lillen Skrevet 14. juni 2003 #181 Del Skrevet 14. juni 2003 For en nydelig jente dere har fått, Limbo! *smelt* Fint at dere har det så bra! :D Det med søvnen går seg vel til etter hvert, tenker jeg, og håper jeg! Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 14. juni 2003 #182 Del Skrevet 14. juni 2003 Madeleine var bare helt herlig, gratulerer nok en gang. Kos dere i denne spennende tiden!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 14. juni 2003 #183 Del Skrevet 14. juni 2003 Gratulerer med en kjempe nydelig prinsesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anka Skrevet 14. juni 2003 #184 Del Skrevet 14. juni 2003 Heisann Limbomamma!!!!!!!!!! Gud for ei nydelig dokke dere har fått, smelt!!!!!!!!!!! Fikk med meg fødselsraporten din jeg, ikke noe fare for babyen min vil fortsatt ikke møte oss. Uforskamma!!!!!!!!!!!!!! Men til mandag eller tirsdag tenker jeg vi også har verdens nydeligste i armene våre, for til mandag skal de sette igang fødselen på meg. Gleder og gruer meg!!!!!!! Gratulerer så mye nok en gang, også får du hilse pappaen som sikkert ikke er noe særlig stolt han heller, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 15. juni 2003 #185 Del Skrevet 15. juni 2003 Nydelig jente ja. Blir helt mo i knærene og gleder meg enda mer til november. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2003 #186 Del Skrevet 2. juli 2003 Wow da var det lenge siden jeg skrev noe her og det er vel på tide med en liten oppdatering fra min første tid som mamma. Det har vært travelt. Lillemor har kolikk og det har vært lange kvelder med masse gråt og vond mage :cry: men vi vet i hvertfall hvorfor hun gråter selv om det er skikkelig tøft. Hun er ellers ei blid lita jente, men stor matlyst. I går var jeg på helsestasjonen og nå veier gullet 4100 g. Det virker som hun har næringsvett i hvertfall. Det blir ikke så mye tid til oss selv kan man si og manne har igjen begynt i sin travle jobb etter endt fødselspermisjon. Stakkar han har det hektisk og det er ikke bare bare. Men en liten trøst er at det er travelt å være mamma for de fleste. Hun liker ikke å sove i den flotte vogga vi har fått og vi jobber ennå med den saken. Så inntil videre har hun sovet i vår seng. Legger ved de siste bildene som ble tatt sist fredag av vidunderet vårt :D http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthr...&threadid=72273 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 2. juli 2003 #187 Del Skrevet 2. juli 2003 Nydelig baby ! Nesten sånn at jeg fikk lyst på en liten en.... Klemmer NB ! Skal du skifte til generell dagbok sammen med meg og Klips ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 2. juli 2003 #188 Del Skrevet 2. juli 2003 Ååå så søt. Og lik kjole som Milla :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 11. juli 2003 #189 Del Skrevet 11. juli 2003 Du har en utrolig søt datter Limbo! Hun er kjempenydelig! Du må være bra stolt av henne!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2003 #190 Del Skrevet 21. juli 2003 Hopper en kjapp tur innom. Madeleine er nå 6 uker gammel og hun vokser og trives. Kolikken er på retur nå og tenk hun sover godt om nettene heldigvis for hun sover nesten ikke på dagtid. Kun 30 min. på hver økt. :D Hun smiler og elsker å ligge under babygymmen. I morgen skal vi veie henne igjen, men her er tallene fra 6 ukers kontrollen. Vekt. 4,45 kg Lengde: 54,4 cm Legger til at når hun reiste fra sykehuset veide hun 3184 gram og var 49 cm så her har det vært god vekst. Har nå ikke så mye tid til å være her lenger da jeg har en mann som jobber masse, men jeg prøver å snike meg innom av og til i hvertfall. Nå har vi også fått plass på babysvømming og vi begynner 29 August og gleder oss masse masse. Så håper vi på barnedåp 7 September. I morgen må jeg ringe til pateren for å avtale det. Ikke så enkelt nå i ferien desverre, men heldigvis kan man ta ting på litt kort varsel her. Er veldig stolt av jenta mi og hun har temperament også kan man si :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2003 #191 Del Skrevet 24. juli 2003 Nå er det nok på tide at jeg avslutter denne dagboken da jeg ikke er gravid lenger. Neste gang lager jeg en ny en :D Madeleine veide 5 kg på veiekontroll på tirsdag og da var hun 6 uker + 3 dager. Hun legger godt på seg og spiser masse. Er så flink om nettene - så langt. Skulle ønske hun kunne sove litt lenger en 30 min økter. Heller slå det sammen til en time kanskje :D Men that's life. Vi nyter å være foreldre og i dag har vi vandret i Vågen og vært på Glamat Festivalen her. Nå til helga skal jeg besøke ei venninne som fikk baby i dag. Ei ny jente til verden der også Takk for oss :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg