Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

The Golem and the Jinni som jeg simpelthen elsket! En virkelig positiv overraskelse og en fantastisk historie om to mytiske skapninger satt til New York ved forrige århundreskifte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå leser jeg bok nr 15 av Rosendal. Jeg leser bokserier fra 18-1900 tallet for det meste, men også litt bøker som Calendar Girl osv. :) Nå venter jeg på siste bok i bokserien til Calendar girl 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Light Between Oceans av L.M. Stedman. Jeg syns denne var dårlig skrevet og tidvis veldig kjedelig, men den er filmatisert med Michael Fassbender i hovedrollen og har Norgespremiere i januar, så noen mener åpenbart at dette er en god historie. 

Har også lest Alle utlendinger har lukka gardiner som var en kjapp og morsom liten bok. Lånte den som e-bok fra Deichman. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp ferdig med Hanne Kristin Rohde sin bok Gudmoren. Var bra.

Og nå har jeg kastet meg over den siste boka fra Lars Kapler, Kaninjegeren. Den er kjempebra! Jeg lå seriøst å leste til klokka 3 i natt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker når bøker er billig på Amazon (til Kindle-appen) og jeg liker enda bedre når jeg får lange bøker til under 20 kroner. Det fikk jeg for en stund siden med denne serien (eller de tre første ihvertfall). The Safanarion Order handler om en gutt på jorden som opplever at nesten hele familien hans blir tatt av dage av noen mystiske personer. Samtidig blir han ført til et annet univers der han (som så ofte i sånne serier), får vite at han er eneste overlevende etter en av kongefamiliene og at han er den eneste som kan redde planeten fra noen monstre som kommer fra et annet univers igjen. Det er likevel en spennende serie som jeg kan anbefale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, FrøkenMånestråle skrev:

Løgnen av C.L. Taylor 😊

Er den bra? Ble akkurat ferdig med The Missing. 

 

Akkurat nå leser jeg Bak Lukkede Dører av B.A. Paris - Guri så spennende! Og jeg kjenner at den river i følelser i meg! Jeg blir så sint! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...