Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har egentlig begynt på 3 bøker nå

Stille av Susan Cain

Inferno av Dan Brown

Faen ta skjebnen av John Green

Men har nå tenkt til å kun holde meg til Faen ta skjebnen og få lest den ferdig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"One Plus One" av Jojo Moyes. Helt fantastisk bok! Likte den faktisk hakket bedre enn "Me Before You".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat ferdig med Min Kamp 5 og har egentlig lyst til å kaste meg over 6-ern. Har aldri lest en så tykk bok før. Men man bør vel lese noe annet også. Det finnes viktigere og bedre litteratur.



Anonymous poster hash: 3d0f7...473
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

Akkurat ferdig med Min Kamp 5 og har egentlig lyst til å kaste meg over 6-ern. Har aldri lest en så tykk bok før. Men man bør vel lese noe annet også. Det finnes viktigere og bedre litteratur. Anonymous poster hash: 3d0f7...473

Hva er galt med det, viktigste er jo at du selv liker det. Min kamp er bra litteratur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med det, viktigste er jo at du selv liker det. Min kamp er bra litteratur.

Nei, det er ikke noe galt. Det føles bare som om jeg driver med skikkelig binge-eating av godteri istedenfor å variere med litt ordentlig mat. Knausgård er konge, han. Har jo Sjelens Amerika når kampen er over også.

Men det er mye annet jeg har lyst til og burde lese også, så det gjør jo ikke noe om jeg porsjonerer det hele ut litt.

Anonymous poster hash: 3d0f7...473

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

Nei, det er ikke noe galt. Det føles bare som om jeg driver med skikkelig binge-eating av godteri istedenfor å variere med litt ordentlig mat. Knausgård er konge, han. Har jo Sjelens Amerika når kampen er over også. Men det er mye annet jeg har lyst til og burde lese også, så det gjør jo ikke noe om jeg porsjonerer det hele ut litt. Anonymous poster hash: 3d0f7...473

Aha, skjønner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonas Gardell, Tørk aldri tårer uten hansker.. veldig bra bok så langt :)

Anonymous poster hash: 4f771...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyden av asfalt av Yngve Kveine :)

Veldig bra oppvekstroman fra Groruddalen.

Endret av Hecubaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hva syns du?

Ikke meg, men jeg har også lest den. Actionfylt, lettlest bok med godt driv i, men lite dybde. Passer nok godt for spenningsglad ungdom, og den var tilstrekkelig pageturner til at jeg leste den ut på to dager. Men ikke en bok jeg kommer til å huske.

Anonymous poster hash: b0593...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meg, men jeg har også lest den. Actionfylt, lettlest bok med godt driv i, men lite dybde. Passer nok godt for spenningsglad ungdom, og den var tilstrekkelig pageturner til at jeg leste den ut på to dager. Men ikke en bok jeg kommer til å huske.

Anonymous poster hash: b0593...cbd

Har du lest de andre bøkene da? Jeg har lest triologien og er stort sett enig med deg. Prequelen, husker ikke helt navnet men den foregår i alle fall noen år før maze runner, har jeg derimot ikke klart å komme skikkelig igang med. Har lest et par kapittel men den fenget meg ikke på samme måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...