Gå til innhold

Blitt så tykk..


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg er ei jente på 23 som har lagt på meg ganske mye det siste året. Klærne passer ikke lenger, så jeg må ha nye. Er vel en 42/44 i str, hvilke butikker kan jeg finne klær som passer? Det bør helst være litt ungdommelige klær. Gikk mye på HM før, men sliter med å finne noe som passer der lenger.. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Cubus har begynt å få en mer ungdommelig og moderne stil, prøv de, synes de er kjempemye fint der. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

De BB klærne på HM er vel ganske fine og ungdommelige? Og klærne i dameavdelingen på HM er en større i str enn de på ungdomsavdelingen.. Ellers kan de ha noe på Kappahl?

Endret av Binna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

HM er jo bare grusomt i større størrelser. Cubus er blitt mye bedre og Lindex har vel også noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
Venninnen min bruker str 42/44 og hun handler der!!!

Jo, men husk at str er litt forskjellig fra sted til sted. Det kan være noe i str 42 som passer der, men kjenner selv ei i 44 som IKKE finner noe som helst der. Men str 42 på lindex er større enn de klærne i str 42 på Vero Moda.

Men selvsagt, Ts kan finne noe der.(ikke meningen å kverulere)

Endret av Binna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vero moda kan man vel finne, topper, skjørt og kjoler.

Jeg var der nå og kjøpte meg kjole i str 38, prøvde en jeans shorts i str 42 og den var veldig trang. Jeg er vel str 40/42. Så det er store forskjeller.

Ellers Cubus og Lindex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Popin har også litt i store størrelser. B-Young tror jeg også har litt større størrelser enn VeroModa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...