006 Forfatter #244 Del Skrevet 11. juli 2006 Nå er jeg lei av å spy.. Har gått fra morgen kvalme til kveldskvalme..... Vannsport hadde nok vært veldig bra ja, men alt er stengt her i sommer. Så etter ferien blir det nok det som gjelder ja.... Må ringe legen i morgen, formen er elendig.. Ryggen er skikkelig vond. Samme hva jeg gjør.. Skal ringe kiropraktor og fysioterapaut også.... Er noe som er galt med den ryggen min, og graviditet gjør den ikke bedre gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. juli 2006 #245 Del Skrevet 11. juli 2006 Er ett par dager siden jeg skrev noe her ser jeg, men titter stadig innom Hopper for omtrent 12 uker jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #246 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) I dag er jeg 12 uker på vei med nurket!!!! Holder en liten fest her inne, og har alt av mat å drikke på menyen... Det er ikke alle som liker alt om dagen, merkelig nok På meg blir det et stort glass cola med isbiter og en tunfisk salat!!!! Noen som merket noen forandring på do flyingen på natten rundt uke 12? Har bare vært oppe 1 gang i natt, og en gang i dag tidlig.. Helt nydelig!!! Kos dere masse jenter! Endret 12. juli 2006 av Iroim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 12. juli 2006 #247 Del Skrevet 12. juli 2006 Bra noe bedrer seg nå når du har passert 12 uker! Hos meg har dobehovet gått mye opp og ned. Har hatt en lang periode hvor jeg ikke har gått på do i løpet av natta, men nå våkner jeg gjerne mellom 05.00 og 07.00 og MÅ.... (Selv om det er altfor tidlig for knøttet å presse på blæra mi igjen ennå! ) Jeg tar gjerne en saftis eller fem jeg... Eller litt jordbær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. juli 2006 #248 Del Skrevet 12. juli 2006 12 uker!!!! Er det ikke DEILIG?? Do-flyingen minker heldigvis etter 12 uker! Håper kvalmen går vekk snart!! Har du bilde av noe du har scrappet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 12. juli 2006 #249 Del Skrevet 12. juli 2006 12 uker!!! :hoppe: Så utrolig deilig!!? Jeg blir selvsagt med på festen! Skal vi se hva jeg vil spise og drikke.... Hm... tror jeg tar et stort glass Solo eller Fanta med masse isbiter... og 2 miniflutes med hamburgerrygg Jeg har forresten aldri stått opp og tisset mere enn èn gang om natta. Men jeg gjør det hver eneste natt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 12. juli 2006 #250 Del Skrevet 12. juli 2006 Doflygingen roet seg litt for min del, men ikke på nattestid! Har vært oppe hver natt siden jeg ble gravid jeg.. Med unntak av to-tre netter kanskje. Grattis med 12 uker!!!! Jeg slenger meg på festen og bestiller bakt potet m tacofyll og salat til! Og iskald cola m sitronskive og isbiter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #251 Del Skrevet 13. juli 2006 I dag er formen rett og slett kvalm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 13. juli 2006 #252 Del Skrevet 13. juli 2006 Uff, stakkars! Gleder meg til vi får høre at du kan kose deg litt med graviditeten, og ikke bare har de negative effektene! Men, det er uansett en liten periode av livet ditt, og du kommer til å få verdens beste premie på slutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #253 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg koser meg til tross for alle de negative effektene jeg..... Har sagt til meg selv at denne kampen vinner jeg, altså over kvalmen..... Men det er sant, denne dagboka er Iroims syt og klag over graviditeten så langt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. juli 2006 #254 Del Skrevet 13. juli 2006 Uffda, urettferdig du må slite sånn med kvalmen vennen!! Slappe av og bli bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #255 Del Skrevet 14. juli 2006 God helg alle sammen..... Strutt med mage og pupper! Og spis is! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. juli 2006 #256 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg gjør både 1, 2 & 3! Håper du får en fin helg! Har du og mannen noen planer? :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 14. juli 2006 #257 Del Skrevet 14. juli 2006 Ha en kjempefin helg du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. juli 2006 #258 Del Skrevet 14. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 15. juli 2006 #259 Del Skrevet 15. juli 2006 Håper du får en finfin helg! Nå som du har rundet 12 uker så er det nok ikke lenge til formen blir betraktelig mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 15. juli 2006 Forfatter #260 Del Skrevet 15. juli 2006 Blødninger igjen, og smerter i magen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå