Gjest Narnia Skrevet 15. juli 2006 #321 Del Skrevet 15. juli 2006 Knut Nærum - Madonnagåten. Kjempemorsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 15. juli 2006 #322 Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg er så enig, får en følelse av å lese en kiosklitteraturutgave av Toni Morrison, som selvsagt befinner seg lysår over Kidd. Denne boken kommer langt opp på min "mest oppskrytte"-liste (der "Alkymisten" troner suverent på toppen). ← Jeg har snart klart å kjempe meg gjennom flosklene i Bienens hemmelige liv. Heldigvis har jeg en Toni Morrison i bokhylla og tror jeg kommer til å få litt mer glede ut av den... Lars Ove Seljestad - Blind Så langt utrolig sær, men jeg får vel prøve å lese noen kapitler til.. ← Er det den med professoren. Jeg likte boka veldig godt. Den blir litt bedre etter at han flytter fra industribygda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 16. juli 2006 #323 Del Skrevet 16. juli 2006 Nå har jeg begynt på den femte Harry Potter-boken (Føniksordenen). Har lest de fire første så mange ganger at jeg hoppet over dem denne gangen, leser bare de to siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2006 #324 Del Skrevet 16. juli 2006 Akkurat for øyeblikket leser jeg Kjærlighetens Bøddel av Irvin D. Yalom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2006 #325 Del Skrevet 16. juli 2006 "Drageløperen" av...husker ikke. Iallefall er det en delvis selvbiografisk roman fra Afghanistan og USA. Veldig god og rørende bok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 16. juli 2006 #326 Del Skrevet 16. juli 2006 Carole Matthews - Elsker, elsker ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. juli 2006 #327 Del Skrevet 16. juli 2006 Elsker, elsker ikke av Carole Matthews Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 17. juli 2006 #328 Del Skrevet 17. juli 2006 Er det den med professoren. Jeg likte boka veldig godt. Den blir litt bedre etter at han flytter fra industribygda. ← Ja, det er den.. Jeg gadd ikke lese mer.. Litt synd i grunn, men man kan jo ikk leke alle bøker. Nå leser jeg - og liker - Kunsten å være Ela av Johanna Nilsson Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. juli 2006 #329 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg er akkurat ferdig med Miraklene i Santo Fico, og er ikke imponert. Jeg hadde ikke ventet mye, men ble likevel skuffet. Fortellingen var rotete framstilt, der forfatteren hoppet inn og ut av det ene hodet etter det andre uten videre markeringer. Karakterene var en-dimensjonale og engasjerte meg ikke. Handlingen kom aldri i gang, og frampekene var irriterende og altfor opplagte, slik at det bare ble antiklimaks når jeg omsider nådde slutten. Hadde det ikke vært for at jeg satt på hytta, uten andre aktuelle bøker å velge mellom, hadde jeg nok lagt den fra meg før jeg kom meg igjennom boken. Nå lurer jeg på å begynne på en roman av Bildøen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lene24 Skrevet 17. juli 2006 #330 Del Skrevet 17. juli 2006 akkurat nå leser jeg " menn som hater kvinner " av Stieg Larsson. Kjempe bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eføy Skrevet 18. juli 2006 #331 Del Skrevet 18. juli 2006 I går ble jeg ferdig med "Senere, lena" av Elstad. Skal straks begynne på "Den røde vargen" av Liza Marklund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #332 Del Skrevet 18. juli 2006 Leste nettopp den første av shopoholiker - bøkene. Veldig morsom og lett underholdning å ligge og kose seg i solen med. Venter nå i spenning på å få de to neste i posten. Gikk rett inn på nettet og bestillte dem da jeg var ferdig med den første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #333 Del Skrevet 18. juli 2006 Labyrinten av Kate Mosse Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #334 Del Skrevet 18. juli 2006 Holder på med Brudd av Karin Fossum. Har ikke kommet så langt enda, men spent på utviklingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 18. juli 2006 #335 Del Skrevet 18. juli 2006 Frelseren av Jo Nesbø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dinacecilia Skrevet 18. juli 2006 #336 Del Skrevet 18. juli 2006 Akkurat nå leser jeg ingenting, men jeg har nettop lest ferdig If you could see me now av Cecelia Ahern. Den var ikke like bra som P.S I love you... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juvufuse Skrevet 18. juli 2006 #337 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg leser Drageløperen av Khaled Hosseini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterjord Skrevet 20. juli 2006 #338 Del Skrevet 20. juli 2006 Har akkurat begynt på "Kvinnen som kledde seg naken for sin elskede". Lover bra så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.A. Skrevet 20. juli 2006 #339 Del Skrevet 20. juli 2006 Ringenes Herre - nytt forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 21. juli 2006 #340 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg klarte endelig å bli ferdig med Bienes hemmelige liv. Nå har jeg begynt på min første bok av Henning Mankell. Egentlig er jeg veldig skeptisk til skandinavisk krim etter noen uheldige møter med Unni Lindell og Anne Holt, men jeg må inrømme at Mankell ikke er så verst.... Tror til og med at jeg kommer til å lese flere bøker av ham når jeg er ferdig med denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå