Gå til innhold

Multifunksjonelle hårprodukter?


Mint

Anbefalte innlegg

Mitt hår er langt, nordisk, fint, flatt, bløtt, stripet og tørt/slitt i tuppene. Jeg vil ha shampoo/balsam/kur som:

* Rengjør håret skikkelig (trener hver dag, blir svett og skitten)

*Gir volum til mitt fine, bløte og flate hår

* Hindrer messingtoner i mitt stripede, askeblonde hår (lilla shampoo)

* Gir fuktighet til håret og pleier de slitte hårtuppene mine uten å tynge det ned (håret blir fort fett i hodebunnen)

Så hvilke hårprodukter skal jeg velge? Kan noen sette opp et lite "hårprogram" for meg? :) Det er jo ikke mulig, så vidt jeg vet, å finne et produkt som gjør alt dette på en gang, og da er jeg litt i tvil hvordan dette gjøres. Trenger råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Du er vanskelig....;)

Shampoer som renser godt, har lett for å tørke ut, det samme har sånne fargeshampoer. Og volum og fuktighet virker å være gjensidig utelukkende.

Frisøren min anbefalte meg volumshampo og balsam fra den nye serien til Sebastian, den som heter Evokativ. Disse skulle visstnok ikke tørke ut håret, heller. Jeg fikk lukte på dem, og de luktet friskt og diskret.

Ellers bør du kanskje satse på en kur til stripene. Selv har jeg god erfaring med Redken Color Extend Injection i fargen Platinum. Den gir samtidig masse fuktighet til håret.

I hvertfall litt "multi-purpose". ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet jeg er vanskelig :)

Takk for gode tips. Redken Color Extend Injection skal absolutt prøves!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...