Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

In Someone Elses Shoes, av Jojo Moyes 

p e r f e k t bok mtp det jeg så etter: lettlest, men fengende, godt utvikla karakterer. Synes det er veldig enten eller med Moyes bøker. Enkelte av dem(The last letter to Your Lover, f.eks) , var så elendig at jeg gav den opp. Sprøtt,at en forfatter kan skrive så variabelt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg kjøpte denne på Mammutsalget på Ark må nylig, ikke startet på den ennå. Jeg gleder meg 📚

Endret av Gladikaffe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte denne på Mammutsalget på Ark må nylig, ikke startet på den ennå. Jeg gleder meg 📚

image.jpg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auri skrev (6 timer siden):

Er på vei gjennom Wheel of Time igjen, akkurat nå på bok 2/14: The Great Hunt

Hvis du vil ha det ekstra moro, anbefaler jeg å følge med på en podcast samtidig med at du leser, jeg liker "The Wheel of Time Spoilers Podcast" (det går greit siden du har lest før), også kalt WoTSpoilers, med tilhørende SpoilerCon i Portland, Oregon (var med det ene året de hadde det virtuelt)

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (21 timer siden):

Hvis du vil ha det ekstra moro, anbefaler jeg å følge med på en podcast samtidig med at du leser, jeg liker "The Wheel of Time Spoilers Podcast" (det går greit siden du har lest før), også kalt WoTSpoilers, med tilhørende SpoilerCon i Portland, Oregon (var med det ene året de hadde det virtuelt)

Jeg greier ikke podcaster dessverre 😅 Jeg har lest hele serien hvertfall seks ganger så langt, og var dypt inne i online fandomen for noen år siden :) Jeg er skikkelig WOT-nerd 😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Akkurat ferdig med "Men tankene mine får du aldri.." av Sverre Asmervik. Begynt på "Hvis helvete var is" av Bernard Minier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Zimzallabim skrev (På 3.3.2023 den 23.25):

Akkurat ferdig med "Men tankene mine får du aldri.." av Sverre Asmervik. Begynt på "Hvis helvete var is" av Bernard Minier

Den likte jeg 😊

Prøver meg på Arv og miljø av Vigdis Hjort, men den fenger ikke helt enda. Håper den tar seg opp.

Anonymkode: 4907e...378

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Den likte jeg 😊

Prøver meg på Arv og miljø av Vigdis Hjort, men den fenger ikke helt enda. Håper den tar seg opp.

Anonymkode: 4907e...378

Har du lest de andre etter denne? Av Bernard Minier? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...