Gå til innhold

Vilje & leieboer`n


Ellisiv

Anbefalte innlegg

Kjempetrivelig St. Hans aften på hytta med guttene, mamma, bestemor, tanter, onkler og fetter med familie. Tilsammen overnattet vi 13 stk der. Vi kosa oss med grillmat, latter og musikk :)

Jeg og minstemann dro hjem i dag. Jeg liker klarer meg ikke for lenge uten innlagt vann..

I kveld er det bare vi to - kos!

Har kjøpt en kjempefin svangerskapsdagbok jeg skal skrive i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Så koselig! :-D

Svangerskapsdagbok ja, sikkert gøy å ha senere.

Magefølelsen sier jente ja? ;)

Bli spennende!!

Jeg tror vertfall ikke på myter lengre.. :ler:

Både fødselskalenderne, blodskiftetesten & ringtesten sa gutt.

Magefølelsen sa også gutt, så jeg ble veldig overraska!

Bare litt over en mnd til du skal på UL..:hjerte:

Navnet ja.. ;) Sender deg PM!

Skriver det ikke i dagboka mi, da jeg ikke vil bli gjenkjent.. :sjarmor:

Jeg har allerede kjøpt litt til prinsessa mi.. :hjerte:

Rosa jakke, en startpakke (unisex når jeg ikke visste kjønn) til babyer, kluter, smokk med navn på.. Også får jeg masse av mamsen.. :ler:

Hun er vill! ;) Ikke meg imot!!

Så du og minsten skal bare kose dere alene ikveld?

:klem:

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13+4

Heisann Epica!

Svangerskapsdagbok er veldig fint å ha ja. Skrev ikke ned til de to eldste (angrer), så nå skal ALT ned så jeg kan se på i ettertid og mimre :)

Her er boka: Svangerskapsdagbok

Jentefeeling her ja, men det er nok mest fordi dette svangerskapet er så ulikt de to første. Alt tilsa jente første gangen min også, men andre gangen bare visste jeg at det var en gutt. Nå vet jeg at det er jente, så vi får se ;)

Gleder meg villt til UL! skulle få en ekstra i juni, men gynekologen ringte og sa det ikke var nødvendig så tidlig osv.. så da får jeg bare vente til 1.august.

11. juli skal vi til første jordmortime. Kjæresten skal være med. Siden jeg ikke har noe spesielt jeg lurer på annet enn fødselsforberedelser (jeg vil føde i vann) så skal både mannen og guttene mine få være med på kontrollene (Hver for seg. De har sikkert alle noen de lurer på). Har jo vært gjennom dette to ganger før, og har ikke like mange spørsmål som første gangen.

Eldstemann vet at han skal bli storebror igjen, og han gleder seg. Han mente at navn måtte vi bli enig om i lag, alle sammen. Han foreslo Heidi eller Helene. :overrasket:

:ler:

Til høsten skal jeg starte på gravidsvømming. Gleder meg :) stifte kjentskap til andre gravide, med tanke på trilleturer og treff fremover. Ingen av mine venner venter barn. Søsteren min har en som er 11 mnd. når jeg får. Håper noen andre blir gravide snart!

Mødre er herlige! er det første barnebarn?

Mamma er også sånn; strikker, handler og styrer :)

Jeg og minsten så fotballkamp og spiste godteri. Han er helt gal etter fotball! han er ute og trener hver dag, og går ikke en meter uten fotballsko på :hjerter_rundt:

Han heier på England; "Stiven Djadj" (Steven Gerrard) og "Jein Bekken" (David Beckham) :ler:

Eldstekaren heier på Spania; har Raul trøye og Torres sveis :)

Ha en fiiiin dag! :klem:

Endret av Vilje78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

:ler: Kult når han prøver å snakke engelsk ;)

Ja gravidsvømming, sikkert deilig!

Vi skal begynne på babysvømming neste år, det blir så kos! :hjerte:

Blir så spennende med UL! :hoppe:

Den dagen sitter jeg klistret til pc-skjermen og leser i dagboka di.. :sjarmor:

Gjorde noe kos igår kveld? Idag? :klem:

Jeg følger halveis med på Gilmore Girls.. De snakker så fort og såmye, blir ør i hodet! :legrine:

Ha en fin søndag!! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Er ikke første barnebarn nei, blir tredje ;)

Søstra mi har to jenter, og jeg venter nå tredje jente-barnebarnet.

Var hos mamsen idag og hun gleder seg nesten like mye som meg.. ;)

Hvordan er det å ha to, og skulle få en til?

Travel hverdag kan jeg tenke meg? :sjarmor:

Jeg har lyst å ansette vaskehjelp neste år.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld så jeg fotballkampen mellom Portugal og Nederland - :sjokk: det var ville vesten! ellers bare avslapping. I dag passer jeg min lille nevø på 5 mnd.

:hjerter: han er såå søt! :hjerte:

Det er gøy med besteforeldre som engasjerer seg :smile:

De to jeg har er så store; skolegutter begge to, så det blir ikke så mye "styr" med en liten. Hverdagene er travle og meningsfulle :)

Vi får en liten attpåklatt nå ;)

Vaskehjelp ja.. skulle hatt en selv, men liker ikke tanken på at andre snuser i mine saker.

Ha en fiiiin dag :klem:

sitter med nevøen på fanget, så det var ikke så lett å skrive :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

5 mnd bare?... Ååå... :hjerter::hjerte:

Hvordan har det vært sammen med nevøen, kost dere masse? ;)

Ah.. to skolegutter ja.. Når fikk du din første?

Jeg er litt treg, fyller 30 i sommer og dette er min første.. :sjenert:

Ja, litt ekkelt sånn sett med vaskehjelp, men hadde vert deiiilig å sluppet alt det når jeg får hendene fulle med lille prinsessa.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært så kos i lag med nevøen! han er så søt. Moren har vært forkjølt mer eller mindre siden hun fikk han, og han later som han hoster :ler: det er så søtt!

I tillegg til alle andre lydene han lager. Man ser han avogtil er like sjokkert selv over alle lydene som kommer ut når han stemmer i :) Lille hylern!

Han begynner å få sin første tann, så ALT skal i munnen. Sååå herlig med babyer! :hjerter_rundt::hjerte:

Jeg var bare 18 når jeg fikk min første.. så jeg var ganske tidlig.

Plages så med rastløse ben at jeg må trampe meg en runde. Blir gal snart :murvegg:

Er utrolig rastløs for tiden....

Kanskje en softis hjelper? ;)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

:legrine: Å han høres bare såå herlig ut!! :hjerter:

ÅÅååå Jeg skulle ønske babyssen vår var her NÅ!

Det føles som en eeeeeeeeevighet til hun er her.. :sjenert:

Det blir SÅÅÅ kooos.. :hjerte:

Er du sammen med han samme du fikk barn med når du var 18?

Kjærligheten like sterk? ;)

Jeg håper jeg og mannen gror gamle sammen.. :hjerter_rundt:

Vil ha han hjem nå, så vi kan se episode av LOST vi har henta ned! :-D

Han er hos en kompis.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden går fort til november! ;)

men ikke de siste mnd.... :frustrert::ler:

Det kan ikke beskrives hvor stort det er. Alle klisjeene må i bruk - for sånn er det. Det største i verden! :hjerte:

Nei, jeg er ikke sammen med faren til de to eldste, men vi samarbeider godt om de. Var veldig ung da jeg møtte han, så vi vokste fra hverandre som det heter ;) Ikke no hardt brudd eller drama. Vi ville det begge to :)

Nå har jeg drømmemannen med stor M! han er alt jeg har ønsket meg :hjerter_rundt: Jeg føler meg som den heldigste i verden som er kjæresten hans! :hjerter:

Er visst forelska enda jeg :)

Endret av Vilje78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Så godt at du har drømmemannen i livet ditt! :sjarmor:

Samme her! ;)

Uff, jeg føler ikke tiden går fort nok jeg!

Sikkert pga at terminen ble utsatt.... :grine:

Kose deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er herlig! :hjerter::hjerter_rundt::hjerte:

Hvor langt ble den forskjøvet fremover?

det er virkelig irriterende for dagene betyr masse når man er gravid! ;)

Er forresten 14 i dag :hoppe:

..eller 15 etter min egen regning.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

:hoppe: for 14/15 uker! :sjarmor:

Min termin ble forskjøvet fra 17. til 25.11! :grine:

Kjipern!!

Men skal på ny UL i uke 28, så jeg håper den blir fremskyndet. ;)

Gleder meg å se lille knøttet igjen! :danse:

Ikke sålenge til du skal på UL nå vel? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg haster innpå dere ;)

Begge mine første ble flyttet frem fra 4 - 9 dager, men jeg fikk de 4-5 dager før det igjen så :)

Leeeenge til UL :( skal ikke før jeg er 18+6 :sur:

Vil nå!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ååå, ja jeg vet.. UL er så kooos! ;)

Tiden går liksom ikke fort nok når man VIL det skal gå fort!,.. :sjenert:

Så pappa'n din skal gifte seg ja?

Er hun koselig, dama til fattern? ;)

Pappan min har også gifta seg på ny. Og mamsen har ny mann.

Håper virkelig jeg ender opp med samme mannen for resten av livet...

Har lyst å bli gammel med han. ;)

Alt er perfekt... :hjerte:

Vel, ikke så lett å være stemor (stesønn 5 år).. Men håper det blir bedre når vi får barn sammen. Føler meg litt utenfor nå, og vondt at han har allerede opplevd å bli far. :forvirret:

Slapper av hjemme ikveld.. Skal på hyttetur i helga med to vennepar. :-D

Ha en suuuper torsdag! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååå, ja jeg vet.. UL er så kooos!  ;)

Tiden går liksom ikke fort nok når man VIL det skal gå fort!,..  :sjenert:

Så pappa'n din skal gifte seg ja?

Er hun koselig, dama til fattern? ;)

Pappan min har også gifta seg på ny. Og mamsen har ny mann.

Håper virkelig jeg ender opp med samme mannen for resten av livet...

Har lyst å bli gammel med han. ;)

Alt er perfekt... :hjerte:

Vel, ikke så lett å være stemor (stesønn 5 år).. Men håper det blir bedre når vi får barn sammen. Føler meg litt utenfor nå, og vondt at han har allerede opplevd å bli far.  :forvirret:

Slapper av hjemme ikveld.. Skal på hyttetur i helga med to vennepar. :-D

Ha en suuuper torsdag! :kose:

Jeg kjenner henne ikke så godt, men hun virker koselig :)

Etter å ha vært i bryllupet i går fant jeg ut at jeg IKKE vil ha et stort kirkebryllup (som jeg alltid har trodd jeg vil ha) det blir for upersonlig og lite spesielt, rett og slett...

Så bra at ting er perfekt! så lenge man har respekt og tillit til hverandre, og ikke lar hverdagen ta drepen ved å ikke være spontane osv så har jeg tro på at kjærligheta kan vare,men det går ikke av seg selv... Jeg har tro på at egentid og egne interesser er helt nødvendig, samt et bra sexliv! :)

osvosv.. det finnes mange feller, men er man oppmerksomme på dem så kan de unngås. Det å få et barn i lag er en stor prøvelese på forholdet!

Jeg vil å være med kjæresten min for alltid :hjerte:

Huff, ikke bra at du føler deg utenfor. Hvorfor? har mannen din et nært forhold til han? Er han ofte hos dere?

Jeg har jo selv en kjærest uten barn og har barn selv. Jeg gjør dette for 3. gang, mens dette er hans første gang, så vi snakker åpent om det. Det er ikke helt likt for meg som det er for han, men det er ikke mindre spesielt for meg av den grunnen :)

Samtidig så står jeg også på andre siden ved at mine barns far har en samboer, og det er veldig viktig for meg at hun og barna har et fint forhold siden de tilbringer mye tid med henne. Vi (jeg og henne) har fra dag 1 (nesten) gått inn for å ha et berikende samarbeid til det beste for barna. Vi snakkes på telefon innimellom og jeg feiret julaften i lag med henne, min x og barna. Hun er en snill og fornuftig dame :) Kunne skrevet masse her, men..

Snakker ikke du med guttens mor?

Bryllupet med alt det innebærer tok helt "rotta" på meg. Kjennes fyllesyk ut i dag.. Nå er det grillings hos mamma. Nam!

Hvordan var hytteturen? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Koselig helg videre? Grillings hos mamsen var kos? :)

Jeg føler meg utenfor siden stesønn ikke er min, og at mannen har unge med ei annen dame.. Ekkelt å svelge.. :forvirret:

Det er som jeg ikke kan forstå helt at det er såå fantastisk med stesønn når det er en del av ex'en til mannen min.

Det er som jeg vil at mannen min skal elske våre barn litt mer..

Teite tanker osv..

Men vet det blir annerledes for mannen, at våre barn bor hos oss hver eneste dag, mens han er kun helgepappa for sønnen..

Har null kontakt med guttens mor.. Orker ikke det, og ser ingen grunn at jeg skal ha det. det får mannen ta seg av ja ;)

Ja, det blir en stor prøvelse men OGSÅ mer kjærlighet utav et barn sammen, tror jeg :hjerte:

Gleder meg.. :hjerter:

Kose deg og nyyyte været!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga var koselig! men slitsomt på fest når man er gravid...

Huffda ikke bra tanker! Skjønner det ikke helt, men kanskje du ser annerledes på det etter du har fått barn selv. Det er jo en ærlig sak, og så lenge du er oppmerksom på problemet du har kan du jo jobbe med det.. Håper ikke gutten merker noe til dine følelser. Datteren deres kommer jo til å bli like mye elsket som hun hadde gjort om hun ikke hadde hatt en storebror :) Du bør i allefall snakke med noen/jobbe med disse følelsene og relasjonen mellom deg og han. Han kommer jo til å bli storebror til din datter :)

Lykke til i allefall :klem:

Her pøsregner det!! jeg holder på å forberede fotballbursdag for eldstesønnen på onsdag. Håper på pent vær da :)

Har lagt på meg en del :( er blitt feit!! må nok trimme mer og spise mindre søtt. Er blitt helt hekta på sukker ;)

Ha en fiiiiiiiiin dag!

Endret av Vilje78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg har lagt på meg jeg også! :overrasket:

Men viser heldigvis ikke utenom på magen.

Kanskje du kan stappe i deg mer frukt istedenfor snop?

Jeg er ganske søtsyk... :sjenert:

Ja, endel stemorstanker som er ganske vanlige.. Ikke lett.. :forvirret:

Hadde vært såmye lettere om han ikke hadde baggasje..

Håper du får en fin dag & at sola skinner hos deg også idag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...