Gå til innhold

Limbo & Knerten's Dagbok

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå er jeg over i uke 18 - for å være eksakt 18+2. Har lagt ut magebilde på SnartMamma av den innmari bleike magen min. Jaja er man rødtopp så er man rødtopp.

Uansett here goes:

http://www.snartmamma.com/plassen/showthre...&threadid=19278

Formen er veldig bra faktisk. Har vært litt tungpustet til tider i dag, men det er ikke verre enn at man tåler såpass. Nå er det en uke til ordinær ultralyd og må si at det kribler i magen. Håper at alt er bra og ser bra ut. har ikke hatt noe vondt eller annet ubehag så vi satser på at alt ser bra ut.

Synes forøvrig at magen min ser så liten ut,men mannen min sier at det er ikke faktum at jeg har tydelig en gravidmage. Før så syntes jeg at magen var for stor når jeg ikke var gravid og nå er den for liten. Man blir aldri helt fornøyde gjør man vel :D

Her er jeg iflg. Barn i Magen:

I dag er det mandag 6. januar. Du går nå i 19. svangerskapsuke og har 152 dager (22 uker) til termin lørdag 7. juni 2003.

Uke 19: Junior er nå 22,5 centimeter lang og veier 280 gram. Babyens øyne er åpne.Nå vil fosteret dekkes av små hår på hele kroppen som heter LANUGO. Disse forsvinner igjen når fosteret er rundt 36-37 uker.

Det var vel siste nytt for i dag dette :D

18+2

Skrevet

:D GRATULERER MED 18 FULLGÅTTE UKER! :D

Håper alt vil gå fremover også!

mange klemmer fra

magnhild

Skrevet

Heisann Limbo.

GODT NYTT ÅR

Det er koselig å lese om dere, gleder meg til jeg forhåpentligvis kommer så langt.

Klem fra Håper.

Skrevet

Det var da en søt liten kul du har.

Selv har jeg fått meg en ordentlig fotball... og begynt å drømme om alle klærne jeg kan ha på meg når magen er flat igjen. Nei, vi blir nok aldri fornøyde :ler:

(Stolt av fotballen min, da.)

Spennende med ultralyd, ikke lenge igjen nå!

Klips + småtten, 28+0 i dag

Gjest Anonymous
Skrevet

Joda onsdagen er kommet for fullt og gjett om jeg skal være glad når denne dagen her er over. Har vært et mas uten like - sitter her alene og i tillegg har jeg fått den "kjekke" oppgaven med å håndtere sentralbordet i dag - jippiii.......

Så har jeg kjent det vanvittig på høyre side også i dag - er rett og slett irriterende. Legen mente det kunne være begynnelsen på bekkenløsning, mens en kollega her sa at hun hadde akuratt det samme og det var nerver. Uansett så skal jeg jo til sykehuset og ultralyd på mandag så det går nok greit.

Er litt furten i dag, men det går fort over igjen vanligvis. Nå går jeg fire i dag og så skal jeg rydde huset litt samtidig som tanter og onkler og besteforeldre og mor kommer over på pizzakveld. Siste kvelden med gjengen fra Australia på en god stund så vi skal nå kose oss.

I morgen er det torsdag og så er det jammen meg fredag og da skal det være deilig å sove lenge for det skal jeg denne helga. Mannen har ligget lenge de tre siste morgenene - er misunnelig som bre det for jeg må først opp :-? liker ikke det, men han har fortjent det uansett.

Får vel hente meg ei ny flaske med vann nå - sitter her og drikker som bare juling. Har med meg to store appelsiner også som skal trykkes innpå. Så har jeg to skiver igjen som jeg skal ha snart. Kan ikke sulte selv om man er trett da.

Sitter her og vurderer om vi skal reise til syden neste mnd - har så lyst til det - kanskje vi får en hoppåtur. Lengter etter sol og varme nå.

Nå til dagens lyspunkt. Fikk bekreftet i dag at vi får alle dobbel lønn i Januar. Er ikke det bra da :D Vi går over til fastlønn hver mnd. så da får jeg utbetalt desember lønninga samtidig som vi får utbetalt januar lønninga. En gang den 15 og så i slutten av mnd. Det liker vi. Da blir det vel litt shopping og tid for velvære også.

Vel hadde ikke så mye vettugt å skrive i dag egentlig så da får jeg bare vagge meg på plassen min igjen. :wink:

18+4

Gjest Anonymous
Skrevet

Sol sol og mere sol samtidig som det er veldig kaldt ute. I dag føler jeg meg så oppkvikket og humøret er igjen på topp. Den sutre dagen jeg hadde i går er nå historie og i dag begynner vi med blanke ark. De småbekymringene jeg hadde i går er nå blåst vekk som støv.

Vi hadde en meget trivelig kveld med totalt 9 stk. i går inkludert oss selv da. Vi hadde pizza og rødvin og brus for dem som kjører alkoholfritt for øyeblikket. Var stort å få se onkel og fetter som jeg ikke har sett siden jeg selv var 18 år. Det er ikke like lett å holde kontakten når mesteparten av familien bor på andre siden av jordkloden. Men det var uansett vanvittig artig. Når man har tre stk. over 80 også på besøk og når bestemor selv begynner å bli litt susen etter 2 glass rødvin og oppfører seg som tenåring igjen ja da måtte jeg le :hoho:

Men det ble en koselig kveld med familien. Kanskje det blir ny Australia tur på oss til neste år alikevel. Skulle jo reise i år, men utsatte det på grunn av åpenbare årsaker :wink:

I dag blir det kjempegod hjemmelaga grønnsaks suppe med ferske rundstykker nede hos mamma. Så får vi se om gubben kommer seg fra jobben til å delta i etegildet. Pappa som er i Nordsjøen er jo ikke til stede så det er sikkert litt koselig for mamma å ha litt selskap.

Det var vel siste nytt for dagen egentlig. Blir daglige rapporter her. Nå sier folk her at magen min har tatt helt av denne uka.......får se hvordan jeg ser ut i mai/juni - er nok gigantisk innen den tid ja.

Så er jeg forresten 18+5 i dag.....litt over en uke til så er jeg halvveis i svangerskapet - det er helt utrolig :D

18+5

Skrevet

Hei hei!

Sitter hjemme og kjeder meg- Ole er kraftig sen fra jobben. Men sånn er det jo bare noen ganger. Heldigvia har han ringt så da er det greit :D

Kikka på magebildet- kjempefin mage- vokst bra den!!

Min mage ses ikke enda men det kommer seg vel.

Har jo hatt så vondt magen i et par dager men folk beroliger meg med at det er voksesmerter så jeg får håpe det. Kjennes ut som det er bedre nå heldigvis :D Man bekymrer seg jo så vanvittig over alt.

I helga skal vi bare kose oss og forhåpentligvis er jeg ikke så kvalm slik at vi tar en tur ut.. ER SÅ drittlei kvalmen!!! BLÆH!!!

Men jeg er jo nesten 13 uker så det må vel avta snart..

Ha en god helg da!

klem fra viwi 12+5

Gjest Anonymous
Skrevet

I dag er D-Dagen. Etter en slitsom helg der jeg hadde skikkelig hodepine hele fredag og sov relativt dårlig både fredag og lørdag er vi klar for ultralyd. Er innmari nervøs selv, men mannen min har hele roen. Så han skal hente meg senere og så kjører vi inn sammen.

I helga har jeg kjent at det har trykket godt på venstre side - det gjør ikke vondt, men er litt ubehagelig kan man vel si. Har lest litt for mange bøker om svangerskap i helga og tror at det må jeg bare kutte ut med en gang. Nå får vi se hva de sier på sykehuset i dag. Har vært på tre ultralyder fra før av, men denne er liksom så avgjørende på en måte. Det er DEN ultralyden - ordinære av alle ting.

Vi har diskutert om vi vil vite om det blir en gutt eller ei jente og vi har nå blitt enige i at dersom jordmor kan se dette tydelig så vil vi gjerne vite. Har aldri vært flink når det gjelder overraskelser og på å vente til siste slutt. Vi har nå valgt ut navn så får vi se om vi blir enige om jentenavn. Guttenavn har vi allerede valgt, men vi velger å ruge litt på det frem til vi vet litt mer i dag.

I går spiste vi kina mat. Det var såååå godt. Det er første gang jeg har spist absolutt alt på tallerken min samt jeg hadde to porsjoner med dessert. Det var ikke store, men er litt flau over meg selv. Så tok vi turen til Newsman og hadde oss noe varm kakao. Det har vært så guffent vær her i Stavanger denne helga, men i hvertfall så har all snø og is forsvunnet og vi har igjen fått plussgrader. En kollega sa til og med at de første krokusene hadde dukket opp i hagen hans så nå får jeg ta turen ut selv for å se om det er kommet noe i min hage også.

Lørdagen sonderte vi terrenget når det gjelder barnevogner og stellebord samt litt andre ting til babyen. Vi har nå lagt av ganske mye penger til alt dette, men vi kommer vel til å kikke litt mer etter denne uka kan jeg tenke meg :wink:

Vel 3,5 timer igjen så am I out of here. Krysser fingrer og tær for at alt går bra nå.

Vel uansett

19+2

Gjest Anonymous
Skrevet

19+2 igjen :D :D :D :D :D :D

Her er alt bare fryd og gammen gitt. I går klokka 14 var vi på Ultralyd inne på SIR. Alt så meget bra ut gitt. Det ser nå ut til at vi får ei lita frøken sa jordmor - dersom ikke har den gutten der vanvittig dårlig utstyr :hoho: Jordmor tok seg også veldig god tid til oss og vi var der inne nesten 1 time bare for å se ultralyden og så bar det over for å ta litt blodprøver og diverse ting etter det igjen.

Jenta vår holdt hånda opp, tok seg til pannen, smattet godt med munnen, blåste ut bobler som helt sikkert var fostervannet. Sparket med føttene og vred og koste seg der inne.

Med andre ord det er en ganske livlig baby der inne som så ut til å kose seg ganske så mye.

Etter ultralyden så bar det over til et av de andre byggene for å ta en del blodprøver først som sykehuset skulle ha og så i forbindelse med mor og barn undersøkelsen som vi er med på.

Jordmor som tok prøvene av oss er en bekjent av meg så jeg sa at vi kanskje treffer på henne på føden også :D

Alt i alt så er det bare perfekt og i dag er jeg altså 19+2.

Skrevet

Hei hei!

Så deilig å høre at alt var bra og ikke minst: gratulerer med jente!!! :D

De er jo så søte alle disse babyene som du kan kle opp i søte klær...

Åå jeg gleder meg sånn til å få se babyen vår på UL, syns det er evigheter til..... :-? Det er liksom da man er helt sikker på at man har et barn inni der.. Jeg fikk jo høre fosterlyden idag og da ble det litt mer virkelig for meg. Nå er det jo ingenting som beveger seg ( som jeg kjenner) så det er jo litt sånn at man lurer på om det virkelig er noe der inne... Men nå er det bare litt over 1 mnd til vi skal på UL. :hoppe:

Jo vi har tenkt oss på den festen men jeg vet ikke helt om Ole har meldt oss på. Hadde vært kjekt å få med seg den! Det var jo ganske gøy ifjor iallfall!!! Må høre med han hva han har gjort.

Men atter en gang: gratulere med jenta- det blir kos!!

klem viwi :vinke:

Gjest Mayamor
Skrevet

Ville bare skrive en liten hilsen i dagboken din :hoppe:

Gratulerer så mye med graviditeten. Når har du ultralydtermin?

Jeg er enda på prøvestadiet, men "suger til meg" alt om andre som prøver/er gravide :Nikke:

Klem fra Maya30

Gjest Anonymous
Skrevet

*snufs* jeg er syyyyyyyyyk. Synes innmari synd på meg selv akuratt nå. Det startet med skikkelig sår hals her på mandagen etter vi hadde vært på sykehuset og siden har det utviklet seg til en vond hoste. Kjenner at jeg skulle ha holdt senga i dag, men får ta det ut over dagen og se hvordan formen er da.

Matlysten er nå der uansett så jeg har ikke mistet den :D Tenk nå går det mot 20 uker (søndag) gleder oss vanvittig og om formen er der så skal vi ta oss en tur til en resturant. Vi feiret først 2 blå, så 12 uker og nå blir det feiring av 20 uker.

Hadde store forhåpninger om å gå i svømmehallen noen ganger denne uka, men slik som det ser ut nå blir nok det lagt på is foreløpig. Ikke det lureste å svømme når man hoster og harker hele tiden.

Det blir vel en tur ned til mamma senere for å få litt trøst og omsorg der. Med en mann som jobber lange timer er det greit å ha mammen rett i nærheten også.

Men men nå får jeg vel gjøre en ekstra innsats for det private næringslivet her :D Selv om formen er heller elendig. En kan trøste seg med at det går over i hvertfall.

19+3

Skrevet

God bedring Limbo.

Ikke no kjekt å være syk, nei.

Så dere venter en jente :smilejenta:

Jeg lurer på om jeg vil vite hva det blir når jeg kommer så langt. De to forrige gangene ville jeg ikke vite det, men denne gangen er jeg litt mer usikker på hva jeg vil. Mannen sier at han ikke vil vite noe, så hva da. Skal jeg vite det og holde det hemmelig for han eller hva?

Ja, ja. Trenger ikke bestemme det enda, først må jeg jo komme så langt :sjarmor:

Koz

Gjest Mayamor
Skrevet

Ville bare si tusen takk for hyggelig svar i dagboken :P

og riktig god bedring :hoppe:

Med meg tok legene feil:

<min termin: 7. desember

<legens temin: 1. desember

<ultralydtermin: 27. november

<Barnefødsel: 23.desember

:hoho:

Så jeg hadde "mest rett" - men det skjedde jo ikke før 16 dager på overtid...

Gjett om de dagene føltes som et langt liv... :evil:

Klem fra Maya30 :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

20+1 er jeg i dag. Er fremdeles ganske uggen i kroppen og satt i tre timer hos legevakten på lørdagen. Fikk ikke noe for det, men det var nå ventet. Uansett så fikk jeg en sykemelding som har strakt seg ut denne uka. Jeg som så si aldri er sjuk -er knallhardt å være hjemme og ikke orke noen ting. Men jeg har nå fått sovet mye og satser på at jeg kan tvinge dette viruset ut av kroppen min.

Det ble heller lite feiring denne helga. Skulle vært ute på fredagen med venner -måtte avlyse det ja -kraftig hoste og oppkast satte stopper for et. Lørdagen skulle jeg vært ute og feiret 20 uker sammen med mannen min -nopes stoppet der også samme symptomene.

I stedet har mannen min vartet meg opp som bare det og dullet med meg. Er veldig heldig som har en mann som passer så godt på meg.

Satser på at jeg er kvitt denne hosten i løpet av uka og det som følger med.

Nå skal jeg bare krabbe under senga igjen og holde meg der en stund. Men uansett så har vi nådd en ny milepæl og det er å runde 20 uker. NÅ er det kun 20 igjen :wink:

20+1

Gjest Anonymous
Skrevet

Ojsann -det ble en liten tur på meg her i dag også selv om jeg er relativt pjusken ennå. Fikk et lite set-back i natt med masse hoste og oppkast. Men det se rikke ut til at det plager babyen noe særlig. Har i dag og i går merker veldig tydelige spark. Begynte å bli litt nervøs siden alle andre jeg kjenner har kjent spark så lenge både innvendig og utvendig, men det er nok bare ei bedagelig lita jente der inne.

Ennå lang uke foran meg med sykemelding og ligger for det meste under dyna. Mannen ringer hjem flere ganger til dagen for å høre hvordan det står til med oss og det liker vi veldig godt. Har fått i meg mat og det er nå det viktigste. Har så dårlig samvittighet dersom jeg skipper et måltid. Vil ikke sulte ut den lille der inne.

Ellers har både foreldre, besteforeldre og venninner ringt for å høre hvordan formen er. Merker at alle er mye mer on guard nå som jeg venter småfolk, men det er jo selvfølgelig koselig at folk bryr seg om hvordan det står til med oss.

Ellers venter svigerinna mi også en liten en i juni. Det utrolige er at det er kun to dager imellom oss. Jeg venter 8 Juni og hun 10 Juni. Ser det for meg at vi kommer i Se og Hør. Svigerinner føder på samme sykehus, samme dag, samme klokkeslett og begge to får samme kjønn. Vi vet ennå ikke hva de får, men det kommer tidsnok det :D Det viktigste er tross alt at alt går bra med oss. Det blir nå dobbel familieforøkelse her i heimen.

Er litt småsur da mine store planer om trening falt i grus denne uka. Jeg som kom så godt i gang med svømminga før jul. Vel det får nå drøye. SATS har jeg utsatt litt nå da knærne mine skaper seg litt om vinteren. Litt surt det der, men helsa først. Har nå planer om å gå flere turer i områdene så jeg skal ikke klage.

Ellers er det ikke så mye nytt som skjer foruten at jenta vår sparker og herjer der inne. Skal snart lage oss noe middag. Har en ihugga jogger av en mann som er ute akuratt nå så vi får ta det når han kommer tilbake igjen. Så vet jeg at jeg blir forvist til boka mi når det er fotball på i kveld da :wink:

Så 20+2 idag og still moving forward. Neste torsdag blir det ny legetime så da får vi håpe på mer gode nyheter.

Sier bare adjøss for meg i dag jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Yessssss - 21+0 er vi i dag og det kjennes bare herlig ut :D I morgen er første dagen på arbeid igjen på nærmere to uker og det skal bli herlig. Det er et ork å gå hjemme når man ikke klarer å gjøre selv de enkleste ting. Rart hvordan et virus kan sette en helt ut av spill.

Vel har litt oppdateringer på gang så langt da som jeg kan komme med:

Fredag 24.01.2003:

Var på Kvadrat med mammen som hadde fri og fikk sett litt rundt på diverse barneutstyr osv. Fikk kjøpt meg en ny kjole, en tunika og en flott turtleneck genser. Var så fornøyd for jeg er ikke den storshopperen som mine venninner er desverre. Ender vanligvis ikke opp med et eneste plagg selv. Fant ut hvilken type barnevogn jeg likte og avtalte med mannen min at vi skulle ta turen inn på lørdag for å se hva han syntes.

Mamma sa at hun og pappa gjerne ville kjøpe stellebord til oss i gave og det syntes vi begge var kjempeflott. Da vi ikke har barn fra før av må vi kjøpe inn det meste som er å anskaffe. Så dette kommer alltid godt med.

Lørdag 25.01.2003:

Sov lenge og det var sååå godt. Har ikke sovet særlig bra i det siste grunnet kraftig hoste som har holdt begge to oppe om nettene. Tok så turen inn til sentrum og fikk valgt ut en barnevogn. Er så fornøyd og syntes den var kjempeflott. Det er av merket Basson. Er visstnok Dansk og ikke fullt så kjent her i Norge ennå. Vi likte denne vognen best av alle som vi har sett på og det er inkludert både Brio og Simo vogner. Det ble en svart vogn med noen flotte Skottsk ruter også litt rundt omkring. Kikket ellers litt på barneseter og vippestoler osv som vi kommer til å trenge med tiden. Er greit å få begynt litt med å kjøpe inn litt utstyr og ikke vente til siste liten.

På kvelden var det bestemt at meg og mannen skulle ut og ha oss et førsteklasses måltid. Var egentlig ment at dette skulle skje sist helg, men så ble jeg jo sjuk og holdt senga hele den helga. Var på Versthuset Mat & Vin i Stavanger. Hadde et kjempemåltid. Jeg hadde hvitløkslaks og mannen hadde reinsdyrstek. til dessert toppet jeg det med ostekake som hadde nøttebunn. En ting må vi så få si NAMMMMMMM! Satt der nærmere to timer før vi labbet hjem for å se litt på tv. Hadde litt lyst å se på en film som går på kino, men får drøye det til hosten er vekke. Er ingenting mer irriterende for andre enn å høre på en som sitter og hoster og harker i salen.

Søndag 26.01.2003:

Kom meg opp 1000 for å gå til Messe i Kirken. Leste i dag og vi var så heldige å ha besøk av en Dominikaner som sang bare så nydelig. Var så hjemme i halv ett tiden og rundet av med en tur rundt Mosvannet. Første turen på evigheter føler jeg. Så tok vi en liten tur inn til kunstmuseet som man finner der. Så bar det av gårde til et kjempemåltid hos mamma og pappa. Er så deilig å slippe å lage mat av og til. Så i dag har vi bare kost oss og i helga har vi jammen meg spist godt.

Lillemor der inne sparker og spreller. I dag har det vært utrolig mye aktivitet har jeg merket. Er litt rart å kjenne alle disse sparkene. Begynte først å kjenne det virkelig sist uke da jeg var i uke 20 og nå merker jeg det bedre og bedre for hver dag. Tror til og med at jeg kjente det litt utenpå i dag, men er ennå veldig usikker da. Neste gang det blir liv der inne får jeg heller tilkalle mannen og få ham til å kjenne etter litt. Det kan være fantastien som spiller meg et lite puss.

Vel nå skal vi flytte seng til det andre soverommet. Skal male hovedrommet vårt så da er det flytting på gang. Så må jeg bare få rydde litt i klesskapet - noe som jeg ikke er særlig flink til. Mannen sitter og ser på fotball, men vi har en avtale at vi skal flytte på ting i kveld.

Så dett var dett for meg. Skal til ny legekontroll torsdag 30.01.2003 og da er jeg litt spent på vekt og hvor stor magen er blitt. Har fått meg en fin liten gravidmage da, men føler at jeg har så mye mindre enn alle andre :D Håpløs - JA.

21+0 i dag 26.01.2003

Gjest Anonymous
Skrevet

:D :D :D :D Livet er herlig dere. 21+3 i dag og i går kjente mannen min det aller første sparket til babyen. Det var helt utrolig. Det har tatt litt tid med det meste hos meg så jeg tenkte - æh kjenner det nok ikke utvendig på lenge ennå, men joda - tre kraftige spark ga jenta vår fra seg her i går. Mannen ble bare et eneste stort smil han :wink:

I morgen er det ny legekontroll og jeg kommer nok med mer da.

21+3 :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

21+5 :D Var på kontroll i går og alt så meget bra ut der. Her er rapporten min:

Dato: 30/01-2002

Uke: 21+4

BT: 100/65

Vekt: Opp to kg totalt i svangerskapet

HB: -

Urin: Neg

FL/min: 148 - opp fra 144 sist gang.

SF/FUNDUSMÅL: 21 cm

Har kun lagt på meg 2 kg i løpet av hele svangerskapet og hvem skulle vel tro det. Har også somlet meg til å legge ut både magebilder og bilder fra den ordinære ultralyden.

Her er magebildene mine fra uke 12, 16 og nå i uke 21:

http://www.snartmamma.com/plassen/showthre...&threadid=23592

Og så må jeg jo vise mammas stolthet. Lille Madeleine som babyen vår skal hete dersom det blir jente eller Benjamin om det overraskende dukker opp en liten gutt:

http://www.snartmamma.com/plassen/showthre...&threadid=23586

Formen er ellers veldig bra og det ser ut til at jeg har klart å riste av meg det verste viruset. Nå håper jeg på muligheten til å starte med svømming igjen. Legen sa ellers til meg at svangerskapet mitt ser så bra ut at jeg kunne reist til Kuala Lumpur om jeg ønsket det. Så alt i alt ser ting meget bra ut og neste kontroll blir 28 Februar. Tiden går så fort.

Ellers så sparker lillemor veldig mye og vi kjenner til tider også spark på utsiden av magen. Det er jammen meg stort gitt.

Ha en deilig helg.

21+5 :rosaengel:

Gjest Anonymous
Skrevet

21+5 :D Var på kontroll i går og alt så meget bra ut der. Her er rapporten min:

Dato: 30/01-2002

Uke: 21+4

BT: 100/65

Vekt: Opp to kg totalt i svangerskapet

HB: -

Urin: Neg

FL/min: 148 - opp fra 144 sist gang.

SF/FUNDUSMÅL: 21 cm

Har kun lagt på meg 2 kg i løpet av hele svangerskapet og hvem skulle vel tro det. Har også somlet meg til å legge ut både magebilder og bilder fra den ordinære ultralyden.

Her er magebildene mine fra uke 12, 16 og nå i uke 21:

http://www.snartmamma.com/plassen/showthre...&threadid=23592

Og så må jeg jo vise mammas stolthet. Lille Madeleine som babyen vår skal hete dersom det blir jente eller Benjamin om det overraskende dukker opp en liten gutt:

http://www.snartmamma.com/plassen/showthre...&threadid=23586

Formen er ellers veldig bra og det ser ut til at jeg har klart å riste av meg det verste viruset. Nå håper jeg på muligheten til å starte med svømming igjen. Legen sa ellers til meg at svangerskapet mitt ser så bra ut at jeg kunne reist til Kuala Lumpur om jeg ønsket det. Så alt i alt ser ting meget bra ut og neste kontroll blir 28 Februar. Tiden går så fort.

Ellers så sparker lillemor veldig mye og vi kjenner til tider også spark på utsiden av magen. Det er jammen meg stort gitt.

Ha en deilig helg.

21+5 :rosaengel:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...