Susan Sto Helit Skrevet 2. juni 2006 #81 Del Skrevet 2. juni 2006 Hei! Har jeg forsåkt å lure deg til å ta ingefær kapsler ennå? Det gjorde underverker for meg og kvalmen min! (Det tok ikke alt, men jeg spydde ikke lenger, og det var jo en stor forbedring!) Må kombineres med jevn spising, tror jeg, men de gjør det lettere å spise! Jeg var ute og fløy da jeg var ca 7 uker på vei. Det gikk hvertfall helt fint! Hadde en t/r Stockholm, så det var ikke så langt. Brukte hverken støttestrømper eller var oppe og gikk, siden det var så kort tur. Men vann var veldig godt å ha på flyet! (Og kanskje litt godis, hvis du klarer å spise noe!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 4. juni 2006 #82 Del Skrevet 4. juni 2006 Innom med en goooood klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 4. juni 2006 #83 Del Skrevet 4. juni 2006 Heia! Lenge siden jeg har vært innom deg.... Og nå ser jeg jo at kvalmen har kommet og alt! Gjett om denne dama er gravid da!!! Det går over snart, selv om det sikkert føles som en evighet for deg når, så er det som regel mye bedre etter 12-14 uker. Håper du har hatt en fin helg ellers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 4. juni 2006 #84 Del Skrevet 4. juni 2006 Leter rundt i dagbøkene etter andre som er tidlig i svangerskapet. Litt koselig å følge med dere som er i samme situasjon som meg! Jeg er bare 4 +1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 4. juni 2006 #85 Del Skrevet 4. juni 2006 Må forresten legge til at jeg også er veldig bekymret for at ting skal gå galt. Jeg skal ringe og bestille time til legen på tirsdag og prøve å få komme på tidlig UL jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #86 Del Skrevet 5. juni 2006 7+0 i dag Skal si denne pinsehelgen har vært full av bekymringer for meg. Jeg begynte selvsagt å blø på fredag (6+4), og sjebnens lune eller ikke, det er nøyaktig da jeg mistet i sist svangerskap. Jeg følte verden rase sammen der og da, og klarte rett og slett ikke ta telefonen til sykehuset selv. Min tapre og flinke mann ringte gyn på sykehuset, fikk beskjeder som skulle roe meg ned, og det beste av alt var beskjeden om at vi bare skulle sette oss i bilen å kjøre inn om blødningene ble verre. Heldigvis har blødningene stoppet, og alt føles bra ut igjen. (Klarer å holde roen fordi vi skal på UL nr 2 til torsdag.) Men en annen ting jeg har begynt å bekymre meg for er flyreiser, altså i 1 trimester. Det er vel ikke selve reisene som er problemet, men det å ikke være hjemme eller i nærheten av sykehus. Er så rett for å oppleve det samme som sist. Skal i et bryllup bla, har selvfølgelig veldig lyst til å ta del i det, men er det noen vits å utsette seg selv for de enorme bekymringene denne reisen kommer til å påføre meg.???? For det første er jeg flyredd, jeg kaster opp og brekker meg, sover døgnet rundt og er så redd for at noe skal gå galt at jeg stort sett holder meg hjemme, eller i nærheten av folk som allerede vet jeg er gravid. Kall meg gjerne hysterisk, men det er slik jeg har det om dagen. Jeg vil og håper og tror at dette nurket skal klare seg aldeles utmerket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 5. juni 2006 #87 Del Skrevet 5. juni 2006 Huff, jeg skjønner godt at verden raste sammen når du begynte å blø! Det er min store skrekk også!! Ble helt satt ut når jeg begynte å lese innlegget ditt nå, men ble veldig glad for å se at blødningene har stoppet! Jeg krysser både fingre og tær og fletter håret for deg! Dette går nok bra skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #88 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg håper virkelig at det går bra, heldigvis får jeg veldig god oppfølging denne gangen. Og etter UL på torsdag skal jeg ta kontakt med jordmor. Blir mye tanker, siden jeg også er sykemeldt, og nok kommer til å være det til uke 12 i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 5. juni 2006 #89 Del Skrevet 5. juni 2006 Så skummelt med blødninger, skjønner godt at du ble redd! Huff, jeg grøsser bare jeg tenker på det, og med en tidligere erfaring som din blir det sikkert enda værre. Godt å høre at du får ordentlig oppfølging, i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #90 Del Skrevet 6. juni 2006 I natt fra kl 22 til 08 har jeg vært oppe og på do 6 ganger!!!!!!!!! Ikke noe nattesøvn på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. juni 2006 #91 Del Skrevet 6. juni 2006 Huff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. juni 2006 #92 Del Skrevet 7. juni 2006 Arhhh.. så kjedelig med do-styret, kjenner til det ja!! Uffda, så ekkelt med blødninger! Godt dere skal på UL snart å få ro i sjela. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #93 Del Skrevet 7. juni 2006 7+2 I morgen er det UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. juni 2006 #94 Del Skrevet 7. juni 2006 Spennende! GLED deg......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 7. juni 2006 #95 Del Skrevet 7. juni 2006 Spennende med UL i morgen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #96 Del Skrevet 8. juni 2006 Da er UL nr to overstått. Og jeg har ikke kommet så langt som jeg trodde...... Men pytt.. Alt stod bra til. Hun så at det pulserte (hverken mannen min eller jeg så det), lille nurket måler nå 7,8 mm. Og etter hva jeg har lest er det vel i slutten av uke 6? Trodde jeg var 7+3 i dag, det trodde ikke hun. Fikk med bilde, ikke mye å se, men gøy å ha. Og ny time om 14 dager. Hun så ikke noen antydninger til blod, og mente at dette skulle gå bra. Kvalmen var et godt tegn sa hun, spesielt siden jeg ikke var kvalm sist. Men som hun sa, man bør ikke være redd selv om man ikke er kvalm. Og hun spesifiserte for meg at det ikke var noen grunn til å bli hysterisk selv om kvalmen forsvant. Det er normalt. Mannen min fikk være med inn, stilt litt spørsmål og er rimlig glad, stolt og lettet nå! Det er jeg også.... Men nå aner jeg ikke hvor langt på vei jeg er..... Og jo, det var kun 1 .. Ikke to som fryktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. juni 2006 #97 Del Skrevet 8. juni 2006 Så bra UL gikk bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #98 Del Skrevet 9. juni 2006 Klarer liksom ikke helt til å få det til å stemme, at jeg er så kort på vei.... Så nå lurer jeg på om noe ikke er helt bra.... At jeg aldri kan få fred Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2006 #99 Del Skrevet 9. juni 2006 Kanskje UL senere viser at du har termin tidligere igjen. Er ennå tidlig å se Selfølgelig er det ingenting galt vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #100 Del Skrevet 9. juni 2006 Hysteriske meg sier jeg nå bare! Ul om 14 dager igjen. Tok en liten runde med meg selv nå.... Skal kose meg frem til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå