Gå til innhold

Vilje & leieboer`n


Ellisiv

Anbefalte innlegg

Her har jeg ikke vært før, men vi har vel termin omtrent samtidig. (Jeg har nyttårsaften.) Kan jo være moro å følge hverandre i sluttspurten.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så morsomt! Min UL- termin er 30 desember. Under 7 uker igjen nå :hoppe:

Synes tiden flyger avgårde! Jeg har en innlevering i i slutten av november, deretter en eksamen 15. desember, og så er det juleforberedelser innimellom

det kommer til å gå FORT!

Formen er

- irritabel

- tung

ellers helt flotters :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Eksamen 15. desember??? :overrasket: Det høres slitsomt ut. Jeg går i permisjon 8. desember og gleder meg VELDIG til det! Og eksamenslesing nå høres ikke veldig fristende ut.

Lykke til!

Og nå er det under 6 uker igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen 15. desember??? :overrasket: Det høres slitsomt ut. Jeg går i permisjon 8. desember og gleder meg VELDIG til det! Og eksamenslesing nå høres ikke veldig fristende ut.

Lykke til!

Og nå er det under 6 uker igjen! :)

Det frister ikke, men om formen ikke tilsier at jeg klarer det så tar jeg den i januar.

Pensum er ikke det som opptar meg mest for tiden..

Oi ikke lenge igjen nå!! :hoppe:

Kanskje du tar meg igjen, for her kommer aldri babyen! :ler:

Samme form som deg idag ja..... ;)

Nei nå er det ikke lenge igjen. Stakkars deg som er på overtid.

Du heter det samme på sm? da er vi i samme klubb nå ;) Jeg er veldig aktiv der inne. Kanskje du får den første desemberbabyen? :) Håper det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg full forståelse for!  :ler: Du er tøff som prøver.

Jeg får ta den på nytt i januar om det skjærer seg, men jeg tror ikke eksamen i barsel og ammetåka gjør susen :ler:

Hvordan er formen din?

Jeg er tung og plages veldig med rastløse ben.

Håper babyen kommer snart! I og med at jeg er ganske sikker på at jeg ikke kommer til å gå over termin så håper jeg h*n kommer snart!

Min egen termin er rundt 23. des, så vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ta den på nytt i januar om det skjærer seg, men jeg tror ikke eksamen i barsel og ammetåka gjør susen  :ler:

Hvordan er formen din?

Jeg er tung og plages veldig med rastløse ben.

Håper babyen kommer snart! I og med at jeg er ganske sikker på at jeg ikke kommer til å gå over termin så håper jeg h*n kommer snart!

Min egen termin er rundt 23. des, så vi får se.

Du skal se du plutselig føder før meg! Jeg kan jo finne på å gå helt til lille julaften uten at noen setter meg igang eller noe...

(Selv om jeg fortsatt har tro på fødsel før termin!) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal se du plutselig føder før meg! Jeg kan jo finne på å gå helt til lille julaften uten at noen setter meg igang eller noe...

(Selv om jeg fortsatt har tro på fødsel før termin!)  ;)

Jeg skal prøve å ikke snike i køen ;)

men om babyen skal komme i år, så må den kommer før jul! Jeg har lagt inn bestilling på 12. desember - det er en fin dato :ler:

Alt er klart nå til babyen kommer. De siste forberedelser er gjort i dag.

Håper ikke du går over tiden. Det må være en pine! Har du masse tegn?

Jeg har kynnere, men de er ikke så vonde, en del nedpress bak og forhøyet blodtrykk (som jeg bruker å få noen uker før fødsel).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt småvonde kynnere, og masse mensmurringer, men jeg har hatt det de siste to ukene, så jeg vet ikke hvor mye jeg skal legge i det.

Håper jeg kan dra nytte av fullmånen på tirsdag... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har ikke jeg heller vært før, men det skal bli spennende å følge deg i mål! :)

Selv har jeg ikke termin før 10. februar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...