Gå til innhold

Nurket er på vei til oss...

Iroim

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært å fått en nydelig massasje.... Hun ville ikke røre korsryggen min da, siden jeg er gravid, så den er fortsatt vond.... Men resten av kroppen har fått mye varme og omtanke!!

Hun som masserte meg var verdens søteste... Hun synes ikke jeg skulle jobbe resten av svangerskapet (hun vet hva slags jobb jeg har), ikke ville hun jeg skulle løfte og hun ville at jeg skulle ta godt vare på meg selv, passe på å holde meg varm osv... Hadde lov til å være prinsesse nå sa hun...Ble nesten litt rørt over omtanken!

I morgen skal jeg til legen, og tror jeg skal be han måle hcg nivået mitt, samt det viktigste henvise til tidlig UL. Begymrer meg jo stadig over disse manglende symptomene. (Sikkert bare tull å gjøre det, men.....)

Dessuten har jeg bestemt meg for å fortelle om graviditeten til mamma og svigerforeldrene mine. Mannen min vil gjerne fortelle nyheten, siden vi hadde enorm støtte av dem når det gikk galt sist. Mamma var med på sykehuset, tror det hjalp mannen min veldig... Og svigers var enestående med støtte.

Jeg grue, gleder meg til legen i morgen kan man si...

Har nå funnet ut at 3 graviditetstester jeg tok i dagene før den edelig slo ut positivt antagelig var positive, men at jeg kastet dem for fort.... Fant 3 positive g tester og 4 el tester....(Ja, jeg har sett på dem i ettertid..., og jeg er hysterisk testoman!!) Samt at el tester faktisk slår ut på graviditet også.... Også har jeg lest at CB tester er de som er mest sensitive, QR som jeg brukte, kan være litt treige.... (Alt for å roe nervene til ei små stressa Iroim!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Må ha vært hardt når det gikk galt sist.. :kose:

Denne gangen skal det gå bra! ;)

Håper du får tidlig UL! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen skal det gå bra ja!!!!!! Men vil gjerne dele gleden med kommende besteforeldre, første barnebarnet for hele gjengen.... :ler:

Det blir stormende jubel kan jeg tenke meg. Og bekymring til vi har vært på UL, og antagelig til etter fødsel.... Men det er godt å ha noen rundt seg som vet, for da kan jeg være litt hysterisk uten å ta så veldig hensyn en liten stund...

Regner med at tidlig UL ikk er er noe problem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Du får helt sikkert tidlig UL! Og blir helt sikkert sykmeldt hvis du føler du trenger det. Jeg ble sykmeldt fra starten av også, og har vært det hele veien. Begynt så smått å jobbe denne uken faktisk..

Tenker de kommende besteforeldrene blir veldig glade ja! :)

Ha en fin kveld!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, denne gangen går det bra! :Nikke:

Blir spennende å fortelle den gledelige nyheten! :hoppe: Hæla i taket tenker jeg... Første barnebarnet er nok noe helt spesielt...

:klem: fra en liten snikleser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om en time skal jeg til legen.... Å er utrolig nervøs....

Kommende bestefoeldre ble veldig glade, men er selvsagt bkymret for at det ikke skal gå bra.

Men som jeg sa, det er viktig for oss å dele både gleder og sorger med dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk så bra hos legen att :sjarmor:

Fikk henvisning til en gynokolog her i byen for tidlig ultralyd, så tropper opp på det kontoret på mandag. Legen min ønsket meg masse lykke til, og krysset fingrene for oss. Han forstod at jeg var nervøs siden det gikk som det gikk sist, og sykemeldte meg 1 mnd i første omgang, og som han sa, jeg er sykemeldt til 12 fullgåtte uker uten problem.... Fikk også ny legetime...

Etter hans utregninger har jeg termin 18 januar 2007 (Jeg tror det er senere...) Men det kjennes mye bedre ut å være 5+3 i dag en 4+5 :ler: Så holder meg til hans enn så lenge....

Nå håper jeg alt går bra på UL, og at jeg slipper kvalme og alt... Selv om jeg er kvalm i dag, og puppa har begynt å stikke.... Ikke veldig da.... (Men ikke i nærheten av hva det gjorde sist....)

kan jo hende jeg er en av de heldige som får et symptomfritt svangerskap, bortsett fra voksende mage og spark :)

Jeg ønsker virkelig at dette skal gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Så flott at du ble både sykmeldt og at du får tidlig UL! :klem:

Nå må du ta en dag om gangen, Iroim! :)

Goood helg! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare innom for å skrive at jeg er så trøtt, så trøtt... Det er nesten vanskelig å holde øynene oppe! :overrasket:

Ingen andre symptomer har meldt seg... Så driver å tar el tester hele tiden for å sjekke at de fortsatt slår ut.... (Eneste jeg har hjemme, og det var jo sånn jeg fant ut at jeg var gravid igjen.. Har selvfølgelig tatt gtester også....)

Besteforeldrene ble veldig glade i går.... Men min mor kunne fortelle at hun hadde hatt veldige symptomer når hun fikk gutter, men ingen når hun fikk jente.... Så hun ba meg slappe av, kose meg og ikke stresse.... Men det er ikke så lett....

I dag får vi gjester, og jeg vil aller helst soooooovvvvveeee......

Heia Jonas i Idol!! :ler::sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppe tidlig i dag også... Legger meg rundt 23 hver kveld, må på do rundt 04 og 07.. Og da står jeg like greit opp....

Gikk veldig fint med gjestene i går, veldig hyggelig å ikke være bekymret hele tiden, fikk tenkt på andre ting...

Så vant ikke jonas idol heller.... Ja, ja... Det er vel ikke jordas undergang... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zenta

Gratulerer med en spire i magen :):) Godt at du ble sykemeldt og kan ta det med ro fremover.. det har mye å si. Vet hvor bekymret man blir når det har gått galt tidligere.

Håper du får en koselig helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er negativt med å gå sykemeldt er at jeg har alt for mye tid til å tenke........... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Zenta

Skjønner godt at du tenker mye når du går hjemme... det er ikke lett å legge av seg negative tanker når det har gått galt tidligere. . Men denne gangen kommer det til å gå bra skal du se. Ta en dag av gangen og prøv å slappe av mest mulig :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Zenta!!!

jeg prøver så godt jeg kan å slappe av.... Går bra nå og da, og ikke andre stunder... Skulle vel ønske jeg hadde flere tegn på graviditet enn jeg har.... Trøtt og uteblitt mens er vel det eneste.... Ingen kvalme, ingen ømme pupper, litt oftere på do er jeg vel, men......

I morgen ringer jeg å bestiller UL.... Og etter jeg hart vært hos til UL, og alt er bra ...(Noe jewg virkelig håper...) Da ringer jeg jordmor......

Ikke meningen å syte av at jeg ikke har symptomer, bare jeg som er stressa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 5 uker ifølge egne utregninger.... (Legen sier 5+6.....) Tror mest på meg selv, siden det ikke er tatt noen UL ennå.

Har vært å levert henvisning til UL i dag, og nå er det bare å vente på å få en "time" i posten.... venter og venter. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...