MarianneE Skrevet 15. juli 2016 #8581 Del Skrevet 15. juli 2016 For et par timer siden gjorde jeg meg ferdig med Piken På Toget. En helt utrolig bok. En skikkelig pageturner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 17. juli 2016 #8582 Del Skrevet 17. juli 2016 The one plus one - Jojo Moyes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 17. juli 2016 #8583 Del Skrevet 17. juli 2016 Snømannen av Jo Nesbø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 17. juli 2016 #8584 Del Skrevet 17. juli 2016 Chasm City av Alastair Reynolds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MO.. Skrevet 17. juli 2016 #8585 Del Skrevet 17. juli 2016 Sørgekåpen-Unni Lindell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 19. juli 2016 #8586 Del Skrevet 19. juli 2016 før og i ferien leste jeg For god til å være sann, Marian Keyes Villa Magdalena, Santa Montefiore Den engelske piken, Katherine Webb Brevet av Kathryn Huges Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 19. juli 2016 #8587 Del Skrevet 19. juli 2016 Sjarmen med tarmen av Giulia Enders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 #8588 Del Skrevet 19. juli 2016 Marcus Aurelius' "dagboksnotater". Anonymkode: 49927...fae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 19. juli 2016 #8589 Del Skrevet 19. juli 2016 Lucinda Riley - Engletreet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 25. juli 2016 #8590 Del Skrevet 25. juli 2016 Jeg leser Svøm med dem som drukner av Lars Mytting og Hjertet er en ensom jeger av Carson McCullers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 25. juli 2016 #8591 Del Skrevet 25. juli 2016 Dead until dark av Charlaine Harris. Akkurat ferdig med Percy Jackson and the titan's curse. Jeg føler meg skikkelig bakpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet 25. juli 2016 #8592 Del Skrevet 25. juli 2016 Den 7.7.2016 at 21.49, Nutz skrev: Jeg tenkte det samme da jeg leste en annen bok av han, Karma, men jeg ble fort vant til skrivestilen og fullførte hele boken på 2 intensive dager haha. Spennende lesning! Samme her, de siste 100 sidene fløy unna, haha! Jeg kommer nok til å plukke opp de andre bøkene i Ole Vik-serien etter hvert , ja! Nå har jeg kommet ca. 150 sider inn i "Monstermenneske" av Kjersti Annesdatter Skomsvold. Tja, hva skal man si, forvirrende, og selv om jeg kan kjenne meg igjen i noen situasjoner/tanker hun gjør seg, så synes jeg den for det meste er kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 26. juli 2016 #8593 Del Skrevet 26. juli 2016 akkurat ferdig med Jordmoren fra Hope River, Patricia Harmann, koselig men litt vel detaljert om fødsler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 27. juli 2016 #8594 Del Skrevet 27. juli 2016 Den 7/25/2016 at 23.59, Miss_Sunshine* skrev: Samme her, de siste 100 sidene fløy unna, haha! Jeg kommer nok til å plukke opp de andre bøkene i Ole Vik-serien etter hvert , ja! Nå har jeg kommet ca. 150 sider inn i "Monstermenneske" av Kjersti Annesdatter Skomsvold. Tja, hva skal man si, forvirrende, og selv om jeg kan kjenne meg igjen i noen situasjoner/tanker hun gjør seg, så synes jeg den for det meste er kjedelig. Haha bare legg den fra deg, den tar seg ikke opp. Boken handler om absolutt ingenting og den er kjempelang. Jeg ble skikkelig skuffet for "jo fortere jeg går...", altså boken hun skriver om at hun skriver i monstermenneske, er favorittboken min. Hadde skyhøye forventninger til monstermenneske etter å ha skrevet den, men da jeg var ferdig følte jeg hele boken var bortkastet tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 27. juli 2016 #8595 Del Skrevet 27. juli 2016 Sahara av Clive Cussler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinamor Skrevet 28. juli 2016 #8596 Del Skrevet 28. juli 2016 Stoner av John Williams, Percy Jackson Lyntyven av Rick Riordan, Alt inkludert av Marit Eikemo - ja, jeg leser flere samtidig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 28. juli 2016 #8597 Del Skrevet 28. juli 2016 Den 30.5.2016 at 18.08, Sylphrena skrev: Akkurat begynt på Shadows of Self av Brandon Sanderson. Spennende saker Den 9.6.2016 at 12.47, sofie777 skrev: Brandon Sanderson: Shadows of Self. På tide å komme seg videre i Mistborn-bøkene. Har lest de tre Wax&Wayne bøkene i sommer, og ble skikkelig skuffet da jeg oppdaget at den siste ikke var kommet... Det er litt av "problemet" med Sanderson som jeg ser det, han har så stor produksjon at jeg alltid forventer at det finnes en bok til. Har Elantris på kindlen, har dere lest den? Må holde meg opptatt mens jeg venter på at hans kal komme videre med Stormlight Archive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utenegenart Skrevet 28. juli 2016 #8598 Del Skrevet 28. juli 2016 Har akkurat fullført Jim Butchers Codex Alera (serie på seks bøker). Som fantasy går er de underholdende, actionfylte og akkurat passe langt unna de største klisjeene innen sjangeren. De to/tre første er også langt mer engasjerende enn de tre siste som bærer litt preg av å være pliktløp. Bøkene skifter også brått retning når det kommer til antagonisten i historien ca midtveis, og føles dermed litt ute av takt med seg selv, nærmest. Alt i alt, ikke noe en må lese, men Butcher er en solid forfatter og absolutt verdt å sette seg inn i når man har fullført mer grunnleggende deler av fantasy-allmenndannelsen som The Neverending Story, The Wheel of Time og ASOIF. ... Så akkurat nå leser jeg teknisk sett ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #8599 Del Skrevet 29. juli 2016 Hører på Barnepiken av Kathryn Stockett på lydbok. Skulle gjerne lest den, men har begynt å høre på lydbøker på jobb i stedet for musikk. Flott bok, det eneste er at jeg blir helt GAL av den dårlige oversettelsen. Flere steder er den ikke grammatisk korrekt en gang. Dårlige oversettelser er irriterende, men dårlig norsk er enda verre. Jeg leser vanligvis bøkene på engelsk hvis det er orginalspråket, men det er nå denne som ligger ute på Storytel. Anonymkode: 5d0d9...4a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 29. juli 2016 #8600 Del Skrevet 29. juli 2016 11 timer siden, Bokdamen skrev: Har lest de tre Wax&Wayne bøkene i sommer, og ble skikkelig skuffet da jeg oppdaget at den siste ikke var kommet... Det er litt av "problemet" med Sanderson som jeg ser det, han har så stor produksjon at jeg alltid forventer at det finnes en bok til. Har Elantris på kindlen, har dere lest den? Må holde meg opptatt mens jeg venter på at hans kal komme videre med Stormlight Archive Elantris var den første boken av BS jeg leste da jeg hørte at han skulle ta over Wheel of Time fra avdøde Robert Jordan. Det er en av de beste fantasy-bøkene jeg noen gang har lest og må nok lese den igjen snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå