Gjest Frk. Grønn Skrevet 11. juli 2006 #301 Del Skrevet 11. juli 2006 Endelig er jeg ikke alene i verden om å synes det! ← Jeg trodde jeg var ganske alene jeg også, så det var godt å høre at du er enig Akkurat nå hører jeg Vigdis Hjorth - Fordeler og ulemper ved å være til på lydbok og synes det er en koselig og avslappende roman å høre på nå om sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kitz Skrevet 11. juli 2006 #302 Del Skrevet 11. juli 2006 Nå holder jeg på med den foreløbig siste boka i serien Earth's Children; The Shelters of Stone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eføy Skrevet 12. juli 2006 #303 Del Skrevet 12. juli 2006 Ble ferdig med Paradiset av Liza Marklund i går. I dag har jeg lest Jeg velger å leve av Sabine Dardenne. (hun ble holdt fanget av Marc Dutroux i Belgia.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 12. juli 2006 #304 Del Skrevet 12. juli 2006 Vel, jeg prøver å lese Memnoch the Devil av Anne Rice, men KG og Shark Attack på TVNorge distraherer meg veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilona Skrevet 13. juli 2006 #305 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg har akkurat begynt The Kite Runner av Khaleid Hosseini. Boken forteller om en gutts oppvekst i Kabul, Afganistan på 70-tallet. Virker veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #306 Del Skrevet 13. juli 2006 Verdens eldste mann er død av Christer Mjåset og Miss Smilla's feeling for snow av Peter Høeg Begge anbefales på det strekeste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. juli 2006 #307 Del Skrevet 13. juli 2006 A Short History of Nearly Everything, Bill Bryson. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. juli 2006 #308 Del Skrevet 13. juli 2006 Stormfulle Høyder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #309 Del Skrevet 13. juli 2006 Norwegian wood av Haruki Murakami! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 13. juli 2006 #310 Del Skrevet 13. juli 2006 DaVinci Koden av Dan Brown Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maja23 Skrevet 13. juli 2006 #311 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg er også avhengig av å lese,så nå holder jeg på med flere serier på en gang *Rimfrost *Havets datter *Storgårdsfolk *Hanna *Tre søstre Jeg abbonerer på disse seriene og bøkene kommer til forskjellige tider alle sammen,så derfor holder jeg på med alle på en gang,slik at jeg alltid har noe å lese på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 13. juli 2006 #312 Del Skrevet 13. juli 2006 Helene Uris "De beste blant oss". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 13. juli 2006 #313 Del Skrevet 13. juli 2006 Ferdig med Irving, begynte på Don Quijote i dag. Veldig morsom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. juli 2006 #314 Del Skrevet 13. juli 2006 Er det noen som kan anbefale gode biografier om Freddie Mercury eller Andy Warhol? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. juli 2006 #315 Del Skrevet 14. juli 2006 Nå lesere jeg Alvemål av Margaret Skjelbred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 14. juli 2006 #316 Del Skrevet 14. juli 2006 Bienes hemmelige liv. Det er et stort mysterium for meg hvorfor denne boka er så populær.←Jeg er så enig, får en følelse av å lese en kiosklitteraturutgave av Toni Morrison, som selvsagt befinner seg lysår over Kidd. Denne boken kommer langt opp på min "mest oppskrytte"-liste (der "Alkymisten" troner suverent på toppen). Nå leser jeg Richard Herrmanns dronningtrilogi for andre gang. Høydare! ←Richard Herrmann er fantastisk! :-D Jeg mistenker bøkene hans, som jeg har lest siden tidlige tenår, for å være en sterkt medvirkende årsak til min langt fremskredne anglofili. Apropos anglofili, boken jeg leser nå er "Watching the English", skrevet av en sosialantropolog som prøver å redegjøre for det typisk engelske. Morsom lesning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 14. juli 2006 #317 Del Skrevet 14. juli 2006 Lars Ove Seljestad - Blind Så langt utrolig sær, men jeg får vel prøve å lese noen kapitler til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barkebille Skrevet 14. juli 2006 #318 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg leser T. Jefferson Parker: Den bedrøvede morderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 14. juli 2006 #319 Del Skrevet 14. juli 2006 Klokken i Makedonia -utrolig vittig og varm bok -selv under 2.verdenskrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 15. juli 2006 #320 Del Skrevet 15. juli 2006 Lars Ove Seljestad - Blind Så langt utrolig sær, men jeg får vel prøve å lese noen kapitler til.. ← Den ble for kjedelig. Jeg er skuffet. Men nå leser jeg Paulo Coelho - Zahir, og synes den er kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå