Gå til innhold

Vårmotens do's and don'ts.


Gjest Sexy Cath

Anbefalte innlegg

Gjest Sexy Cath
Jeg går med det jeg kler best og gir beng i hva som er trendy eller ikke. jeg kommer IKKE til å legge vekk mine brune klær og bytte det ut med varm hvit, da jeg hadde sett helt forjævlig ut.

Tenk om alle skulle fulgt moten? Du ser det vel for deg kan jeg tenke meg, halvgamle smålubne damer som flyr rundt i hvitaktige ettesittende klær eller vannrett striper.

Sant som du sier. Det er jo egentlig bare fint for min del at alle ikke følger moten. Mer oppmerksomhet til meg irl da vet du. :sexy:

Endret av Sexy Cat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sexy Cath
Sexy cat, jeg ser ofte converse på føttene til modeller på backstage-bilder. Kanskje du burde få tak i dem og i dem et lite stil-kurs?

Ja? Så bare fordi de er modeller da MÅ de ha peil på mote? :grine2:

Endret av Sexy Cat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sexy Cath
Kutter ikke ut sigøynerskjørt, kritthvitt og vasket denim unasett. Og heller ikke babydolltoppene mine (selv om de ikke sto her).

:tunge1:

Sterke farger har jeg aldri vært glad i, kanskje med unntak av bikinier og strandklær. Brunt har jeg prøvde jeg å bli glad i i høst og vinter, uten noe stort hell, men har noen brune topper og cardigans som jeg kommer til å bruke innimellom.

:redd: :redd: :redd:

Hjelpes. Jeg blir bekymret jeg. I hvertfall over de som kler seg i babydolls. Hvis de i tillegg er i fargen brunt da griner jeg. :grine: Babydolls ble jo ut for et par år siden? :ler:

Endret av Sexy Cat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
:redd: :redd: :redd:

Hjelpes. Jeg blir bekymret jeg. I hvertfall over de som kler seg i babydolls. Hvis de i tillegg er i fargen brunt da griner jeg.  :grine: Babycolls ble jo ut for et par år siden? :ler:

Ja, stakkars menneske. Som kler seg som hun vil. :overrasket::ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:redd: :redd: :redd:

Hjelpes. Jeg blir bekymret jeg. I hvertfall over de som kler seg i babydolls. Hvis de i tillegg er i fargen brunt da griner jeg.  :grine: Babydolls ble jo ut for et par år siden? :ler:

*overse Sexy Cat som er en ufyselig jentunge utsendt fra www.mote.no*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
*overse Sexy Cat som er en ufyselig jentunge utsendt fra www.mote.no*

:ler: tror hun har forvillet seg stakkars..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

Når jeg leser sånne lister så er jeg sjeleglad at jeg har mine egen stil og ikke er så usikker på meg selv at jeg kaster klær jeg trives i bare fordi det offentliggjøres lister over hva som er in og hva som er ut ...

Man må være passe desperat og usikker på egen smak og eget utseende dersom man faktisk følger noen sånt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: tror hun har forvillet seg stakkars..

Noen som gidder å følge henne tilbake?? :roll: Jeg skal legge meg, så jeg har ikke tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sexy Cath
*overse Sexy Cat som er en ufyselig jentunge utsendt fra www.mote.no*

jeg har vært innom det forumet ja, men jeg er nok betydelig eldre enn de som henger der inne. ;)

godt du har noe å trøste deg med da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sexy Cath
Når jeg leser sånne lister så er jeg sjeleglad at jeg har mine egen stil og ikke er så usikker på meg selv at jeg kaster klær jeg trives i bare fordi det offentliggjøres lister over hva som er in og hva som er ut ...

Man må være passe desperat og usikker på egen smak og eget utseende dersom man faktisk følger noen sånt ...

Hva slags stil har du da? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
jeg har vært innom det forumet ja, men jeg er nok betydelig eldre enn de som henger der inne. ;)

godt du har noe å trøste deg med da.

:klem: ble du for gammel for dem, stakkars :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Men sexy cat, når ble striper en dont..? Leste nettopp i et blad at det var så in..? og hva med hipstere..? Tenker du da på undertøy eller bikinier, eller kansje begge delene..? Og hva er in i stedet for dette da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Og forresten, noen som nevnte babydolls, er det sånne silkesingleter? Eller finnes det unntak av silkesingleter som ikke er babydolls og dermed kan brukes fremdeles hvis man skal følge moten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen får lov til å følge SC noe sted som helst, det har ikke vært mer meninger her inne siden Milla/Minnie/Whatshername var her!

Jeg følger med, og tar endel opp av dagens mote, men stusser nesten litt på dette med mørk demin. Det har vi jo faktisk hatt en sesong nå, og nå som sommeren nærmer seg, er jeg faktisk klar for lysere jeans igjen. Men, på enkelte områder er det jo Vogue/USA/UK som henger litt etter, som f.eks på smale jeans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sexy Cath
Men sexy cat, når ble striper en dont..? Leste nettopp i et blad at det var så in..? og hva med hipstere..? Tenker du da på undertøy eller bikinier, eller kansje begge delene..? Og hva er in i stedet for dette da?

Det er ikke jeg som har skrevet artikkelen. Spør dem som har skrevet den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sexy Cath
Og forresten, noen som nevnte babydolls, er det sånne silkesingleter? Eller finnes det unntak av silkesingleter som ikke er babydolls og dermed kan brukes fremdeles hvis man skal følge moten?

de er slike topper som gjør at man ser gravid ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sexy Cath
Ingen får lov til å følge SC noe sted som helst, det har ikke vært mer meninger her inne siden Milla/Minnie/Whatshername var her!

Hæ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja? Så bare fordi de er modeller da MÅ de ha peil på mote?  :grine2:

De slipper nok lese kg-artikler for å vite hva som er in.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...