Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 26.9.2020 den 22.42, AnonymBruker skrev:

E6473CB8-C4C7-4B7A-8828-65E28DC8C5B3.jpeg

Anonymkode: 4dcde...97f

En av mine favoritter!

Anonymkode: 60a1a...bbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hyacinth skrev:

Er det noen som har begynt på eller lest ferdig Morgenstjernen av Knausgård? Inntrykk?

Jeg har lest den :jepp: Likte den stort sett veldig godt, det er mange historier som delvis veves sammen etterhvert. Fikk ofte følelsen av at den var skrevet som et filmmanus, så regner nesten med at vi snart hører at det blir en film. Et par partier synes jeg ble vel tunge, de dro litt ned for helhetsinntrykket for min del, men kanskje andre får mer ut av de enn meg. Anbefaler den absolutt :jepp:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rumle skrev:

Jeg har lest den :jepp: Likte den stort sett veldig godt, det er mange historier som delvis veves sammen etterhvert. Fikk ofte følelsen av at den var skrevet som et filmmanus, så regner nesten med at vi snart hører at det blir en film. Et par partier synes jeg ble vel tunge, de dro litt ned for helhetsinntrykket for min del, men kanskje andre får mer ut av de enn meg. Anbefaler den absolutt :jepp:

Takk!! Er ikke så ofte jeg spanderer nye innbundne bøker, men denne tror jeg må  i hus. Spennende 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jomsviking - Vinland, skrevet av Bjørn Andreas Bull-Hansen. 

Bok nr. 2 i serien jomsviking. Bra så langt, men mye navn å holde styr på. Skal være rimelig korrekt historisk sett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, mia83 skrev:

Hvordan var den? 

Den var fin (nesten ferdig med den). Har du lest noe av ham før? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straks ferdig med Nesbøs"Kongeriket". Veldig varierende kritikker av denne boka. Jeg liker den imidlertid VELDIG GODT! Bygdekrim med en fin balanse mellom spenning, drama, litt kjærlighet, noen alvorligere tema, og fine innslag av humor spredt rundt om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.10.2020 den 15.52, Rumle skrev:

Tingenes tilstand av Sandra Lillebø

Hva synes? Har lest utdrag her og der. Lurer på om hun skriver litt komplisert? Har mye fremmedord? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Sally-Go-Round skrev:

Hva synes? Har lest utdrag her og der. Lurer på om hun skriver litt komplisert? Har mye fremmedord? 

Jeg likte den ganske godt, vil ikke si at hun bruker et spesielt komplisert språk, men komplisert rent emosjonelt sett er den jo absolutt.

 

 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rumle skrev:

Jeg likte den ganske godt, vil ikke si at hun bruker et spesielt komplisert språk, men komplisert rent emosjonelt sett er den jo absolutt.

Aha, okei. Da skal jeg prøve meg på boka 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Sally-Go-Round skrev:

Aha, okei. Da skal jeg prøve meg på boka 🙂

Gjør det, håper du liker den :jepp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2020 den 15.13, Rumle skrev:

Er akkurat ferdig med Vi er fem av Matias Faldbakken. Lenge siden jeg har ledd så godt av en bok :ler: Og akkurat begynt på Morgenstjernen av Karl Ove Knausgård

Vi er fem er en nydelig bok. Men snusken da😢

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kågebruker skrev:

Vi er fem er en nydelig bok. Men snusken da😢

Ja, herregud! :grine: Men, utenom det, for en historie! 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...