Anna Maria Skrevet 4. oktober 2017 #9241 Del Skrevet 4. oktober 2017 10 timer siden, Lyskula skrev: Ja, det er den Har kommet cirka halvveis og kan trygt si meg enig med deg! Har du lest flere bøker av John Hart? Har en stor bunke med bøker av han liggende klare til lesing, for jeg ble så begeistret så jeg samlet opp på en brukthandel. Har bare lest to bøker. Husker ikke hvilken annen jeg har lest akkurat nå, men når du skriver så bra i en slik bok må simpelthen de andre bøkene være gode. Tenkte jeg skulle begynne med den første boken og ta det derfra. Ved elven har jo fått strålende kritikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uhumskheter Skrevet 4. oktober 2017 #9242 Del Skrevet 4. oktober 2017 Girl interrupted. Leser opp igjen alle bøkene mine, samt de uleste i hylla for å finne ut hvilke som kan doneres. Har alt for mange bøker og begynner å føle meg klaustrofobisk hjemme, noe som jo ikke er helt ideelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellam Skrevet 4. oktober 2017 #9243 Del Skrevet 4. oktober 2017 (endret) Älskade terrorist av Anna Sundberg og Jesper Huor. En gripende og sann historie. Endret 4. oktober 2017 av Ellam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 4. oktober 2017 #9244 Del Skrevet 4. oktober 2017 Leser "Øya"av Victoria Hislop for andre gang! En av de vakreste og vemodigste historier jeg har lest. Noen år siden sist,men noen bøker kan leses to ganger altså. Akkurat ferdig med "Entusiasme og Raseri"av Ari Behn. Liker ham også,men ble ingen favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 9. oktober 2017 #9245 Del Skrevet 9. oktober 2017 Leah Fleming; Jenta under oliventreet. Jeg begynte på den for 1 måned siden men syns den var litt tung så jeg leste et par andre bøker istedenfor og gikk på denne igjen i helga. Blir litt mye detaljert om det samme i 100 vis av sider så jeg er nok litt skuffa siden jeg ikke er så opptatt av røde kors arbeid i forbindelse med krigen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #9246 Del Skrevet 9. oktober 2017 Denial of Death av Ernest Becker Evil Under the Sun av Agatha Christie Anonymkode: 49927...fae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Walkingdead Skrevet 9. oktober 2017 #9247 Del Skrevet 9. oktober 2017 Maggie Nelson - Argonautene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
watermeloon Skrevet 10. oktober 2017 #9248 Del Skrevet 10. oktober 2017 Sylvia Day - i ett med deg Blir krimbok neste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Librarian Skrevet 11. oktober 2017 #9249 Del Skrevet 11. oktober 2017 Byens spor - Lars Saabye Christensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 11. oktober 2017 #9250 Del Skrevet 11. oktober 2017 Domonic O'Brien - Lær å huske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #9251 Del Skrevet 12. oktober 2017 Opprinnelsen - Dan Brown Anonymkode: 23c64...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totes_mc Skrevet 13. oktober 2017 #9252 Del Skrevet 13. oktober 2017 Middlemarch - George Eliot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 13. oktober 2017 #9253 Del Skrevet 13. oktober 2017 Jeg vet hvor du bor av Unni Lindell. Akkurat lest Hviskeren av Karin Fossum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Missy♥ Skrevet 13. oktober 2017 #9254 Del Skrevet 13. oktober 2017 "To søstre" av Åsne Seierstad. Bra story, og en viktig fortelling, men utrolig lite inspirerende skrevet og vanvittig rotete med alle navnene å holde styr på. Basert på en sann historie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JHF Skrevet 17. oktober 2017 #9255 Del Skrevet 17. oktober 2017 Lasaruseffekten - Tom Egeland. Har gledet meg til boken og foreløpig skuffer den ikke, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
watermeloon Skrevet 18. oktober 2017 #9256 Del Skrevet 18. oktober 2017 Myriam H. Bjerkli - Lille Linerle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Walkingdead Skrevet 18. oktober 2017 #9257 Del Skrevet 18. oktober 2017 Rachel Cusk - Outline. Holy shit for en bok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C.Tramell Skrevet 18. oktober 2017 #9258 Del Skrevet 18. oktober 2017 En beretning om blindhet av José Saramago. Den er til tider så ubehagelig at jeg må legge den fra meg, men jeg er bare nødt til å finne ut hvordan det går til slutt, så jeg tvinger meg videre i sakte fart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olava Skrevet 18. oktober 2017 #9259 Del Skrevet 18. oktober 2017 Menneske og maktene av Olav Duun. Men hører den på lydbok, noe som er uvant for meg. Er pensum til studie, og velger lydbok for å spare tid. Tower of Dawn av Sarah J. Maas. Denne leser jeg de få gangene jeg får tid. Burde egentlig bare spare den til etter eksamen, men jeg er halvveis, og den er så spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. oktober 2017 #9260 Del Skrevet 21. oktober 2017 Unni Lindell - Jeg vet hvor du bor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå