Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Boetica skrev (På 15.10.2022 den 12.01):

Denne likte jeg så godt! Hva syns du om den?

Sånn medium den klarte ikke helt å dra meg inn i fortellingen☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Halvveis i forberedelse til ny Mistborn-bok som kommer i November, så jeg er nå på Alloy of Law (Brandon Sanderson).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Reunion, Guillaume Musso. Thriller/krim -isj. Har lest flere bøker av ham før og har alltid likt dem, så gøy med en bok til fra denne forfatteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auri skrev (På 24.10.2022 den 14.03):

Halvveis i forberedelse til ny Mistborn-bok som kommer i November, så jeg er nå på Alloy of Law (Brandon Sanderson).

Jeg synes serien tapte seg litt etter de tre første bøkene. Selv om Alloy of law er også bra.  Hva synes du? 

Jeg er nylig ferdig med the push av Ashley Audrein. Har nå starta på Kritisk Tenkning av Vibeke Riiser-Larsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruR skrev (1 time siden):

Jeg synes serien tapte seg litt etter de tre første bøkene. Selv om Alloy of law er også bra.  Hva synes du? 

Jeg er nylig ferdig med the push av Ashley Audrein. Har nå starta på Kritisk Tenkning av Vibeke Riiser-Larsen. 

Dette er vel fjerde eller femte gang jeg leser de 😅

De er annerledes, ja. Jeg synes ikke de går ann å sammenligne direkte, selv om det er samme serie. Jeg greier ikke sammenligne Mistborn med Stormlight archive og si hvem som er best heller. Det er generelt noe jeg er skikkelig dårlig på 😆

Lost Metal kommer til å ha mye å si for hvordan helhetsinntrykket av Era 2 blir!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...