Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 11.6.2020 den 8.28, mia83 skrev:

Den trettende fortellingen av Diane Setterfield 

Var de tolv første bra?

Anonymkode: 46505...03b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, miaw skrev:

Før plogen din over de dødes knokler - Olga tokarczuk

Hva synes du om den? Leste om den når hun vant Nobels prisen, men ikke lest den selv enda..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

7 minutter siden, sirenas skrev:

Hva synes du om den? Leste om den når hun vant Nobels prisen, men ikke lest den selv enda..

 

Jeg liker den godt, den er morsom og hovedkarakteren er fascinerende. Men angrer litt på at jeg kjøpte den norske utgaven, tror den funker bedre på engelsk. Min favorittbok fra Tokarczuk er forøvrig "flights", den er helt fantastisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.8.2020 den 16.36, Rumle skrev:

Summer av Ali Smith :hoppe:

Allerede fått tak i??! Må visst skynde meg å bestille! Hvordan er den sammenlignet med de andre i serien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Sally-Go-Round skrev:

Allerede fått tak i??! Må visst skynde meg å bestille! Hvordan er den sammenlignet med de andre i serien?

Jeg ble biiiittelitt skuffet, mest fordi den fenget meg aldri slik som de andre, men det kan kan jo ha vært et dårlig tidspunkt for meg å lese? :vetikke: Sånn er det jo bare av og til ..  Ser at "alle" andre elsker den ser det ut som :ler: så det er nok bare meg! 😊

Må legge til at jeg tror det beste hadde vært å lese alle fire uavbrutt, så kanskje jeg skal gjøre det etter hvert. De henger nok mer sammen enn jeg først fikk inntrykk av :Nikke:

Hva leser du nå? :)

 

 

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rumle skrev:

Jeg ble biiiittelitt skuffet, mest fordi den fenget meg aldri slik som de andre, men det kan kan jo ha vært et dårlig tidspunkt for meg å lese? :vetikke: Sånn er det jo bare av og til ..  Ser at "alle" andre elsker den ser det ut som :ler: så det er nok bare meg! 😊

Må legge til at jeg tror det beste hadde vært å lese alle fire uavbrutt, så kanskje jeg skal gjøre det etter hvert. De henger nok mer sammen enn jeg først fikk inntrykk av :Nikke:

Hva leser du nå? :)

 

 

Altså jeg elsket Autumn, så har ingen forventninger om at den overgår den. Regner med den er fornøyelig nok 😊

Akkurat nå Rachel Cusk sin Transitt. Ikke helt overbevisst 🤷🏼‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Sally-Go-Round skrev:

Altså jeg elsket Autumn, så har ingen forventninger om at den overgår den. Regner med den er fornøyelig nok 😊

Akkurat nå Rachel Cusk sin Transitt. Ikke helt overbevisst 🤷🏼‍♀️

Autumn var fantastisk! 

Jeg likte Transitt. Men, den/de var spesielle, føles nesten som en drøm i etterkant? Men, jeg likte å være i den. Om det gir noe mening? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rumle skrev:

Autumn var fantastisk! 

Jeg likte Transitt. Men, den/de var spesielle, føles nesten som en drøm i etterkant? Men, jeg likte å være i den. Om det gir noe mening? 😊

Joda, det gir mening! Det er jo et pluss, at det er lett å leve seg inn i boka 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...