Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2006 #101 Del Skrevet 27. mai 2006 For tiden leser jeg på Jane Eyre og Focault's Pendulum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. mai 2006 #102 Del Skrevet 27. mai 2006 Holder for tiden på med Kong Leopolds Arv av Adam Hochschild og 100 ways to understand your cat av Roger Tabor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2006 #103 Del Skrevet 27. mai 2006 To bøker for tiden : "Åndenes Hus" - Isabel Allende "Orcs" - Stan Nicholls -det er deilig med sommerferie og litt pensumfri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. mai 2006 #104 Del Skrevet 27. mai 2006 North and South av Elizabeth Gaskell (på engelsk). Jane Eyre av Charlotte Brontë - igjen.(..) Hellig blod, hellig grav av Michael Baigent, Richard Leigh, Henry Lincoln, m.fl. - fremdeles. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 28. mai 2006 #105 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg leser nå Tea-Bag av Mankell. Har Kennedys hjerte liggende klar på nattbordet til jeg er ferdig med Tea-Bag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 28. mai 2006 #106 Del Skrevet 28. mai 2006 Leser Jonathan Strange og herr Norrell, er bare kommet halvveis, men en kjempebra bok er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 29. mai 2006 #107 Del Skrevet 29. mai 2006 Hellig blod, hellig grav av Michael Baigent, Richard Leigh, Henry Lincoln, m.fl. - fremdeles. ← Hva synes du om boka? Hvordan synes du den er å lese? Har du brukt lang tid på den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzo Skrevet 29. mai 2006 #108 Del Skrevet 29. mai 2006 "Min elskede drittsekk" av Joy Fielding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thalassa Skrevet 30. mai 2006 #109 Del Skrevet 30. mai 2006 akkurat nå er det Gunnar Staalesen, svarte får. Men lesingen har gått tregt de siste ukene..er inne i en ikke-lese periode.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 30. mai 2006 #110 Del Skrevet 30. mai 2006 "Rage" - Wilbur Smith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 31. mai 2006 #111 Del Skrevet 31. mai 2006 Hva synes du om boka? Hvordan synes du den er å lese? Har du brukt lang tid på den? ← Jeg synes den er veldig spennende, selvom det er veldig mye informasjon på en gang. Det tar dessverre litt tid fordi jeg har en del pensumlitteratur å lese i tillegg også, så jeg får bare lest boka innimellom på sengekanten. Men jeg liker den godt. Har bestemt meg for å lese den før jeg begynner på Da Vinci-koden. Skal prøve å få lest ut begge bøkene før jeg ser filmen, så jeg skal sette meg ned til helga og bare lese. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madammen Skrevet 31. mai 2006 #112 Del Skrevet 31. mai 2006 "Ondt landskap" av Khalid Hussain. Skikkelig spennende krim hvor handlingen foregår i Oslo på begynnelsen av 90-tallet. Morsomt å lese om bydelen jeg bodde i den gangen og kunne kjenne seg igjen på steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 31. mai 2006 #113 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg synes den er veldig spennende, selvom det er veldig mye informasjon på en gang. Det tar dessverre litt tid fordi jeg har en del pensumlitteratur å lese i tillegg også, så jeg får bare lest boka innimellom på sengekanten. Men jeg liker den godt. Mvh Yvonne ← Jeg hata den boka så inderlig mens jeg holdt på med den. Men i ettertid er den bra. Glad jeg hadde satt meg i hodet at jeg SKULLE bli ferdig med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 31. mai 2006 #114 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg hata den boka så inderlig mens jeg holdt på med den. Men i ettertid er den bra. Glad jeg hadde satt meg i hodet at jeg SKULLE bli ferdig med den. ← Ja, det er noe med det tror jeg. Jeg har også fått det for meg at jeg må bli ferdig med boka. Heldigvis hater jeg den ikke. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chantal Skrevet 1. juni 2006 #115 Del Skrevet 1. juni 2006 Honningtunger av Helene Uri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Festus Skrevet 1. juni 2006 #116 Del Skrevet 1. juni 2006 Anbefaler Stemmer i natten av Xinran← Signerer denne! Xinran har skrevet ei bok til også (sikkert flere, men ikke så mange er oversatt til norsk tror jeg..)- husker selvfølgelig ikke hva den heter - men den handlet om ei dame som mistet sin mann, og ikke godtok forklaringen på hvorfor han ikke ble "levert tilbake" av det militæret. Handlingen foregår i Tibet. Veldig bra!! Etter "DaVinci-koden", "Hellig blod hellig gral", "Engler og demoner" og "Den digitale festning" er jeg i gang med Kystfolket... fikk låne hele serien av ei venninne, og har kommet til bok nr 5... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. juni 2006 #117 Del Skrevet 1. juni 2006 Liljetheateret av Lulu Wang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2006 #118 Del Skrevet 1. juni 2006 Die Geschichte von Herrn Sommer, av Patrick Süskind ← Den er så søt og rar! Leste den på norsk da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 1. juni 2006 #119 Del Skrevet 1. juni 2006 Signerer denne! Xinran har skrevet ei bok til også (sikkert flere, men ikke så mange er oversatt til norsk tror jeg..)- husker selvfølgelig ikke hva den heter - men den handlet om ei dame som mistet sin mann, og ikke godtok forklaringen på hvorfor han ikke ble "levert tilbake" av det militæret. Handlingen foregår i Tibet. Veldig bra!! ← Den heter Himmelgraven. Og jeg er helt enig i at begge bøkene er veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 1. juni 2006 #120 Del Skrevet 1. juni 2006 Ferdig med iskaldt bedrag nå. Skal over på ragde. Er det ikke berliner popplene eller nå sånt den heter? Jo, tror det. Skuffa over iskaldt bedrag forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå