Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

anetted

Anbefalte innlegg

Gjest Fjotteri
23 timer siden, Rainstorm skrev:

Jeg leser "Våren" av Sigrid Undset. Har akkurat begynt og er litt spent, for jeg har aldri lest noe av henne før. Er det noen andre som har lest samme, eller annet av henne? 

Jeg var i min ungdom Sigrid Undset-fan til min hals. Og med ung mener jeg ungdomsskolen :P

Jeg ELSKET Jenny og skrev oppgaver om boken et par ganger. Og liker man henne liker man og Amalie Skram og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leser Øya av Victoria Hislop, Nemesis av Agatha Christie og Hotel New Hampsire av John Irving.

Leser ikke så mange bøker i året, men klarer aldri å begrense meg når jeg begynner :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Edain

Akkurat begynt å lese "bryllupsgaven". Har måttet legge den fra meg flere ganger, nokså fæl, men også viktig bok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
5 timer siden, Fjotteri skrev:

Jeg var i min ungdom Sigrid Undset-fan til min hals. Og med ung mener jeg ungdomsskolen :P

Jeg ELSKET Jenny og skrev oppgaver om boken et par ganger. Og liker man henne liker man og Amalie Skram og. 

Weee! Jeg har blitt skikkelig Sigrid Undset-fan jeg også! Ikke "til min hals" enda, men det kommer seg, og jeg har kun lest en halv bok. Blir litt flau over at du ble ferdig med henne på ungdomsskulen og jeg er voksen før jeg en gang oppdager henne. Betyr det at min hjerne er som din var på ungdomsskolen? :( Oj. JAJA, hvis det betyr at jeg blir som deg om 20 år så får det være greit! Skal låne Jenny neste uke! :biggrin: #crush #jajeglestehvaduogkisskissskrevidenandretråden :rodme:;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjotteri
5 timer siden, Rainstorm skrev:

Weee! Jeg har blitt skikkelig Sigrid Undset-fan jeg også! Ikke "til min hals" enda, men det kommer seg, og jeg har kun lest en halv bok. Blir litt flau over at du ble ferdig med henne på ungdomsskulen og jeg er voksen før jeg en gang oppdager henne. Betyr det at min hjerne er som din var på ungdomsskolen? :( Oj. JAJA, hvis det betyr at jeg blir som deg om 20 år så får det være greit! Skal låne Jenny neste uke! :biggrin: #crush #jajeglestehvaduogkisskissskrevidenandretråden :rodme:;) 

Jeg var veldig intellektuelt pretensiøs på ungdomsskolen. Digget filmatiseringen av Et dukkehjem :ler:

Men fear not, nå leser jeg kun "De tre bukkene bruse på badeland".  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Fjotteri skrev:

Jeg var veldig intellektuelt pretensiøs på ungdomsskolen. Digget filmatiseringen av Et dukkehjem :ler:

Men fear not, nå leser jeg kun "De tre bukkene bruse på badeland".  

De tre bukkene bruse på badeland er faktisk hysterisk morsom! Fniste meg igjennom den de utallige gangene jeg leste den til datteren min da hun var yngre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fjotteri
31 minutter siden, skruf skrev:

De tre bukkene bruse på badeland er faktisk hysterisk morsom! Fniste meg igjennom den de utallige gangene jeg leste den til datteren min da hun var yngre :) 

Jeg vet! Fantastiske illustrasjoner og kommentarer. Kjøpe familiebillett for vaffelpengene, glemmer badetøy, hasta la vista baby 😍👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Fjotteri skrev:

Jeg vet! Fantastiske illustrasjoner og kommentarer. Kjøpe familiebillett for vaffelpengene, glemmer badetøy, hasta la vista baby 😍👏

For ikke å snakke om trollet i vannsklia! Den ler jeg så godt av! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele livet mitt, helt til et par år siden, hatet jeg å lese. Hver gang noen så mye som nevnte bøker himlet jeg med øynene og begynte å snakke hvor kjedelig bøker var i forhold til f.eks. filmer.

Også begynte jeg å lese Sagaen om Isfolket, og da fikk pipa en annen låt. :fnise:

Akkurat nå leser jeg bok nr. 20, "Ravnens Vinger". Kjenner at de første bøkene var absolutt best, og at det sakte men sikkert har blitt litt mer kjedeligere bok for bok. Men jeg er så innvolvert i karakterene og selve historien at jeg fortsette å lese. Håper serien tar seg opp igjen snart, selv om jeg har hørt at den ikke gjør det dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp startet med "Innsirkling" av Carl Frode Tiller. Uvant å lese på nynorsk merker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig tilbake til litt skjønnlitteratur etter eksamenstid, fortsetter der jeg glapp med A Somg of Ice and Fire - del to av A Storm of Swords, Blood and Gold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vokser et tre i Brooklyn av Betty Smith. Har akkurat begynt, så tenker ingenting om den foreløpig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vokser et tre i Brooklyn, Betty Smith, men det går ikke så fort fremover, for meg så ble den litt "tung" så jeg må nok gå over til mer action litteratur fremover 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...