Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Leste ferdig Sannheten om Harry Quebert-saken i går og den var strålende! Absolutt å anbefale for de som liker en godt skrevet krim. 

Ellers har jeg lest Bare et menneske av Kristine Næss og syns den var så som så. Interessant, men ikke fengslende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Paulo Coelho: Manuskriptet fra ACCRA!

 

Ingen våpen er mektigere enn ord:)

 

 

Fremadflytende lesing, som stort sett alltid fra smarte og nyttige og ikke minst åndelige Coelho.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nettopp ferdig med Tråden av Victoria Hislop. 

nå er jeg litt lei av 2.verdenskrig bøker...men jeg har jo plukket dem ut selv for å lese dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser vindeltorn og så langt er den veldig spennende og helt fantastisk :)

Den er flott!

 

Nå holder jeg på med Miss Peregrine's Home for Peculiar Children av Ransom Riggs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Veksler mellom å lese "Søstrene Makioka" av Jun'Ichiro og "Why Nations Fail" av Daron Acemoglu og James Robinson. Førstnevnte er en japansk trilogi fra rett før andre verdenskrig, der fire søstre befinner seg i en brytningstid mellom det tradisjonelle og det moderne japan. Sistnenvte bok baserer seg på forskning som skal gi teorier om, som tittelen sier, noen nasjoner er langt fattigere og mindre velfungerende enn andre. En liten blanding av skjønnlitteratur og tilleggspensum med andre ord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

Paulo Coelho: Manuskriptet fra ACCRA!

 

Ingen våpen er mektigere enn ord:)

 

 

Fremadflytende lesing, som stort sett alltid fra smarte og nyttige og ikke minst åndelige Coelho.

Han er åndelig osv, men tar ordtak som han utgir for å være sine egne. Gamle japanske ordtak, for eksempel. Mista litt sansen for han etter at fant ut det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lukket akkurat boka min kamp nr 5. Av knausgård. Imponert, fascinert men også litt rystet. Uten tvil noe av det beste jeg har lest.

Dro på biblioteket for å låne siste bok av min kamp serien, men den var typisk nok utlånt. Så I mellomtiden skal jeg lese "Dette kunne vært skrevet I nåtid" av Helle Helle. Tror det blir bra!

Endret av miaw
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Så I mellomtiden skal jeg lese "Dette kunne vært skrevet I nåtid" av Helle Helle. Tror det blir bra!

 

Veldig fin bok :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...