Gjest Frosk Skrevet 28. mai 2009 #1901 Del Skrevet 28. mai 2009 I dag blir det tortillalefser med bønnestuing, hjemmelaget guacamole og pico de gallo. Og masse salat! Hvis jeg klarer å få tak i muffinsformer (!) lager jeg eple- og kanelmuffins til brannkampen i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frosk Skrevet 29. mai 2009 #1902 Del Skrevet 29. mai 2009 I går ble det falafel i pitabrød med masse salat i stedet - så nå blir det fajitas med bønnestuing osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyB Skrevet 29. mai 2009 #1903 Del Skrevet 29. mai 2009 Hjemmelaget pizza med tomat, mais, rødløk og Masse ost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frosk Skrevet 31. mai 2009 #1904 Del Skrevet 31. mai 2009 Falafel igjen - her har det vært 27 grader i dag, så jeg har tilbrakt dagen på terrassen og i parken, og ikke på kjøkkenet Til dessert lagde jeg tofusjokoladepudding - kjapt, lettvint og godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frosk Skrevet 2. juni 2009 #1905 Del Skrevet 2. juni 2009 I går lagde jeg suppe med ovnsbakte tomater og paprika - med brød til. Ble veldig godt! I dag blir det løkpai, med tomater og grønn salat til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frosk Skrevet 5. juni 2009 #1906 Del Skrevet 5. juni 2009 I går: spinatpai fra fryseren I dag tror jeg "middagen" blir brød med paprikahummus og diverse grønt. Hvis ikke jeg rasker med meg falafel i pitabrød fra sjappen oppi gaten her. (Ganske fornøyd med at byens beste falafel-sted åpnet ny avdeling et minutt å gå fra der jeg bor ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. juni 2009 #1907 Del Skrevet 5. juni 2009 Aubergineform med fetaost på! Rester fra i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Sola_* Skrevet 6. juni 2009 #1908 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg fant denne her om dagen. Det var godt. Fungerer godt som et lett måltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Markjordbær Skrevet 29. juni 2009 #1909 Del Skrevet 29. juni 2009 Siste uka: Nå har det blitt to dager på rad med pizza! i går var det besilt pizza (med løk, tomater, og paprika på min halvdel). Lørdag var det hjemmebakt - med purre, mais, tomater og nachos på min halvdel. Fredag spiste vi på italiensk restaurant - jeg hadde jumbo shells med tre oster og spinatfyll i pomodoresaus. Torsdag grillet vi (soyaburger på meg) Onsdag hadde vi spaghetti med cherrytomat og feta. Tirsdag hadde vi baguettepizza. Mandag hadde vi spinat- og tomatrisotto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 8. juli 2009 #1910 Del Skrevet 8. juli 2009 I dag blir det Tikka Masala med tofu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 1. august 2009 #1911 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) I går hadde vi: Sopp fylt med feta, persille, soppstilkene, rødløk og hvitløk. Hjemmelaget tagliatelle med pesto laget av mandler, soltørkede tomater og basilikum og ovnsbakte grønnsaker (aubergine, squash og paprika). Pavlova med kiwi og jordbær. Endret 1. august 2009 av salsera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunsjprat Skrevet 1. august 2009 #1912 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) I går laget jeg tomat- og mozarellasalat som forrett. Det er nydelig godt! Innlegget er endret iht KGs regler. Bond, mod Endret 3. august 2009 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsikke Skrevet 8. august 2009 #1913 Del Skrevet 8. august 2009 I går lagde jeg falafel i tortilla-lefser med salat, tomat, rødløk, agurk, feta og dressing til. I dag ble det woket squash, gulrot, rødløk, sukkererter og paprika med tikka masala saus, med ris og naan brød til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsikke Skrevet 10. august 2009 #1914 Del Skrevet 10. august 2009 I dag lagde jeg pai med spinat, purre, squash, paprika, cherrytomater og ost. Med sweet chili saus og salat til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest benighted Skrevet 10. august 2009 #1915 Del Skrevet 10. august 2009 Quornbiter og pasta ( ikke akkurat så veldig kreativ i matlaging for tiden nei ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frosk Skrevet 11. august 2009 #1916 Del Skrevet 11. august 2009 I dag er planen å lage suppe av ovnsbakt tomat og paprika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 11. august 2009 #1917 Del Skrevet 11. august 2009 I går var det vegetarpizza med løk, paprika, squash, oliven og chili. I dag blir det hjemmelaget gryterett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Markjordbær Skrevet 12. august 2009 #1918 Del Skrevet 12. august 2009 I går hadde vi ovnsbakt falafel med hummus, israelsk salat, toum (libanesisk hvitløksaus) og pitabrød. Ooh, gjett om jeg stinker hvitløk i dag! Det beste jeg har spist på lenge! I forigår hadde vi ferdigmat - indisk potetbasert rett med ris til. Søndag spiste vi ute - pizzabuffet. Lørdag hadde vi frityrstekt ost med ovnsstekte potetbåter. Ikke det sunneste man kan spise. Men vårt matprosjekt (lage mat fra alle land i verden) gir oss av og til usunn mat Men godt var det! Fredag hadde vi lasagne med tomatfløtesaus m/purre og cottage cheese mellom lagene. Torsdag hadde vi en slags nachos (litt sunnere enn vanlig kanskje), med pitachips, sorte bønner, løk, brokkoli, salsa og revet ost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. august 2009 #1919 Del Skrevet 17. august 2009 Innom for å få litt inspirasjon. Dagens middag her i huset blir blomkålgrateng. Har ikke oppskriften foran meg, er tatt fra en vegetarkokebok jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frosk Skrevet 22. august 2009 #1920 Del Skrevet 22. august 2009 Gryterett med sjalottløk, gulrøtter, brokkoli og "grytbitar" fra Hälsans Kök - i sausen (basert på vanlig brun saus) er det blant annet timian, creme fraiche og en skvett solbærsaft. Potetmos til. Høstmat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå