Angeleye Skrevet 18. oktober 2016 #8721 Del Skrevet 18. oktober 2016 Hvetekornet av Ngugi wa Thiong'o. Spennende lesning om noe eg kan lite om! (Kolonitiden i Kenya). Anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 19. oktober 2016 #8722 Del Skrevet 19. oktober 2016 Nå leser jeg Helenas hemmelighet av Lucinda Riley, hun skuffer ikke hun... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 19. oktober 2016 #8723 Del Skrevet 19. oktober 2016 Jeg leser "Min kamp 1" av Knausgård. Jeg liker det, og det får meg til å tenke over hva en slik utlevering av seg selv og sine omgivelser gjør med samfunnet. Det har jo vært mye debatt rundt det. Men det han skriver får mer innvirkning på meg, eller, i alle fall annerledes innvirkning siden jeg stadig kommer på at "hei, dette er jo ikke bare fiksjon, men det er helt EKTE mennesker". Det virker på en annen måte på grunn av det, til tross for at jeg jo vet at det er mye sannhet i det meste av fiksjon, men bare den forskjellen at han rett og slett sier at "dette er meg", det virker inn på meg. Hvis noen her kunne tenke seg å være med i en lesesirkel så kan dere jo kikke innom her og se om det er noe for dere: http://forum.kvinneguiden.no/topic/1034243-book-lovers-never-go-to-bed-alone-lesesirkel/?page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. oktober 2016 #8724 Del Skrevet 21. oktober 2016 Burial Rites av Hannah Kent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 21. oktober 2016 #8725 Del Skrevet 21. oktober 2016 Jag är omgiven av idioter -av Tomas Erikson http://www.omgivenavidioter.se/ Barfotadrottningen - av Ildefons Falcones. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 22. oktober 2016 #8726 Del Skrevet 22. oktober 2016 Jeg ble ferdig med To søstre av Åsne Seierstad for noen timer siden. Det har vært veldig lenge siden jeg har vært så oppslukt i en bok som jeg var med denne. Boken setter aktuelle saker i annet perspektiv, og er absolutt til å anbefale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berentsens Skrevet 23. oktober 2016 #8727 Del Skrevet 23. oktober 2016 Dødsskipet av Yrsa Sigurdardóttir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 27. oktober 2016 #8728 Del Skrevet 27. oktober 2016 Leser Et hav av minner, Alyson Richman, liker den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stiigen Skrevet 27. oktober 2016 #8729 Del Skrevet 27. oktober 2016 Jeg leser stor sett bare fakta bøker/doku-bøker/selfhelp etc. Akkurat nå leser jeg 2 bøker som burde være en del av pensum i skoleverket. "Bad science" av Ben Goldacre og "what on earth happened" av Christoffer lloyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 2. november 2016 #8730 Del Skrevet 2. november 2016 Nå leser jeg, Brevet til Stella, Iona Grey, er så koselig så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 2. november 2016 #8731 Del Skrevet 2. november 2016 "The Witches" av Stacy Schiff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 3. november 2016 #8732 Del Skrevet 3. november 2016 Om våren, av Knausgård. Jeg elsker Knausgård Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet 3. november 2016 #8733 Del Skrevet 3. november 2016 Er ca. halvveis i "Alfabethuset" av Jussi Adler-Olsen. Boken er spennende og godt skrevet, men en nokså kompleks historie, og en del uvante ord gjør at det går sakte fremover. Ikke en bok jeg kan lese sånn i halvsøvne på sengekanten for å si det sånn, her gjelder det å ha tunga rett i munnen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 3. november 2016 #8734 Del Skrevet 3. november 2016 "Frekvens" av Penny Peirce. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 3. november 2016 #8735 Del Skrevet 3. november 2016 "Atonement" av Ian McKellen ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mihva Skrevet 4. november 2016 #8736 Del Skrevet 4. november 2016 "Ull - gamle teknikker på nye måter". Skal lære meg noen gamle håndarbeidsteknikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fro Skrevet 4. november 2016 #8737 Del Skrevet 4. november 2016 Winter's Heart av Robert Jordan. Bok 9 i The Wheel of Time-serien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angeleye Skrevet 4. november 2016 #8738 Del Skrevet 4. november 2016 Kim Leine - De søvnløse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agathe Skrevet 4. november 2016 #8739 Del Skrevet 4. november 2016 The black book av Ian Rankin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 4. november 2016 #8740 Del Skrevet 4. november 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå