Gjest Nikee Skrevet 3. august 2015 #8021 Del Skrevet 3. august 2015 Jesusmysteriene av Timothy Freke og Peter Gandy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 4. august 2015 #8022 Del Skrevet 4. august 2015 Klarer ikke helt å begeistre meg for The Physics of Superheroes, så den er midlertidig byttet ut med "This Idea Must Die - Scientific Theories That Are Blocking Progress". Boka er en samling små essays skrevet av en rekke vitenskapsfolk over vitenskapelige idéer og teorier som er utdatert og bør vrakes for at man skal kunne komme seg videre i vitenskapelig øyesmed. Essayene berører mange vitenskapelige felt som f.eks. kvantefysikk, astrofysikk, økologi, psykologi, sosiologi, lingvistikk, religion, filosofi, evolusjonsbiologi, kunst, teknologi, medisin jus, osv. Det kjekke er at essayene er skrevet for hvermannsen. Og selv med en rudimentær forståelse/kjennskap av de enkelte emnene, velger jeg å tro at de fleste evner å holde tritt med tankegangen til forfatteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 5. august 2015 #8023 Del Skrevet 5. august 2015 An Uncommon Woman: The Life of Princess Vicky: The Empress Frederick av Hannah Pakula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berserk Skrevet 6. august 2015 #8024 Del Skrevet 6. august 2015 (endret) . Endret 17. september 2019 av Berserk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petalouda Skrevet 7. august 2015 #8025 Del Skrevet 7. august 2015 La peregrina av Cecilia Samartin - planen er å bli ferdig med den og Los peregrinos sånn at jeg kan gå løs på Ektemannens hemmelighet av Lucinda Riley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yellowrose Skrevet 7. august 2015 #8026 Del Skrevet 7. august 2015 "Alle sjelers natt" av Deborah Harkness Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 9. august 2015 #8027 Del Skrevet 9. august 2015 Holmås & Holmås - Skriket, liket, Svartediket Bergensk krim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 9. august 2015 #8028 Del Skrevet 9. august 2015 Norsk sokkel av Heidi Linde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosamuffins Skrevet 9. august 2015 #8029 Del Skrevet 9. august 2015 Salvadorena av Cecilia Samartin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 11. august 2015 #8030 Del Skrevet 11. august 2015 Årets påskekrim (samling av noveller) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agathe Skrevet 12. august 2015 #8031 Del Skrevet 12. august 2015 Leser "Elizabeth is missing" av Emma Healey. Liker den veldig godt så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adara Skrevet 12. august 2015 #8032 Del Skrevet 12. august 2015 Begynte på the game idag, har bare lest 22 sider, men dette ser svært lovende ut! :0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 13. august 2015 #8033 Del Skrevet 13. august 2015 The Witcher. Det er en serie bøker om hovedpersonen i spillene "The Witcher", Geralt av Rivia. Jeg begynte med "The Last Wish", og har fortsatt med "Sword of Destiny". Og hvis man har sans for fortellinger om overnaturlige vesener og spesielle vrier, så kan jeg trygt anbefale dem. Det er mye humor i dem, men også mye alvor. Litterært er det utrolig lekent. De som er kjent med spillene vil ha mye moro med heksen Yennefer av Vengerberg og skalden og skjørtejegeren Dandelion, blant andre. Og hvis det er noen som lurer på hvorfor Geralt av Rivia kalles "Slakteren fra Blaviken", så fins svaret her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 16. august 2015 #8034 Del Skrevet 16. august 2015 Jeg holder på med "Jeg en pilegrim" av Terry Hayes. Liker den godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 16. august 2015 #8035 Del Skrevet 16. august 2015 Svøm med dem som drukner - Lars Mytting 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adara Skrevet 16. august 2015 #8036 Del Skrevet 16. august 2015 (endret) The game Den er litt kul faktisk, lurer på om mange menn bruker slike 'knep' når de sjekker opp damer. Ser at jeg postet det for ikke så lenge siden, jeg har litt dårlig hukommelse. Kan jo heller si de to neste jeg planlegger å lese. The historian og the passage. Tror sistnevnte er litt sånn horror, blir spennende å se om jeg liker det! Endret 16. august 2015 av Adara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bom Skrevet 18. august 2015 #8037 Del Skrevet 18. august 2015 Leser The Shattering: Prelude to Cataclysm av Christie Golden. Liker den veldig godt! Har lest relativ mange World of Warcraft bøker i det siste, og har forsatt mange igjen å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 18. august 2015 #8038 Del Skrevet 18. august 2015 På onsdag skal jeg lese Harry Potter og de vises sten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 18. august 2015 #8039 Del Skrevet 18. august 2015 Jeg holder på med "Jeg en pilegrim" av Terry Hayes. Liker den godt. Den er bare så bra!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totes_mc Skrevet 19. august 2015 #8040 Del Skrevet 19. august 2015 Bondestudentar av Arne Garborg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå