Gå til innhold

Endelig


Gjest du

Anbefalte innlegg

Har du sett denne mannen?

Endelig gjør myndighetene i USA noe for å få slutt på denne farlige sekten. Helt utrolig at de har latt få holde på så lenge! :frustrert: Vi er heldigvis ingen USA-stat med at man legger stor vekt på individuell frihet og med ville våpenregler, men....

Håper at man i toleransens navn aldri vil godta noe lignende her i Norge. Men kan vi egentlig vite? Man har jo Knutby-saken i Sverige og det er jo noen plasser i Norge som er svært suspekte synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du sett denne mannen?

Endelig gjør myndighetene i USA noe for å få slutt på denne farlige sekten. Helt utrolig at de har latt få holde på så lenge!  :frustrert:  Vi er heldigvis ingen USA-stat med at man legger stor vekt på individuell frihet og med ville våpenregler, men....

Håper at man i toleransens navn aldri vil godta noe lignende her i Norge. Men kan vi egentlig vite? Man har jo Knutby-saken i Sverige og det er jo noen plasser i Norge som er svært suspekte synes jeg.

Dette bekrefter det jeg tidligere har skrevet, nemlig at sekter som stenger seg ute fra omverdenen, har maktsyke ledere som ikke har nok med å herske over kone og barn, om de har noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...