Gå til innhold

Hårfarge i hele ansiktet..


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg er nesten helt svart i hele panna, øra osv etter at jeg farget håret nå! Det sitter helt fast. Har skrubba med sminkefjerner, men det går ikke bort. Hva gjør jeg? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker noen her inne mente at Jiff skurekrem gjorde susen. Det gjør det sikkert, men jeg tror jeg ville prøvd et par mer hudvennlige ting først.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Takk for tips! :) Nå kommer jeg vel til å skrubbe vekk den lille brunfargen jeg har fått i sola og nå vel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Test bak ørene først, og så bruker du det som funker best i panna. Ellers får du bruke pannebånd noen dager. ;)

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Dersom ikke peeling hjelper, ville jeg ha testa alkohol.. Har i alle fall hjulpet meg etter mislykket farging tidligere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aske funker etter å farge brynene, kanskje verdt et forsøk? *løpe ut å ta seg en røyk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest splæsj

Jeg brukte jif da jeg for noen år siden farget håret lilla, og oppdaget at pannen og ørene også ble lilla. Det funket det, men jeg skrubbet av det øverste hudlaget også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

hårspray funker fint rett etter farging i allefall.

neste gang bruker du en skikkelig fet hudkrem eller vaselin i panna, nakken og på ørene før du farger. får du litt farge utenom så skynder du deg å spraye litt hårspray på flekkene og gnir med vaskeklut eller bomull før de trekker inn og tørker.

mest sannsynlig funker hårspray pga alkoholen i den...

kom på et tips til: hårspray får og vekk tusjflekker på bordet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Jeg er nesten helt svart i hele panna, øra osv etter at jeg farget håret nå! Det sitter helt fast. Har skrubba med sminkefjerner, men det går ikke bort. Hva gjør jeg? :forvirret:

Et lite tips til neste gang er å smøre utsatte steder som pannen, bak ørene, nakkefestet osv med vaselin. Når du er ferdig å farge håret, så bare tørker du det av. Lett som bare det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupp! Hver gang jeg farger brynene skurer jeg dem med jif etterpå så fargen som har satt seg på huden går av, og jeg ikke ligner på bresjnev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Aske funker etter å farge brynene, kanskje verdt et forsøk? *løpe ut å ta seg en røyk*

Jeg ville nå ikke brukt sigarettaske...æsj

Jeg pleier å brenne litt papir, fukte bomullsdott og dyppe i asken. Fungerer veldig bra. Fikk tipset hos frisøren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
:klem: Prøv ren parfyme - det blir brukt i frisørsalonger (og er nok bedre for huden enn jiff & zalo ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...